QFT.quote:
Hij snapt er weer niks van hequote:
Ik snap best dat mensen dat lekker vinden hoorquote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij snapt er weer niks van he![]()
Maar hij dronk geen koffie ook toch?![]()
Normaal: ¤19quote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
Vin wat kost zo'n pathe pas?
Ja ik ben te lui om te googlen.
Jawelquote:
quote:
19 euro per maand.quote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
Vin wat kost zo'n pathe pas?
Ja ik ben te lui om te googlen.
Oh ik lust het ook wel hoor, maar ik zou toch eerder voor cappuccino kiezen denk ik.. Of beidenquote:Op zondag 29 december 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen dat lekker vinden hoor
Met 2 films heb je het er al zo goed als uit.quote:Op zondag 29 december 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus 3 films in de maand en je hebt het er uit.
Toch eens overwegen.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom whiskey![]()
2 Imax films en je hebt zelfs de Gold eruitquote:Op zondag 29 december 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus 3 films in de maand en je hebt het er uit.
Toch eens overwegen.
Ik moet zeggen dat ik dat hele 3d niks vind. Heb alice in wonderland en planes in 3d gezien en vind het helemaal niks toevoegen. Zelfs het idee dat de rest van de film er minder scherp uitziet door die bril.quote:Op zondag 29 december 2013 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2 Imax films en je hebt zelfs de Gold eruit
2x #d is 12,50 dus ook dan heb je hem er bijna uit..
Ik krijg het er altijd heel erg fijn warm van.quote:Op zondag 29 december 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet ik toch eens proberenHeb alleen met rum op.
Dat is ook de bedoeling van warme chocolademelkquote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg het er altijd heel erg fijn warm van.
WT weet hoe het moet, pure chocolade smelten met volle melk, in een mok schenken en daar dan whiskey bij gieten.quote:Op zondag 29 december 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet ik toch eens proberenHeb alleen met rum op.
Klinkt goedquote:Op zondag 29 december 2013 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WT weet hoe het moet, pure chocolade smelten met volle melk, in een mok schenken en daar dan whiskey bij gieten.
Daarom drinken ze het in ruslandquote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg het er altijd heel erg fijn warm van.
Dat zien we graagquote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik ben wel heel fanatiek overigens
Hah, challenge accepted!quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef Tamashii het volgende:
Maar met lasergamen ga ik wel hard iedereen eruit spelen.
Tof. En t kost maar 24 euro? Maar das zeker een heat?quote:
En toch autorijden met kind er in?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:03 schreef Tamashii het volgende:
Dus het wordt karten in Maarssen? Bobby en ik willen wel mee. En lasergamen is fucking vet.
Jij denkt dat je van me wint? Jarenlange Vietcong/ COD ervaring hoor hier!quote:Op zondag 29 december 2013 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hah, challenge accepted!
[ afbeelding ]
Nee, dat is in Nijverdal. Lezen jongedamequote:Op zondag 29 december 2013 17:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof. En t kost maar 24 euro? Maar das zeker een heat?
Des te beterquote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik ben wel heel fanatiek overigens
Counterstrike FTW!quote:Op zondag 29 december 2013 17:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij denkt dat je van me wint? Jarenlange Vietcong/ COD ervaring hoor hier!
Oh sorrayquote:Op zondag 29 december 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is in Nijverdal. Lezen jongedame
Dat doet die vaker?quote:
Ook gedaan. Maar heb hier ook nog een kaartje van vorige x lasergamen en toen won ik. En met paintballen ook gewonnen. Diehard spelenquote:
Stuk duurder dan Nijverdal in verhoudingquote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Oh in Maarssen is 1 heat karten en een potje lasergamen 20 euro.
1 keer eerder geroken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |