quote:
Dat blijkt wel weer. Maar dat kon ik toen niet weten, het was de eerste keer.quote:
Dat is waarquote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zien we tzt wel, bepaal eerst maar een datum en locatie voor definitief, dan zie je vanzelf wie er wel of niet komt.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jullie naar Nijverdal gaan, count me in. If not, don't count me in
Mja okequote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt wel weer. Maar dat kon ik toen niet weten, het was de eerste keer.
LOL, gaan racen met mannen en dan denken dat ze van je houden op de baanquote:Op zondag 29 december 2013 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader, m'n broertje en m'n vriend toentertijd. Ik dacht dat ze van me hielden.
Ik herken de angst wel, maar ik lees hem altijd direct. Al stijgt mijn hartslag altijd naar 300 per seconde vanaf het moment dat mijn notificatiegeluidje afgaat..quote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit voor meer mensen herkenbaar?
Een gevoelig, persoonlijk, 'emotioneel' appje sturen met een vraag erin.
Binnen 2 tellen reactie krijgen en die dan niet durven lezen omdat "bang" voor het antwoord?
nee, de meeste mensen hebben totaal geen last van onzekerheidquote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Binnen 2 tellen reactie krijgen en die dan niet durven lezen omdat "bang" voor het antwoord?
Ik heb hem nog steeds niet gelezenquote:Op zondag 29 december 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik herken de angst wel, maar ik lees hem altijd direct. Al stijgt mijn hartslag altijd naar 300 per seconde vanaf het moment dat mijn notificatiegeluidje afgaat..
Beter dat het achter de rug isquote:Op zondag 29 december 2013 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gelezen![]()
Komt morgen of vanavond wel een keer
Lul niet, iedereen heeft last van onzekerheid.quote:Op zondag 29 december 2013 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, de meeste mensen hebben totaal geen last van onzekerheid
quote:Op zondag 29 december 2013 16:40 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, de meeste mensen hebben totaal geen last van onzekerheid
sorryquote:Op zondag 29 december 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lul niet, iedereen heeft last van onzekerheid.
Dat was dan ook mijn vraag niet
Waarom jezelf zo lang kwellen?quote:Op zondag 29 december 2013 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gelezen![]()
Komt morgen of vanavond wel een keer
Omdat... geen idee eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom jezelf zo lang kwellen?
Damn man, ik was 16 of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, gaan racen met mannen en dan denken dat ze van je houden op de baan![]()
Op de baan is iedereen mijn vijand en moet iedereen eraan, opbokken en dood. Daarna zijn het weer mijn vriendjes
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Straksquote:Op zondag 29 december 2013 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, precies. Gewoon lezen
Kijk-mij-eens-winkelketenpasjes-verzamelen-post.quote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een grotere creditcardhouder nodig
Valt best mee.quote:Op zondag 29 december 2013 16:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk-mij-eens-winkelketenpasjes-verzamelen-post.
Met opgeschuimde melk?quote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
Net op tijd aangekleed... Mooi tijd voor een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |