nee healthpacks en revives werken gewoon.quote:
Wel vrienden, geen battlefieldersquote:
Prima map opzich, maar AA verneukt het helemaal vind ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef Photomorti het volgende:
Net voor het eerst golmud railway gespeelterg vette map!
Ja ik bedoelde ook eigenlijk alleen op team deathmatchquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Prima map opzich, maar AA verneukt het helemaal vind ik.
Lekker achterin de map gaan staan en alles kapot schieten wat je in de verte ziet zweven, je hoeft niet eens echt te richten, gewoon active radar raketten in de lucht schieten en wachten tot ''vehicle disabled'' op je scherm komt te staan
Ja voor TDM en DOM vind ik het ook een van de betere mappen, sowieso zijn alle mappen wel goed gebalanceerd voor die 2 gamemodes. Alleen is er bij Silk Road om de map heen een muurtje waar je op kan gaan staan waardoor je alleen met je hoofd er boven uit komt. En mensen maken daar maar al te graag gebruik van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook eigenlijk alleen op team deathmatchIk vind die vehicle maps maar niks ik heb geen 1 unlock nog voor wat voor voertuig dan ook behalve de scout heli's.
Ben je wel even bezig hoor. Staan er toch flink watquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:39 schreef VelitoX het volgende:
Golmud TDM/DOM en dan met een paar engineers alle gebouwen waar mensen in gaan zitten campen met de grond gelijk maken.
Jop, heb al paar keer gehad dat dr een stuk of 6-7 engineers in totaal bezig waren (beide teams tezamen), dan gaat het sneller dan je denktquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef wouterk het volgende:
[..]
Ben je wel even bezig hoor. Staan er toch flink wat
Met een heli opaf vliegen, wachten tot je gelocked wordt, op het laatste moment uit de heli springen, chute uit.. Naar aa toe lopen en proberen niet te veel op te vallen, volplakken met c4, weglopen, push button, great success!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Prima map opzich, maar AA verneukt het helemaal vind ik.
Lekker achterin de map gaan staan en alles kapot schieten wat je in de verte ziet zweven, je hoeft niet eens echt te richten, gewoon active radar raketten in de lucht schieten en wachten tot ''vehicle disabled'' op je scherm komt te staan
Dat ding met explosive rounds en grotere mags in battlefield 3quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
USAS-12 dat ding maakt van de rest van de wapens proppen schieters
Macro'squote:Op donderdag 9 januari 2014 22:27 schreef Photomorti het volgende:
Denk het niet , wel erg hoge accuracy maar dit zal waarschijnlijk zo'n macro user zijn met een speciale muis dan is dit prima haalbaar
In BC2 was het iig een monster als je ermee leerde spelen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
je kan er mee sniperen
het is een shotgun
WAT IS DEZE
Moet je die sniper is op pakkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
je kan er mee sniperen
het is een shotgun
WAT IS DEZE
Tuurlijk, en daarom is het ook goed dat dat ding een pickup is. en niet te vaak spawnt. Tzelfde met die Usas en de one hit kill rocketlauncherquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Moet je die sniper is op pakken1 shot kill ook al schiet je in zn voet. brengt quickscopen naar bf4
!
Is met alle snipers zo in hardcore en dat gaat primaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Moet je die sniper is op pakken1 shot kill ook al schiet je in zn voet. brengt quickscopen naar bf4
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |