?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:56 schreef bulleteater het volgende:
Zojuist terug uit Oostenrijk. In Mayerhofen in de Yeti bar hoorde ik een Duits nummer en ik kan me totaal niet herinneren wat ze zeiden, anders had ik wel op lyrics gezocht, maar het was een zieke beat, echt een harde bass (geen apres ski) rap/dance. Dus wellicht weet iemand die er ook is geweest welke ik bedoel. Tussendoor hoorde je duits gebrabbel. Ik ga er vanuit dat het een nieuw nummer is.
Gok meer op:quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
De titel van het nummer wat je de hele tijd hoort in de trailer van de 'Wolf of Wall street' ('Raaaaah!")
Dank je!quote:
Geen dank.quote:
Hey Anoniem3601, weer terug?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:48 schreef jeffrey0313 het volgende:
Weet iemand welke dit is.
Het is maar een kort stukje maar iemand zal hem heus wel herkennen!
Link: https://soundcloud.com/jeffreydevos-1/nummer
Zoiets?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef ulq het volgende:
Ik zoek een treurig/dramatisch nummer uit de periode 2004-2007. Ik weet geen enkel woord meer wat er in voor kwam, maar het betreft een nummer gezongen door een beetje hoog/overslaande vrouwenstem. Weinig instrumenten, volgens mij zelf (gedeeltelijk) accapella.
Ik hoop dat iemand iets herkent.
Ja inderdaad. Maar dan die piano minder aanwezig (weet dus niet zeker of er een piano inzet). Meer richting de acapella nog. En iets langzamer volgens mij. En nog iets dramatischer.quote:
Dit topic is niet om daar over te oordelen.quote:
Van 2008:quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef ulq het volgende:
Ik zoek een treurig/dramatisch nummer uit de periode 2004-2007. Ik weet geen enkel woord meer wat er in voor kwam, maar het betreft een nummer gezongen door een beetje hoog/overslaande vrouwenstem. Weinig instrumenten, volgens mij zelf (gedeeltelijk) accapella. In ieder geval geen drums, alleen een wat piano/strings/zachte organ akkoorden wellicht. Het was wel echt een beetje in hitje in die periode volgens mij.
Ik hoop dat iemand iets herkent.
Nee dat is hem niet.quote:
Ja daar lijkt het inderdaad wel op, maar dat is hem ook niet.quote:
- Ah ik zat te vroeg ... nvmquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Beursaap het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/br(...)55-98b1-9c4f59d3a1f1
Hoe heet dan nr bij 42:45?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Beursaap het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/br(...)55-98b1-9c4f59d3a1f1
Hoe heet dan nr bij 42:45?
quote:
Deze omschrijving past in denk ik 50% van de housenummers van toenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zoek een nummer uit (denk ik) de jaren 90, uit de tijd van Meet her at the love parade van Da Hool enzo. Tenminste, in mijn herinnering. Het is een vrolijk snel houseachtig nummer, en in het clipje zitten een man en een vrouw (in ik dacht zwartgele kleding) elkaar achterna, de beelden zijn versneld en ze hebben meen ik allebei een toverstokje ofzo vast.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen bedoelen?
Le Professeur Inlassable - Black Goldquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:30 schreef female81 het volgende:
Een geinig muziekje in een nogal ondefinieerbare stijl (wel een beetje exotisch), dat ik vanochtend opnam van een zender zonder playlist.
Heeft iemand enig idee wat het is?
Dank je wel!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Le Professeur Inlassable - Black Gold
Ben ik toch nog beter dan YouTubequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Dank je wel!
(Verbaast me dat iemand er zo snel achter komt; YouTube, wat na uploaden vaak een regeltje met de titel laat zien, herkende het sowieso niet.)
Zul je altijd zien, op het moment dat je het zelf niet meer weet en hulp vraagt schiet het ineens te binnen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef muzas het volgende:
Hallo ieder.
Ik zoek het volgende. Afgelopen dinsdag zat ik tv te kijken en kwam er enkele seconden van een stuk instrumentaal piano langs. Klonk hl erg bekend, maar een nummer zoeken met 3 noten is lastig.
http://rtlxl.nl/#!/een-ni(...)ec-ba5b-aee0b68267b8
vanav 5:05.. slechts enkele seconden,.. Iemand die het herkend? Bij voorbaat dank.
Heb je geen shazam/soundhound dan? Shazam geeft bij mij namelijk ook het antwoord wat TangleFuZZ. geeftquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Dank je wel!
(Verbaast me dat iemand er zo snel achter komt; YouTube, wat na uploaden vaak een regeltje met de titel laat zien, herkende het sowieso niet.)
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:54 schreef Joeri. het volgende:
Het lied dat ik zoek heb ik vroeger vaag geluisterd, jeugdherinnering/nostalgie dus . Ik gok dat het lied van Sean Paul is, maar ik ben het op YT nog niet tegen gekomen.
De volgende tekst heb ik onthouden: "la la la la la (of: oh oh oh oh) and Switch". Volgens mij was het een best bekend nummer en zal rond de 10 jaar geleden uitgebracht zijn verwacht ik. De melodie is vrolijk, denk in de richting van Madagascar - I like to move it en MVP - Roc ya body. Verder ook Engelse lyrics.
Of Windows 8.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:58 schreef female81 het volgende:
Als ik me niet vergis heb je daar een smartphone of tablet voor nodig, en ik heb enkel een 'gewone' gsm.
Maar natuurlijk, hoe kon ik Will Smith vergeten. Dankuquote:
Geen dank.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:00 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, hoe kon ik Will Smith vergeten. Danku
Niemand?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef andreas612 het volgende:
Ik zoek het volgende nummer, volgens mij heet het nummer 'damn', is een rapnummer van circa 6 jaar oud denk ik.. volgens mij zit hij in de videoclip op een rode bank, niet zeker though. Het refrein begint met 'damn' elke keer...
aja thanks, kon me alleen mariah carey niet herinneren, weer beetje jammerquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef casper019 het volgende:
Ik hebde hele tijd 2 zinnenvan een liedje in mn hoofd
kent iemand deze
k voel me zo ooooeh oeeeh want ik voel me zo oeeh oeh
zoiets
Nu nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef andreas612 het volgende:
[..]
aja thanks, kon me alleen mariah carey niet herinneren, weer beetje jammer
SUper thxquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nu nooit meer vergeten [ afbeelding ]
Gewoon op hun playlist te vinden....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Dikkekletser het volgende:
Gezocht:
Cover van Like a prayer Madonna.
Was vanochtend op de radio bij Fresh FM.
Had je het niet tegen mij?quote:
Nice! thnx.quote:
Niemand een idee?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef sonnyspek het volgende:
Ik moet voor school een controversieel nummer vinden. Ik kan mij iets herinneren van een paar jaar terug een videoclip waar ze ook met bijlen staan te zwaaien en rappen...Weet iemand die?
Het was op een dak waarin meerdere mensen werden bedreigd en een jongen in een kofferbak werd geduwd...Bedankt voor de suggestie.quote:
ID (ACTI - TBA) = Wachten op eventuele release dusquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://soundcloud.com/qd(...)nce/sets/qlimax-2013
Iemand enig idee welk nummer er op 20:50 wordt gespeeld?
Wat een nummer
Beter wordt ie gauw gereleasedquote:Op zondag 12 januari 2014 18:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
ID (ACTI - TBA) = Wachten op eventuele release dus
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:22 schreef sonnyspek het volgende:
Ik moet voor school een controversieel nummer vinden. Ik kan mij iets herinneren van een paar jaar terug een videoclip waar ze ook met bijlen staan te zwaaien en rappen...Weet iemand die?
quote:
Die inderdaad.quote:
Nee, ze zijn het geen van allen. Het liedje is heel blij, en sommige stukjes gaan steeds sneller, de pitch wordt omhoog gedraait zeg maar. En volgens mij waren het geen toverstokjes, maar vliegenmeppers, en hadden de man en de vrouw ook vleugeltjes. Ergens staat me iets bij dat het nummer iets met een vliegend insekt in de naam had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Deze omschrijving past in denk ik 50% van de housenummers van toen
Maar misschien:
Of:
Of:
Of:
Weet je niet een stukje tekst/woord? Of een ander detail uit de clip?
Deze komt dan in de buurtquote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het geen van allen. Het liedje is heel blij, en sommige stukjes gaan steeds sneller, de pitch wordt omhoog gedraait zeg maar. En volgens mij waren het geen toverstokjes, maar vliegenmeppers, en hadden de man en de vrouw ook vleugeltjes. Ergens staat me iets bij dat het nummer iets met een vliegend insekt in de naam had.
Yes, die bedoelde ikquote:
Ja is ook heel irritant... Snap niet dat dit nummer volgens mij zelfs nog in de top40 heeft gestaanquote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yes, die bedoelde ik
(wat een ongelofelijk irritant nummer, merk ik nu. Maar ik ben blij dat ik nu weet wat het is)
Niemand een idee?? Het is in ieder geval Kleine Viezerik met een andere rapper/R&B artiest. Denk dat Kleine Viezerik hier een gastoptreden in heeft, omdat ik zijn nummers bijna allemaal ben doorgelopen...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef CR9 het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft het nummer vertellen wat op onderstaande video op 3:34 begint en eindigt op 4:17?
Bij voorbaat dank!
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Worsteman het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2064296
Volgens mij wil deze knul geholpen worden (denk ik hoor)
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef CR9 het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft het nummer vertellen wat op onderstaande video op 3:34 begint en eindigt op 4:17?
Bij voorbaat dank!
Please??!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef CR9 het volgende:
[..]
Niemand een idee?? Het is in ieder geval Kleine Viezerik met een andere rapper/R&B artiest. Denk dat Kleine Viezerik hier een gastoptreden in heeft, omdat ik zijn nummers bijna allemaal ben doorgelopen...
Ze zijn er nog niet over uit...quote:
Thanks voor het opzoeken in ieder gevalquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet over uit...
[ afbeelding ]
Zal wel niet want je hoort ook mannen het nazingen maar:quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek een soort rock lied dat al jaren oud is. Je hoort vrouwen zinnen zingen die steeds herhaald worden.
Alleen weet ik de tekst dus niet.
Weet iemand welk lied ik bedoel?
?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek een soort rock lied dat al jaren oud is. Je hoort vrouwen zinnen zingen die steeds herhaald worden.
Alleen weet ik de tekst dus niet.
Weet iemand welk lied ik bedoel?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal wel niet want je hoort ook mannen het nazingen maar:
Allebei helaas niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef Spinosaurus het volgende:
Help ik zoek...
De naam van het liedje van 0:00 tot 0:20 ongeveer.
Geen dank.quote:
Niemand?quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef CR9 het volgende:
Bij voorbaat dank!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Snorf het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij jaren 90, dance-achtig waarin een vrouw continue achter elkaar zingt "everybody, nobody, everybody, nobody". Tekst kan iets anders zijn maar kan hem met geen mogelijkheid vinden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef Snorf het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij jaren 90, dance-achtig waarin een vrouw continue achter elkaar zingt "everybody, nobody, everybody, nobody". Tekst kan iets anders zijn maar kan hem met geen mogelijkheid vinden.
Yes! dat is hem, dankjewel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |