Nou ja, of je er blij mee moet zijnquote:
Nee eentje houdt van Metallica en de andere van Hazesquote:
Muziek waar je spontaan suicidaal van wordt. Met name gevaarlijk op snelwegen zoals boven ook te zien is.quote:Op zondag 29 december 2013 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Wat wordt er bedoeld met vangrailmuziek eigenlijk
Iets van 3FM. Heeft Giel ook wel eens voorgelezen als een van ons sms'jes stuurde.quote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah zoiets dacht ik al, maar ik had de term nog nooit gehoord
Wiek as I amquote:
Jep als het goed is wel jaquote:
Das een beetje als verlied zijn op George Michaelquote:Op zondag 29 december 2013 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Al die meisjes die verliefd waren op Skin.........
Vroeger was 3fm wel beter dan dit..quote:
Nee, want met Skin heb je als meisje de kans nog dat het wederzijds isquote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das een beetje als verlied zijn op George Michael
quote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef Uccie het volgende:
Frits....hier worden mijn vogels rustig van
quote:Op zondag 29 december 2013 12:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want met Skin heb je als meisje de kans nog dat het wederzijds is
Ehhh, dat is het ook hequote:
Daarover gesproken..quote:
Liep je stream niet gewoon heeeel erg voorquote:
Deze is niet zo slecht.quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef MaJo het volgende:
En nu echt AnoukHoewel deze nog wel te pruimen is.
Vogels van onder de 23cm toch?quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef FritsFlits het volgende:
Hier vallen vogels ook dood van neer
Hier gaat de voorkeur uit naar Skinquote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef FritsFlits het volgende:
Hier vallen vogels ook dood van neer
Anouk is nooit boeiend imoquote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Gehenna het volgende:
Niet haar vervelendste nummer, maar ook lange na niet haar beste. Totaal niet boeiend eigenlijk
Albert Heijn?quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef MaJo het volgende:
Het is wel duidelijk waar Anouk de mosterd gehaald heeft
Het neigt eerder naar type 1 dan naar type 2quote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Gehenna het volgende:
Niet haar vervelendste nummer, maar ook lange na niet haar beste. Totaal niet boeiend eigenlijk
Dansen op de vulkaan?quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
Jullie kunnen wel Anouk afplassen, maar hierna komt de Dijk. Dus geniet nog even nu het nog kan.
Dan ga ik denk ik maar even plassenquote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
Jullie kunnen wel Anouk afplassen, maar hierna komt de Dijk. Dus geniet nog even nu het nog kan.
Bel je kat in via Skypequote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat onze kat al bij mijn ouders is vanwege oud en nieuw, ben wel benieuwd hoe zij op de nummers zou reagerenBij Gabriel Rios ging ze vorig jaar spinnen
quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat onze kat al bij mijn ouders is vanwege oud en nieuw, ben wel benieuwd hoe zij op de nummers zou reagerenBij Gabriel Rios ging ze vorig jaar spinnen
Mijn ouders hebben ook de top 2000 aan, zal zo eens vragen om een verslagjequote:
Hoax...die komen niet buiten hèquote:
100 keer liever De Dijk dan Anouk.quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
Geweldig is datquote:Op zondag 29 december 2013 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]ja leuk is dat, ik herken bij twee van mijn vogels echt verschil in muziekvoorkeuren
matig uurtje...quote:Op zondag 29 december 2013 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
714 Never Tear Us Apart INXS
713 Tuesday Afternoon The Moody Blues
712 Words Bee Gees
711 Four Seasons In One Day Crowded House
710 Disco Inferno The Trammps
709 Through The Barricades Spandau Ballet
708 Vertigo U2
707 You Do Something To Me Paul Weller
706 Con Te Partiro Andrea Bocelli
705 Waterfront Simple Minds
704 Speed Of Sound Coldplay
703 Never Be Clever Herman Brood
702 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles
Spandau Balletquote:Op zondag 29 december 2013 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
714 Never Tear Us Apart INXS
713 Tuesday Afternoon The Moody Blues
712 Words Bee Gees
711 Four Seasons In One Day Crowded House
710 Disco Inferno The Trammps
709 Through The Barricades Spandau Ballet
708 Vertigo U2
706 Con Te Partiro Andrea Bocelli
704 Speed Of Sound Coldplay
703 Never Be Clever Herman Brood
702 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles
Nee, die komen niet verder dan de deur van de zolderkamerquote:
Altijd lekker Lsdquote:
Mij iets te... geen spijt van, maar dat zal ik niet snel meer doen.quote:
allebei zeer goed aan te horen vind ikquote:Op zondag 29 december 2013 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja voorspelbaar deze reacties. Maar is wel leuk ja.quote:
Ze heeft in totaal 2 à 3 die ik ergens wel tof vind. Die ene dat ze in zo'n donker zwembad naar beneden wordt getrokken was wel aardig duisterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |