Gewoon consequent zijn + af en toe een corrigerende tik gevenquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding is imo vaak dat de ouders niet op 1 lijn liggen, daar begint het volgens mij
Inderdaad. Hoe vaak merk je wel niet dat ze iets van papa niet mogen, maar van mama wel en andersom.quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding is imo vaak dat de ouders niet op 1 lijn liggen, daar begint het volgens mij
Dat is sowieso al killing jah. Gevolgd door de "compensatiepappa's" als gevolg van scheidingen.quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus als je vriendelijk vraag of mensen stil willen zijn in de bios, heb je ook respect voor hun? Ik niet, integendeel.quote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij je dan fatsoenlijk opstelt?
Ja en ik gaf je een serieus antwoord ipv te zeggen dat ze dat inderdaad moeten doenquote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees m'n PI dan
Er zijn btw nog zat kinderen die goed opgevoed worden, wat overigens niks met respect te maken heeft. Zie hierboven ergens.
Dat niet eens.quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Consequent is heel belangrijkquote:Op zondag 29 december 2013 18:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon consequent zijn + af en toe een corrigerende tik geven
Als ze denken dat alles met een praatje wordt opgelost, dan krijg je van die onhandelbare kinderen
Als je dat al moet vragen is er al iets goed mis....quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je vriendelijk vraag of mensen stil willen zijn in de bios, heb je ook respect voor hun? Ik niet, integendeel.
Oh echt, daar hoeven ze bij mij niet eens mee aan te komen eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en ik gaf je een serieus antwoord ipv te zeggen dat ze dat inderdaad moeten doen
[..]
Dat niet eens.
'maar jantje en pietje mogen dat ook'
'nou vooruit dan maar weer'
Komt helaas veel te vaak voorquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dat al moet vragen is er al iets goed mis....
Je mist "ook" ; met dat erbij zou het een toppertje zijnquote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef hugecooll het volgende:
Een beschaafd persoon is fatsoenlijk tegen mensen die hij niet respecteert
#quotewaardig
Is ook een stukje eigenbelang, lijkt me. Net als dat ik me nooit onfatsoenlijk zou gedragen tegen m'n werkgever, ook al vind ik het een grote lul. Maar dan zijn er wel bepaalde factoren die de situatie beïnvloeden.quote:
Ah shitquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je mist "ook" ; met dat erbij zou het een toppertje zijn
Het is bij wet verboden gemaakt, en er zijn helaas mensen die menen -alles- te moeten zien / horen ./ doorbriefen naar instanties.quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er geen voorstander van zijn maar het wel doen
Alsof je vroeger zelf nooit een tik hebt gehad. Tegenwoordig doet iedereen alsof kinderen hartstikke breekbaar zijn
Nee maar veel vallen daar wel voor.quote:Op zondag 29 december 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt, daar hoeven ze bij mij niet eens mee aan te komen eigenlijk.
Mobiele brigade in de klas van de oudste, vind het niet nodig
Dat dus.quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof je vroeger zelf nooit een tik hebt gehad. Tegenwoordig doet iedereen alsof kinderen hartstikke breekbaar zijn
Je vraagt het vriendelijk, dat toont al respect. In plaats van te schreeuwen of ze hun bek willen houden.quote:Op zondag 29 december 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als je vriendelijk vraag of mensen stil willen zijn in de bios, heb je ook respect voor hun? Ik niet, integendeel.
Hoe kan je respect voor iemand hebben die je niet kent op wat voor manier dan ook?quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat als je geen respect voor iemand hebt, het zeer moeilijk is je fatsoenlijk tegen zo iemand te gedragen.
Gewoon huilies tochquote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is bij wet verboden gemaakt, en er zijn helaas mensen die menen -alles- te moeten zien / horen ./ doorbriefen naar instanties.
Moet ik serieus hier nog op in gaan?quote:Op zondag 29 december 2013 18:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er geen voorstander van zijn maar het wel doen
Dat is dus fatsoen, geen respect.quote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vraagt het vriendelijk, dat toont al respect. In plaats van te schreeuwen of ze hun bek willen houden.
Ja nee, dat heeft er meer mee te maken dat hij gewoon rustig zijn film wil afkijken zonder dat zo'n kutjoch 'm in z'n nek trapt omdat hij een grote bek opzettequote:Op zondag 29 december 2013 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vraagt het vriendelijk, dat toont al respect. In plaats van te schreeuwen of ze hun bek willen houden.
En dat ja (heel veel zelfs, ik respecteer niet veel mensen eigenlijk. maar ik lijkt er een ander idee van respect op na te houden.... )quote:Op zondag 29 december 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn mensen waar ik geen respect voor heb maar me wel fatsoenlijk opstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |