Nope. Wel een knettergrote PM-inboxquote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb je als mod niet standaard een abo dan?
Eerst wat andere dingen oplossen. Mn extra schijf die er in zit gebouwd van 1 terrabite verschijnt opeens nergens meer. Echt, windowsquote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En nu op naar het miningtopic met jou
Ik zou eigenlijk alleen een abbo willen vanwege de inbox en usernotes. Maar dat heb ik nu dus sowieso alquote:
Custom CSSquote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk alleen een abbo willen vanwege de inbox en usernotes. Maar dat heb ik nu dus sowieso al
Ok, dat is inderdaad wel baas. Moet ik er alleen wel wat tijd in steken om het naar mijn smaak te makenquote:
Er is een hoop mooi spul te vindenquote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad wel baas. Moet ik er alleen wel wat tijd in steken om het naar mijn smaak te maken
Dat had je ook van te voren kunnen zien.quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ahhh... dat is de reden dat ik een pimp abo nam![]()
Wist ik al, ben een voorbeeldige userquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat had je ook van te voren kunnen zien.
Ik heb hem cadeau gekregen van MaGNeT.quote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
Heb mezelf even een abo cadeau gegeven om het verlies te verwerken.
Ook Captain Stabbin'?quote:Op zondag 29 december 2013 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem cadeau gekregen van MaGNeT.
We zijn allemaal financieel geruïneerd door TIPSquote:
Valt wel mee, gelukkig heb ik nog wat over dankzij Doge en Pokerquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
We zijn allemaal financieel geruïneerd door TIPS
Wat is tips ?quote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
We zijn allemaal financieel geruïneerd door TIPS
Houden zoquote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stop al je spaargeld erin alsjeblieft.
Hoe kan dat. Ik ben juist een super lieve jongen.quote:Je hebt 183 notes gekregen van onze moderators.
Tips zijn aan het stijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stop al je spaargeld erin alsjeblieft.
Op LTC ja.quote:
Geen buy ordersquote:
Je kan ze helaas nog niet voor 0 kopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |