*gilt*quote:Op zondag 29 december 2013 14:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
HIHIHI mn pc scherm doet het*glunder*
Ja ook weer waar maar ik heb vertrouwen in btc dus verliezen doen we niet aan.quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Beter saai dan dat je 2/3 van je inzet verliest
Voor FOK!? Met BTC betaald?quote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef MichaelScott het volgende:
Heb mezelf even een abo cadeau gegeven om het verlies te verwerken.
Kan je op FOK! met BTC betalen?quote:
http://www.fok.nl/shop/bitcoinabo.phpquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kan je op FOK! met BTC betalen?
Die kende ik nog nietquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/bitcoinabo.php
quote:Vermeld welk abonnement je wilt aanschaffen (basic, plus, full of pimp) en voor hoe lang.
quote:Hier zit geen limiet op, dus je kunt ook voor 50 jaar ineens afrekenen als je wilt.
Ook voor 1 maand? De reden dat ik nog geen abo heb uitgeprobeerd is het minimale aantal maandenquote:
Kan ook zonder Bitcoin korter, dus zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook voor 1 maand? De reden dat ik nog geen abo heb uitgeprobeerd is het minimale aantal maanden
Nice...quote:Op zondag 29 december 2013 15:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan ook zonder Bitcoin korter, dus zou niet weten waarom niet.
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php
Prima zo toch?quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er kunnen geen rechten ontleend worden aan mijn post trouwens.
Niets moetquote:Op zondag 29 december 2013 15:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk wel moeten doen he.
Straks eens naar kijken
Nope. Wel een knettergrote PM-inboxquote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Heb je als mod niet standaard een abo dan?
Eerst wat andere dingen oplossen. Mn extra schijf die er in zit gebouwd van 1 terrabite verschijnt opeens nergens meer. Echt, windowsquote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En nu op naar het miningtopic met jou
Ik zou eigenlijk alleen een abbo willen vanwege de inbox en usernotes. Maar dat heb ik nu dus sowieso alquote:
Custom CSSquote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk alleen een abbo willen vanwege de inbox en usernotes. Maar dat heb ik nu dus sowieso al
Ok, dat is inderdaad wel baas. Moet ik er alleen wel wat tijd in steken om het naar mijn smaak te makenquote:
Er is een hoop mooi spul te vindenquote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ok, dat is inderdaad wel baas. Moet ik er alleen wel wat tijd in steken om het naar mijn smaak te maken
Dat had je ook van te voren kunnen zien.quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ahhh... dat is de reden dat ik een pimp abo nam![]()
Wist ik al, ben een voorbeeldige userquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat had je ook van te voren kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |