nee healthpacks en revives werken gewoon.quote:
Wel vrienden, geen battlefieldersquote:
Prima map opzich, maar AA verneukt het helemaal vind ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef Photomorti het volgende:
Net voor het eerst golmud railway gespeelterg vette map!
Ja ik bedoelde ook eigenlijk alleen op team deathmatchquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Prima map opzich, maar AA verneukt het helemaal vind ik.
Lekker achterin de map gaan staan en alles kapot schieten wat je in de verte ziet zweven, je hoeft niet eens echt te richten, gewoon active radar raketten in de lucht schieten en wachten tot ''vehicle disabled'' op je scherm komt te staan
Ja voor TDM en DOM vind ik het ook een van de betere mappen, sowieso zijn alle mappen wel goed gebalanceerd voor die 2 gamemodes. Alleen is er bij Silk Road om de map heen een muurtje waar je op kan gaan staan waardoor je alleen met je hoofd er boven uit komt. En mensen maken daar maar al te graag gebruik van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook eigenlijk alleen op team deathmatchIk vind die vehicle maps maar niks ik heb geen 1 unlock nog voor wat voor voertuig dan ook behalve de scout heli's.
Ben je wel even bezig hoor. Staan er toch flink watquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef VelitoX het volgende:
Golmud TDM/DOM en dan met een paar engineers alle gebouwen waar mensen in gaan zitten campen met de grond gelijk maken.
Jop, heb al paar keer gehad dat dr een stuk of 6-7 engineers in totaal bezig waren (beide teams tezamen), dan gaat het sneller dan je denktquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef wouterk het volgende:
[..]
Ben je wel even bezig hoor. Staan er toch flink wat
Met een heli opaf vliegen, wachten tot je gelocked wordt, op het laatste moment uit de heli springen, chute uit.. Naar aa toe lopen en proberen niet te veel op te vallen, volplakken met c4, weglopen, push button, great success!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Prima map opzich, maar AA verneukt het helemaal vind ik.
Lekker achterin de map gaan staan en alles kapot schieten wat je in de verte ziet zweven, je hoeft niet eens echt te richten, gewoon active radar raketten in de lucht schieten en wachten tot ''vehicle disabled'' op je scherm komt te staan
Dat ding met explosive rounds en grotere mags in battlefield 3quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
USAS-12 dat ding maakt van de rest van de wapens proppen schieters
Macro'squote:Op donderdag 9 januari 2014 22:27 schreef Photomorti het volgende:
Denk het niet , wel erg hoge accuracy maar dit zal waarschijnlijk zo'n macro user zijn met een speciale muis dan is dit prima haalbaar
In BC2 was het iig een monster als je ermee leerde spelen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
je kan er mee sniperen
het is een shotgun
WAT IS DEZE
Moet je die sniper is op pakkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
je kan er mee sniperen
het is een shotgun
WAT IS DEZE
Tuurlijk, en daarom is het ook goed dat dat ding een pickup is. en niet te vaak spawnt. Tzelfde met die Usas en de one hit kill rocketlauncherquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Moet je die sniper is op pakken1 shot kill ook al schiet je in zn voet. brengt quickscopen naar bf4
!
Is met alle snipers zo in hardcore en dat gaat primaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Moet je die sniper is op pakken1 shot kill ook al schiet je in zn voet. brengt quickscopen naar bf4
!
Het is jammer dat de aanwezigheid van cheats men zo paranoïde maakt. Al sinds counterstrike waren daar problemen mee. Het dilemma met dit soort zaken is dat mensen ook prima in staat zijn om gewoon erg goed te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:10 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)/stats/940847731/pc/
cheater?
Daarom speel ik alleen hardcore mode met sniper limitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Is met alle snipers zo in hardcore en dat gaat prima
Ik ook als ik de kans krijgquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:47 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Daarom speel ik alleen hardcore mode met sniper limitanders is het echt een drama
Toch snap ik niet helemaal hoe dat nou werkt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:55 schreef Photomorti het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2955065222953676367/
Dit is wel een groot probleem momenteel , als je op youtube filmpjes bekijkt zie je gewoon dat er macro's zijn die gewoon de recoil en spread totaal weghalen waardoor je zelfs met een lmg op full auto 100% accuraat bent en het erge is dat dit legaal is.
Mwach, hoge accuracy op een totaal random schietend wapen, recente uitslagen en dergelijke zorgen wel voor een aardige indicatie.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is jammer dat de aanwezigheid van cheats men zo paranoïde maakt. Al sinds counterstrike waren daar problemen mee. Het dilemma met dit soort zaken is dat mensen ook prima in staat zijn om gewoon erg goed te zijn.
Tenzij de stats echt de spuigaten uit lopen valt er er echter weinig over te zeggen aan de hand van een battlelog profiel.
Wat ze doen is ze counteren de recoil waardes verticaal en horizontaal met behulp van de muis waardoor de recoil dus volledig weggehaald word , dit is voor een normaal mens absoluut onmogelijk om zo perfect te kunnen counteren maar aangezien de recoil patronen niet random zijn kunnen ze dit met een macro perfect uitvoerenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef very het volgende:
[..]
Toch snap ik niet helemaal hoe dat nou werkt.
Zitten alle gegevens van elke gun die beschikbaar is in BF4 (of welke games dan ook allemaal worden ondersteund) al in het geheugen/ de software van die muis?
En moet je dan elke keer als je een nieuw wapen gebruikt je muis opnieuw instellen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daarom is het ook goed dat dat ding een pickup is. en niet te vaak spawnt. Tzelfde met die Usas en de one hit kill rocketlauncher
Je krijgt er ook maar 11 of 20 kogels voor. En die replenishen niet. Dus als je er mee gaat quickscopen en je mist 1 keer en je wordt gedood heb je pech.
En daarom vermijd ik HC. waar snipers beter zijn dan shotguns in close rangequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Is met alle snipers zo in hardcore en dat gaat prima
Ja, wat de macro's doen snap ik wel, maar hoe ze het doen, dat is mijn vraagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:59 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Wat ze doen is ze counteren de recoil waardes verticaal en horizontaal met behulp van de muis waardoor de recoil dus volledig weggehaald word , dit is voor een normaal mens absoluut onmogelijk om zo perfect te kunnen counteren maar aangezien de recoil patronen niet random zijn kunnen ze dit met een macro perfect uitvoeren200 patronen uit een LMG full auto en dan 100% accuraat zie je het al voor je? dan kun je gewoon niks
Dat zou ik nou weer niet durven zeggen. Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geraakt aan shotguns en in close-range zijn ze mits goed gebruikt zo destructief als een mofo en hebben bovendien zelfs bij pump-action een veel snellere rate of fire.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:01 schreef Convict het volgende:
[..]
[..]
En daarom vermijd ik HC. waar snipers beter zijn dan shotguns in close range
Ehmm ja ik denk dat in bepaalde config files precies is af te lezen wat de waardes zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:03 schreef very het volgende:
[..]
Ja, wat de macro's doen snap ik wel, maar hoe ze het doen, dat is mijn vraag
Hoe worden die macro's gemaakt. Dan moeten ze toch al die verschillende waardes ergens hebben
Er zit een overzichtelijke GUI bij, maar je kan ze ook gewoon kant en klaar downloaden ... het blijft niet alleen bij de recoil trouwens, een andere (kleinere) crosshair, rapid fire optie en instant revive is ook mogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:03 schreef very het volgende:
[..]
Hoe worden die macro's gemaakt. Dan moeten ze toch al die verschillende waardes ergens hebben
Maar dit was ook al mogelijk met bf3 dan, of niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:30 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er zit een overzichtelijke GUI bij, maar je kan ze ook gewoon kant en klaar downloaden ... het blijft niet alleen bij de recoil trouwens, een andere (kleinere) crosshair, rapid fire optie en instant revive is ook mogelijk.
Dit maakt het wel heel makkelijk, dit gaan veeeeeel mensen gebruiken
Omdat jij en ik die data ook willen zien om guns te vergelijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:03 schreef very het volgende:
[..]
Yup, helaas ook met BF3 ...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef very het volgende:
[..]
Maar dit was ook al mogelijk met bf3 dan, of niet?
Ik kan me er persoonlijk niet zo druk om maken.
Want het is normaal idd om van die balans verstorende elementen te negeren idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:01 schreef very het volgende:
Ik kan me er persoonlijk niet zo druk om maken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want het is normaal idd om van die balans verstorende elementen te negeren idd.
Nouja, hij heeft een nogal een punt. 20 snipers in je team die de game onwinbaar maken is één ding, maar recoil met scriptjes compenseren is niets anders dan een vorm van cheaten.quote:
En waarom zou ik me er druk om moeten maken dan? Ik heb er tot op heden nog geen (merkbaar) nadelig effect van, dus...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft een nogal een punt. 20 snipers in je team die de game onwinbaar maken is één ding, maar recoil met scriptjes compenseren is niets anders dan een vorm van cheaten.
die laatse is wel leuk, op easy kan ik alles doen met die granade launcherquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef Photomorti het volgende:
Die campaign is zowiezo fucking boring
Dat weet je dus niet, combinatie netcode plus het wegnemen van nadelige effecten van schot-effecten is wel ideaal om dat domweg niet door te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef very het volgende:
[..]
En waarom zou ik me er druk om moeten maken dan? Ik heb er tot op heden nog geen (merkbaar) nadelig effect van, dus...
Get a life, seriouslyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, combinatie netcode plus het wegnemen van nadelige effecten van schot-effecten is wel ideaal om dat domweg niet door te kunnen hebben.
Maar als je nu zegt dat het prima is, waarom is het dan niet voor iedereen beschikbaar en waarom doet de ontwikkelaar nog moeite zoveel wapens ergens in te stoppen als de speelstijl per wapen naar een nullijn getrokken wordt.
Iets met gelijke monnikken en kappen.
Waar je je al niet druk om kan maken? Hoeveel mensen denk je dat die macro's gebruiken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:
En nu ook een legale hack voor de populaire MG4 LMG
I've got plenty, trust me. Maar als je het simpele principe niet wil begrijpen dan hoor je IMO geen MP-games te spelen maar lekker met trainers te gaan kutten in een SP-game.quote:
Die vallen nogal op omdat hun skill vaak ineens toeneemt en de meeste het niet eens verbergenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
eerste echte cheater gezien met aimbot en alles. hij werd jammer genoeg gebannend door de admin
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
I've got plenty, trust me. Maar als je het simpele principe niet wil begrijpen dan hoor je IMO geen MP-games te spelen maar lekker met trainers te gaan kutten in een SP-game.
quote:
Ehmm schrikbarend veel , die muis kost geloof ik maar 30 euroquote:Op zondag 12 januari 2014 00:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kan maken? Hoeveel mensen denk je dat die macro's gebruiken?
Ze hebben een relatief klein voordeel het is niet alsof ze een aimbot hebben ofzo.
Doe mij een plezier en maak ff een filmpje als jullie weer uit je plaat gaan achter je pc als je een keer dood gaat
En kijkende naar het aantal views van zijn video's is de kans heel klein dat je iemand tegen bent gekomen die het gebruikt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doe mij een plezier en maak ff een filmpje als jullie weer uit je plaat gaan achter je pc als je een keer dood gaat
Dus als jij in een server zit vol met wallhackers heb jij daar geen problemen mee? Je kan er "geen last" van hebben omdat jij het niet doorhebt, maar als een groot aandeel van de spelers cheaten is dat simpelweg niet bevorderend voor het leuke spelverloop. Daarom moet het gefixed worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef very het volgende:
[..]
En waarom zou ik me er druk om moeten maken dan? Ik heb er tot op heden nog geen (merkbaar) nadelig effect van, dus...
WTF is er mis met jullie, serieus?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus als jij in een server zit vol met wallhackers heb jij daar geen problemen mee? Je kan er "geen last" van hebben omdat jij het niet doorhebt, maar als een groot aandeel van de spelers cheaten is dat simpelweg niet bevorderend voor het leuke spelverloop. Daarom moet het gefixed worden.
Verder begrijp ik niet waarom je zo maf reageert op skull. Jij bent toch echt degene die geen logica gebruikt.
jammer dat je hem alleen maar kan oppakkenquote:
Ik vind die sniper's die op de map spawnen tofferquote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
jammer dat je hem alleen maar kan oppakken
die one hit kill auto sniper?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik vind die sniper's die op de map spawnen toffer
Jij kon bij ESO toch ook als enige niet inloggen?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
van tijd tot tijd wil battlefield nog wel eens crashen
Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.1, time stamp: 0x52b08976
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.0.0.1, time stamp: 0x52b08976
Logged: 1/12/2014 19:38:14
Je moet doen waar je zin in hebt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:19 schreef very het volgende:
[..]
WTF is er mis met jullie, serieus?
Ik zeg alleen dat ik me er niet echt druk om kan maken, omdat ik me er simpelweg niet druk om maak. Wat moet ik doen? Een petitie starten? Een protest aantekenen? De straat op gaan met spandoeken? Niet meer spelen? Oproepen tot een boycot? Serieus...wat?
Dat je het niet merkt of iemand die je schiet wallhack of, in dit geval dus, geen recoil heeft betekent niet dat er maar niets aan gedaan moet worden. Ik maak me er ook niet "druk" om, maar het moet wel met de tijd gefixed worden.quote:Ik speel met veel plezier, merk tot op heden nog niks nadeligs van deze "cheat" en heb het dus nog prima naar mijn zin met BF4. Kortom, ik maak me er niet druk om.
Even afgezien van jullie uitwisseling op deze pagina is het vrij logisch om een spel dat je graag speelt eerlijk te willen laten verlopen. Dat jij er 'tot op heden' geen nadelig effect van hebt kunnen merken is hartstikke fijn verder, maar totaal irrelevant voor het feit dat dice dit soort zaken hoort tegen te gaan. Een potje monopolie is prima uit te spelen als iemand de hele tijd stiekem geld uit de bank steelt maar het maakt het spel er nou niet bepaald leuker van, of wel?quote:Als Skull dan vind dat ik geen MP hoor te spelen maar in plaats daarvan maar moet "kutten met campains", dan is hij opeens degene die logica gebruikt, en ik niet?
mijn I386 draait nog alles afquote:Op zondag 12 januari 2014 19:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij kon bij ESO toch ook als enige niet inloggen?
Als eens naar je crackhardware gekeken?
Is een prima server inderdaad, heb er wel wat tijd verdreven samen met wat andere FOK!kers, alleen soms wel jammer dat dat sniperverbod er is.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:22 schreef Photomorti het volgende:
Als er iemand nog een leuke server zoekt , ik speel hier 90% van de tijd.
http://battlelog.battlefi(...)eaks-24-7-NO-SNIPER/
Ik heb ook nergens gezegd dat ik niet van mening ben dat dit tegengegaan dient te worden. Het enige wat ik zei is letterlijk; " ik kan me er niet zo druk om maken".quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zin in hebt.
[..]
Dat je het niet merkt of iemand die je schiet wallhack of, in dit geval dus, geen recoil heeft betekent niet dat er maar niets aan gedaan moet worden. Ik maak me er ook niet "druk" om, maar het moet wel met de tijd gefixed worden.
Zolang ik er niks van merk maakt het het spel er ook niet minder leuk op, toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef ems. het volgende:
Even afgezien van jullie uitwisseling op deze pagina is het vrij logisch om een spel dat je graag speelt eerlijk te willen laten verlopen. Dat jij er 'tot op heden' geen nadelig effect van hebt kunnen merken is hartstikke fijn verder, maar totaal irrelevant voor het feit dat dice dit soort zaken hoort tegen te gaan. Een potje monopolie is prima uit te spelen als iemand de hele tijd stiekem geld uit de bank steelt maar het maakt het spel er nou niet bepaald leuker van, of wel?
Tja, als ik na de zin " ik kan me er niet druk om maken" opeens neergezet wordt als iemand die deze vorm van cheaten praktisch toejuicht, dan ga ik daar tegenin ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef ems. het volgende:
Verder zijn opmerkingen als "ga janken", "donder op" en "get a life" indicaties dat je je wel degelijk een beetje druk maakt. Maargoed, dit gaat nergens heen verder. Ik suggereer dat je je niet zo druk maakt om wat mensen op forums zeggen en weer lekker gaat spelen.
Klopt, en daar ben ik het ook mee eens. Maar nogmaals: ik maak me er niet zo druk om.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
@Very: eerlijk spel is iedereen dezelfde ingebouwde handicaps, macro's verstoren dat, of je er nou last van hebt of niet, het hoort niet te kunnen.
Doen! Er gaat weinig boven iemand omver schieten met een shotgun imo. Maar ik ben dan ook al een fan van shotguns in games sinds doomquote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef Photomorti het volgende:
toppertjeik ga eens even wat shotguns unlocken
Ik vind het wel een verademing eigenlijk.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Is een prima server inderdaad, heb er wel wat tijd verdreven samen met wat andere FOK!kers, alleen soms wel jammer dat er een sniperverbod is.
Jeej, hopen dat ik na mijn verhuizing dan eindelijk eens lekker door kan spelen...quote:
Bug ben ik zelf ook weleens geweest is trouwens voor de speler die het heeft niet fijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:30 schreef DiRadical het volgende:
Werd gisteren gekilled door een onzichtbare speler.
Zag alleen een LMG door de lucht zweven.
Hoop dat het een glitch\bug was en geen hack
Waarom niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bug ben ik zelf ook weleens geweest is trouwens voor de speler die het heeft niet fijn.
Wennenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:56 schreef Photomorti het volgende:
Ging niet echt briljant moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |