die laatse is wel leuk, op easy kan ik alles doen met die granade launcherquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:00 schreef Photomorti het volgende:
Die campaign is zowiezo fucking boring
Dat weet je dus niet, combinatie netcode plus het wegnemen van nadelige effecten van schot-effecten is wel ideaal om dat domweg niet door te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef very het volgende:
[..]
En waarom zou ik me er druk om moeten maken dan? Ik heb er tot op heden nog geen (merkbaar) nadelig effect van, dus...
Get a life, seriouslyquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, combinatie netcode plus het wegnemen van nadelige effecten van schot-effecten is wel ideaal om dat domweg niet door te kunnen hebben.
Maar als je nu zegt dat het prima is, waarom is het dan niet voor iedereen beschikbaar en waarom doet de ontwikkelaar nog moeite zoveel wapens ergens in te stoppen als de speelstijl per wapen naar een nullijn getrokken wordt.
Iets met gelijke monnikken en kappen.
Waar je je al niet druk om kan maken? Hoeveel mensen denk je dat die macro's gebruiken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:16 schreef Photomorti het volgende:
En nu ook een legale hack voor de populaire MG4 LMG
I've got plenty, trust me. Maar als je het simpele principe niet wil begrijpen dan hoor je IMO geen MP-games te spelen maar lekker met trainers te gaan kutten in een SP-game.quote:
Die vallen nogal op omdat hun skill vaak ineens toeneemt en de meeste het niet eens verbergenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
eerste echte cheater gezien met aimbot en alles. hij werd jammer genoeg gebannend door de admin
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
I've got plenty, trust me. Maar als je het simpele principe niet wil begrijpen dan hoor je IMO geen MP-games te spelen maar lekker met trainers te gaan kutten in een SP-game.
quote:
Ehmm schrikbarend veel , die muis kost geloof ik maar 30 euroquote:Op zondag 12 januari 2014 00:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om kan maken? Hoeveel mensen denk je dat die macro's gebruiken?
Ze hebben een relatief klein voordeel het is niet alsof ze een aimbot hebben ofzo.
Doe mij een plezier en maak ff een filmpje als jullie weer uit je plaat gaan achter je pc als je een keer dood gaat
En kijkende naar het aantal views van zijn video's is de kans heel klein dat je iemand tegen bent gekomen die het gebruikt.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doe mij een plezier en maak ff een filmpje als jullie weer uit je plaat gaan achter je pc als je een keer dood gaat
Dus als jij in een server zit vol met wallhackers heb jij daar geen problemen mee? Je kan er "geen last" van hebben omdat jij het niet doorhebt, maar als een groot aandeel van de spelers cheaten is dat simpelweg niet bevorderend voor het leuke spelverloop. Daarom moet het gefixed worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef very het volgende:
[..]
En waarom zou ik me er druk om moeten maken dan? Ik heb er tot op heden nog geen (merkbaar) nadelig effect van, dus...
WTF is er mis met jullie, serieus?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus als jij in een server zit vol met wallhackers heb jij daar geen problemen mee? Je kan er "geen last" van hebben omdat jij het niet doorhebt, maar als een groot aandeel van de spelers cheaten is dat simpelweg niet bevorderend voor het leuke spelverloop. Daarom moet het gefixed worden.
Verder begrijp ik niet waarom je zo maf reageert op skull. Jij bent toch echt degene die geen logica gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |