Andere keer liever, mijn hormonen zijn een beetje heel erg veel op de hobbel.quote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Juud-- het volgende:
Mandy, whats up? Leg je eerdere opmerking eens uit dan?
quote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Andere keer liever, mijn hormonen zijn een beetje heel erg veel op de hobbel.
Iets van een pittige avond met stiefkids die niet wilden luisteren, en een huis dat voor mijn gevoel een grote bende is, en ik met 3 kids even niet aan de kant krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Dat hebben we vanmiddag al gedaan!!! Was heel geslaagd. Beide kids waren helemaal uitgeteld naderhand van het spelen en lopen. En D heeft heerlijk liggen slapen in zijn wandelwagen ondertussen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef L-E het volgende:
Van een dagje niet stofzuigen gebeuren ook geen ongelukken mandyIk zou lekker naar buiten gaan met die kindjes, voor alle partijen leuk
Snap ikquote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Mm, ja, ook jij. Jouw verhaal is ook minder goed blijven hangen omdat ik het alleen maar van daarna en en niet van tijdens ( omdat je toen nog lurkte, dus minder bewust meegekregen zeg maar). Sorry! Maar voor jou dus ook een periode van terugblikken en een naderende verjaardag.
Ik heb er geloof ik 20 vol. Elke keer zijn er weer andere acties mee. Maar de zegeltjes blijvenquote:Op maandag 30 december 2013 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat kijkt ie vrolijk mandy
Inca, fijn dat ze geen sonde meer heeft gekregen.
Ik heb net mn Etos babyzegelspaarkaart vol, is de actie geldig tot gisterenO wacht op de site staat dat ze nu wel nieuwe cadeaus hebben. Dan kan ik m vast nog wel inleveren
.
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Gut, wat houd ik van dit forum. Thanks.
Dat vooral mijn dag begint om 05:00 en mijn herstel is mij dit keer echt tegen gevallen. Ean is best zelfstandig en heel lief voor sac.quote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Incantrix het volgende:
(Alleen het slapen ja, wat FR ook zegt. Is het de ene niet is het de ander wel zeg maar)
Hier niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat dat bij een tweede nou makkelijker?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier niet.Veel heftiger vind ik het (Maar M. was ook echt een makkie besef ik me nu).
Ik zit nu met J. aan m´n borst en kijk uit op een speelgoedchaos van M. De tafel is nog niet afgeruimd (kon na vanmorgen gewoon weer aanschuiven voor de lunch) en boven ligt M. te miepen dat hij niet wil slapen, maar wil spelen. Er waait boven een deur steeds open en dicht, omdat ik een halve was heb opgehangen daar en plotseling naar beneden moest. En ja hoor, ik ben al een aantal keer helemaal ondergespuugd.
![]()
Maar hey, J. heeft net even in de box geslapen.En hopelijk komt Wiebel zo thuis.
Hier heb ik me wel een beetje op verkeken. Dat Kleuter zo zelfstandig is, is absoluut een voordeel, maar school.. ik had niet bedacht dat ik acht keer op een dag dat stuk van/naar school moet lopen. Dat is met een jonge baby logistiek echt onhandig, De tijdwinst die ik daar uit dacht te halen, was er gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Phaidra het volgende:
Wisselende ervaringen dus bij een tweede. Ik denk wel dat het scheelt wat de leeftijd van de oudste isAls die naar school moet bijvoorbeeld, dan moet je wel in het ritme direct. En die is dan al veel zelfstandiger natuurlijk.
Ik denk dat ik tzt geen keus heb, moet toch min 3 dagen per week gewerkt worden door mij en vriend. Na school wel naar oma op 1 van die 3 dagen, maar ook BSO zal hier wel gaan gebeuren denk ik (of ik moet een andere briljante oplossing bedenken voor die tijd).quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef L-E het volgende:
Overblijven is heel handig. Voor oudersMaar mijn Kleuter wordt daar heel verdrietig van, dus dat is geen optie.
Wij gaan vandaag of morgen het fietsstoeltje op mijn fiets zetten. FINALLY!
D heeft toch 1 op 1 tijd als de bonuskinderen er niet zijn? Bram heeft de helft van de week 1 op 1 aandacht en de andere helft heeft hij 3 mama's.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef -mandy- het volgende:
Kleuter naar school en slaaptijden van D waren hier ook een reden tot overblijven van T. En dan moet ik D nog vaak om 15u wakker maken als T van school moet worden gehaald.
Kleuter vindt overblijven ook leuk, dat scheelt een hoop.
Dinsdag is zowiezo hier k.. wat dat betreft. Dan heeft T logopedie vlak voor de middagpauze aan en is dus ook thuis tijdens de pauze. Wel heel erg gezellig. Maar slaapjes moeten daaromheen worden gepland. En dan blijft er weinig of geen exclusieve mama-Damian-tijd over die dag.
Leuk LE!!!
Je vond ons gewoon niet leuk meer he? Daarom wilde je zo graag weg. Je voelt je te goed voor ons met je bijna dreumes?quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef mousemicky het volgende:
O, en, ik kom jullie nog 2 dagen hier vervelen, want ik werd net door Kyara terug naar hier geschopt vanuit de dreumessen
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden en aan het inlezenquote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je vond ons gewoon niet leuk meer he? Daarom wilde je zo graag weg. Je voelt je te goed voor ons met je bijna dreumes?
Van twee walletjes eten zekerquote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden en aan het inlezen. Maar eigenlijk heb ik nog 6 weken een baby he, misschien blijf ik gewoon tot 12 februari in 2 topics
Als je borstvoeding leuk vind en je wilt niet of kan niet kolven kun je overwegen om te combineren. Dus op het kdv fles en als je thuis bent borst.quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Purple010 het volgende:
Borstvoeding in januari ga ik afbouwen naar fles ivm werk.
Wat tico zegt! Maar dat moet je wel aanspreken natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Purple010 het volgende:
Borstvoeding in januari ga ik afbouwen naar fles ivm werk.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef GotC het volgende:
Wij hebben vanmiddag trouwringen uitgezochtWaren binnen 6 min klaar!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dat slapen? Iets met fokwet ofzo![]()
4 februariquote:Op maandag 30 december 2013 19:12 schreef Juud-- het volgende:
Wanneer gaan jullie trouwen GotC? Snelheidsrecordje hoor, 6 minuten
Mabawa![]()
![]()
Wat een dotje!
Noor kletskous
quote:Op maandag 30 december 2013 18:09 schreef GotC het volgende:
Wij hebben vanmiddag trouwringen uitgezochtWaren binnen 6 min klaar!
![]()
Oooh wat staat dat pakje hem goed!quote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Mabawa. het volgende:
Hele verhalen die Noor!
Kiektan!
Oh en dat slapen? Iets met fokwet ofzo
Een hele mooie datum GotC!!! En mooi van de trouwringen!quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef GotC het volgende:
[..]
4 februariNiks bijzonders, het is vooral trouwen zodat we alles goed hebben geregeld voor elkaar en T
Nee we gaan echt simpel trouwen, met alleen familie erbij en daarna lunchen met z'n allenquote:Op maandag 30 december 2013 19:29 schreef -mandy- het volgende:
Mooie foto's! Wat lief! En dat pakje... schattig!
Noor druk aan het kletsen, leuk.
Je mag al gaan aftellen Gotc! Spannend!!
Heb je ook al een trouwjurk uitgezocht?
Ik zoek 'm op! Ja het was windkracht 8, dus we zijn naar de zee gewaaid en toen snel weer terug.quote:Op maandag 30 december 2013 19:27 schreef GotC het volgende:
Limone, mooie voornemens! Gaat absoluut lukkenEn lekker uitgewaaid op het strand?
Het is gewoon de app van Oei ik groei
En dank mandy! Jullie alvast gefeliciteerd!
Echt over? Neuhquote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zoek 'm op! Ja het was windkracht 8, dus we zijn naar de zee gewaaid en toen snel weer terug.![]()
Oooh dat huilen, gaat dat ooit over? Ik heb helemaal geen kraamtranen gehad, maar dat ik krijg ik nu driedubbel zo hard terug. Ik moet elke dag wel huilen.Gister omdat ik haar niet begrijp en vandaag omdat ik weinig foto's van mij met haar heb en nu is ze niet meer zo klein als toehoehoehoen. Djiezes woman.
Nopequote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zoek 'm op! Ja het was windkracht 8, dus we zijn naar de zee gewaaid en toen snel weer terug.![]()
Oooh dat huilen, gaat dat ooit over? Ik heb helemaal geen kraamtranen gehad, maar dat ik krijg ik nu driedubbel zo hard terug. Ik moet elke dag wel huilen.Gister omdat ik haar niet begrijp en vandaag omdat ik weinig foto's van mij met haar heb en nu is ze niet meer zo klein als toehoehoehoen. Djiezes woman.
Haha ja herkenbaar hoorquote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooh dat huilen, gaat dat ooit over? Ik heb helemaal geen kraamtranen gehad, maar dat ik krijg ik nu driedubbel zo hard terug. Ik moet elke dag wel huilen.Gister omdat ik haar niet begrijp en vandaag omdat ik weinig foto's van mij met haar heb en nu is ze niet meer zo klein als toehoehoehoen. Djiezes woman mother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |