Deze is niet zo slecht.quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef MaJo het volgende:
En nu echt AnoukHoewel deze nog wel te pruimen is.
Vogels van onder de 23cm toch?quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef FritsFlits het volgende:
Hier vallen vogels ook dood van neer
Hier gaat de voorkeur uit naar Skinquote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef FritsFlits het volgende:
Hier vallen vogels ook dood van neer
Anouk is nooit boeiend imoquote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Gehenna het volgende:
Niet haar vervelendste nummer, maar ook lange na niet haar beste. Totaal niet boeiend eigenlijk
Albert Heijn?quote:Op zondag 29 december 2013 12:49 schreef MaJo het volgende:
Het is wel duidelijk waar Anouk de mosterd gehaald heeft
Het neigt eerder naar type 1 dan naar type 2quote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Gehenna het volgende:
Niet haar vervelendste nummer, maar ook lange na niet haar beste. Totaal niet boeiend eigenlijk
Dansen op de vulkaan?quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
Jullie kunnen wel Anouk afplassen, maar hierna komt de Dijk. Dus geniet nog even nu het nog kan.
Dan ga ik denk ik maar even plassenquote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef Molurus het volgende:
Jullie kunnen wel Anouk afplassen, maar hierna komt de Dijk. Dus geniet nog even nu het nog kan.
Bel je kat in via Skypequote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat onze kat al bij mijn ouders is vanwege oud en nieuw, ben wel benieuwd hoe zij op de nummers zou reagerenBij Gabriel Rios ging ze vorig jaar spinnen
quote:Op zondag 29 december 2013 12:51 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat onze kat al bij mijn ouders is vanwege oud en nieuw, ben wel benieuwd hoe zij op de nummers zou reagerenBij Gabriel Rios ging ze vorig jaar spinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |