abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134856064
Bij de eerste heb ik echt weken zitten huilen :@
CB en huisarts wilde zorgen voor hulp :')
Maar ik was gewoon zo blij en trots op MIJN baby. O en gelukkig dat de IVF gelukt was!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 29 december 2013 @ 23:23:28 #202
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134856287
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Juud-- het volgende:
Mandy, whats up? Leg je eerdere opmerking eens uit dan?
Andere keer liever, mijn hormonen zijn een beetje heel erg veel op de hobbel.
Iets van een pittige avond met stiefkids die niet wilden luisteren, en een huis dat voor mijn gevoel een grote bende is, en ik met 3 kids even niet aan de kant krijg.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134856763
Ik vind jullie verhalen altijd erg fijn om te lezen, geeft mij een beetje een idee waar we aan begonnen zijn...

En kyara: echt diepe buiging voor jou! Zoals je weet hft mn vriendin ook een tweeling en een kleuter, en als ik zie hoeveel moeite zij moet doen om de kleinste dingen gedaan te krijgen, en vaak denkt: laat maar, te veel moeite.. Dan maak ik echt een diepe buiging baar jou toe!!met de meiden en een dreumes... Tropenjaren in het kwadraad!! _O_

Oh en verwerken, mijn moeder kan soms nog verdriet voelen over hoe mijn geboorte is verlopen, daar staat geen einddatum op :)
S. 2014
J. 2016
  zondag 29 december 2013 @ 23:29:52 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_134856769
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Andere keer liever, mijn hormonen zijn een beetje heel erg veel op de hobbel.
Iets van een pittige avond met stiefkids die niet wilden luisteren, en een huis dat voor mijn gevoel een grote bende is, en ik met 3 kids even niet aan de kant krijg.
:*
  zondag 29 december 2013 @ 23:36:00 #205
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134857168
Een glas rosé kan af en toe enorm goed helpen om emo-hormonen aan de kant te krijgen. Proost. :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134857369
Van een dagje niet stofzuigen gebeuren ook geen ongelukken mandy ;) Ik zou lekker naar buiten gaan met die kindjes, voor alle partijen leuk :)
pi_134857392
Ninja :(
  zondag 29 december 2013 @ 23:41:28 #208
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134857486
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:39 schreef L-E het volgende:
Van een dagje niet stofzuigen gebeuren ook geen ongelukken mandy ;) Ik zou lekker naar buiten gaan met die kindjes, voor alle partijen leuk :)
Dat hebben we vanmiddag al gedaan!!! Was heel geslaagd. Beide kids waren helemaal uitgeteld naderhand van het spelen en lopen. En D heeft heerlijk liggen slapen in zijn wandelwagen ondertussen.
pi_134857582
Hoe oud zijn ze?

Hier moeten we echt elke dag naar buiten. Die energie moet eruit, dat is altijd wel heel duidelijk.
  zondag 29 december 2013 @ 23:47:26 #210
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134857807
8 en 5. Die moeten elke dag ook buiten spelen idd.

Ze hebben hier veel vriendjes en vriendinnetjes in de straat. Het is geen uitzondering dat er een hele sliert kinderen aanbelt of langswaait. Heel gezellig!
En voor D is er ook al gezelschap met een paar jaar als hij wilt. We hebben dit jaar een babyboom gehad in de straat.

Mijn guitige mannetje vanmiddag in zijn wandelwagen.
  maandag 30 december 2013 @ 07:50:04 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134863604
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Mm, ja, ook jij. Jouw verhaal is ook minder goed blijven hangen omdat ik het alleen maar van daarna en en niet van tijdens ( omdat je toen nog lurkte, dus minder bewust meegekregen zeg maar). Sorry! Maar voor jou dus ook een periode van terugblikken en een naderende verjaardag.
Snap ik ;). Ik had het OUD subforum tijdens mn zwangerschap helemaal nog niet gevonden :( . Achteraf was het zo handig en fijn geweest, vooral die eerste weken, toen ik thuis was, vriend moest werken, en J. in het ziekenhuis was :'( .
pi_134863635
Nieuwe laptop met nieuwe windows hier, ben nog niet helemaal gewend :P klik steeds mn reactie weg enzo. Maar wat Suiker hierboven zei vond ik wel mooi dus daar sluit ik me dan maar bij aan.

Nog een extra :* voor Inca, hoe is het nu? Heel veel sterkte en beterschap

L kan zich inmiddels overal aan optrekken en omdat hij zo lang is kan hij met zijn handje dingen van de rand van de eettafel pakken. Dus alles staat nu op een eilandje in het midden :{
  maandag 30 december 2013 @ 08:02:09 #213
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134863669
Yoghurt is niet gelukt, maar we denken dat de verpleging er eigenlijk tegenop zag om de sonde te geven ivm haar kapotte neus, want ze hebben haar de hele nacht door kleine beetjes drinken gegeven O+
3!
  maandag 30 december 2013 @ 08:07:41 #214
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134863715
Inca, beterschap voor je meisje. Natuurlijk mag jij je nu ook rot voelen, lijkt me verschrikkelijk als je kleine het ziekenhuis in moet als ie al wat groter is vooral omdat ze er dan zelf ook veel meer van meekrijgen...
  maandag 30 december 2013 @ 08:44:42 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134864028
Wat kijkt ie vrolijk mandy :)

Inca, fijn dat ze geen sonde meer heeft gekregen.

Ik heb net mn Etos babyzegelspaarkaart vol, is de actie geldig tot gisteren }:| O wacht op de site staat dat ze nu wel nieuwe cadeaus hebben. Dan kan ik m vast nog wel inleveren *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 december 2013 @ 08:49:30 #216
95408 Incantrix
pi_134864097
Die babyzegelboekjes blijven wel geldig hoor, ik had er laatst nog een gevonden van toen Stef nog mini was en die heb ik gewoon ingeleverd :)

(De keuze verandert wel mee overigens.)
3!
  maandag 30 december 2013 @ 08:53:45 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134864153
Oh ik ga voor de pamperts, want al die zalfjes en olvarit voor 4 maand heb ik niet nodig :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134864221
Mandy O+
pi_134864277
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat kijkt ie vrolijk mandy :)

Inca, fijn dat ze geen sonde meer heeft gekregen.

Ik heb net mn Etos babyzegelspaarkaart vol, is de actie geldig tot gisteren }:| O wacht op de site staat dat ze nu wel nieuwe cadeaus hebben. Dan kan ik m vast nog wel inleveren *O*.
Ik heb er geloof ik 20 vol. Elke keer zijn er weer andere acties mee. Maar de zegeltjes blijven :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 december 2013 @ 09:05:02 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134864295
Jullie hadden overigens gelijk wbt de etos luiers. Had nu maat 3 gekocht en die zitten toch nog beter dan maat 4. Wel gek, want volgens de gewichtsklasse zou het moeten kunnen. Najaaa!
pi_134864336
Ik hoop echt dat ze snel thuis is Inca!

Hier echt een drama nacht. Gisteravond laat was het na de voeding huilen huilen huilen. Rond middernacht een pcm gegeven (allebei). Om 2 uur D helemaal over de rooie wakker. Ze wilde niet drinken, alleen maar huilen :'( Om 3 uur weer hetzelfde verhaal. 4 uur was J wakker om te drinken maar die bleef maar hangen, uiteindelijk pas om 5 uur weer naar bed gedaan. En om 6 uur begon het hele huil huilen huilen verhaal opnieuw maar dan met J.

En nu ben ik echt geradbraakt. Gebroken nachten met alleen maar voedingen zijn nog te overzien maar dit was echt drama,.Vanochtend 2 snottermeisjes en heb ze net allebei maar weer terug naar bed gebracht. Geen idee wat de dag gaat brengen....
pi_134864393
Wat een heerlijk hormonale, emotionele boel was het hier gisteravond. O+ Tranen zijn uiteindelijk ook echt wel gekomen en dus gaan we met frisse moed deze nieuwe week in!
M. en ik zitten gwassen en gestreken op de bank. Ik heb net 2 broodjes op en M. ligt aan. Over 3 kwartier moeten we weg. Zo! Dat doen we eff! ondanks dat ik door de wekker heen sliep en pas 20 minuten later wakker werd :')

Inca geen sonde meer, hopelijk mag ze snel naar huis!

Mandy wat een moppie O+

Kyara :* Ahh je meisjes. Hopelijk slapen ze even bij nu en valt de rest van de dag dan mee.
  maandag 30 december 2013 @ 09:12:26 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134864421
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef ProjSkippy het volgende:
O+ Gut, wat houd ik van dit forum. Thanks.
Ik ook O+! Al is het maar zodat je kan lezen dat datgene wat je meemaakt normaal en herkenbaar is.

Kyaya, wat een nacht weer joh.. :* Slapen ze nu weer allebei?

Mabawa, dat heb je maar weer mooi voor elkaar! ^O^

Inca, hoop dat ze snel naar huis mag. Wel fijn dat de verpleging haar vaak kleine beetjes heeft laten drinken.
  maandag 30 december 2013 @ 09:12:50 #224
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134864431
:* voor je drama nacht Kyara

hopelijk moet ze geen sonde meer inca en mag je meisje snel naar huis
pi_134865099
Kyara, wat een rotnacht :*

Mandy, wat is hij leuk! O+

Inca, wat lief van de verpleging. Hopelijk is ze snel thuis! O+

Mabawa, top!

Mijn baby is gewoon de fitste hier in huis, momenteel :o.
Home is where the O+ is...
  maandag 30 december 2013 @ 10:20:23 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_134865749
Trix wat lief van de verpleging, ik duim dat ze snel thuis is!

Kyara wat een dramanacht :*
pi_134865775
Inca wat sneu voor Isabel.
Kyara sterkte vandaag
Mabawa dikke kus.

En ik snap l-e,mm, juud en kyara heel goed. Bij ean zat ik wel uren met haar in het ziekenhuis fysiek was ik er maar emotioneel niet. Ik voelde mij aan alle kanten te kort schieten. Toen ze thuis kwam had ik geen idee wat ik toch moest doen en ik zat om 07:30 aangekleed en al beneden.

Nu met een 2e vind ik het veel pittiger ean is heel vroeg wakker en sac is veel beweeglijker dan ean was en slaapt veel minder en huilt veel meer, daarbij wil ik ean ook aandacht geven en het huishouden doen.
  maandag 30 december 2013 @ 10:25:46 #228
95408 Incantrix
pi_134865866
Ik denk dat het dan echt verschil maakt dat Stef al best wel zelfstandig was tegen de tijd dat Isabel kwam, ik vond het met Isabel een verademing vergeleken met Stef. En ik had echt wel lastige momenten en periodes hoor, maar al met al vond ik het met Isabel meer vanzelf gaan.

En dank allemaal, de arts is al geweest en vandaag mag ze sowieso niet naar huis. Als ze vandaag goed drinkt morgen wel, anders moeten we oud en nieuw zonder elkaar vieren -O-
3!
  maandag 30 december 2013 @ 10:26:40 #229
95408 Incantrix
pi_134865884
(Alleen het slapen ja, wat FR ook zegt. Is het de ene niet is het de ander wel zeg maar :P )
3!
pi_134865957
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Incantrix het volgende:
(Alleen het slapen ja, wat FR ook zegt. Is het de ene niet is het de ander wel zeg maar :P )
Dat vooral mijn dag begint om 05:00 en mijn herstel is mij dit keer echt tegen gevallen. Ean is best zelfstandig en heel lief voor sac.

Balen Inca dat ze maar snel gaat drinken.
pi_134866084
Inca wat sneu voor je meisje. Ik duim heel hard dat ze genoeg drinkt en morgen naar huis mag.

En een :* voor alle moeders met kindjes op afstand. Zowel nu al in het verleden.

Ik vind het met een tweede opzich niet zwaarder. We hebben al een ritme. Maar nu gaat kyan daarin vrij makkelijk mee en speelt hij vrij zelfstandig.
Dit itt zijn broer die het liefst nog alles samen doet.

Wat ik wel lastig vind is dat ik niet zijn ritme kan volgen w.b. slaapjes. Ik snap niet dat andere slaapjes kunnen sturen dat is hier nog nooit gelukt.
En als ze beide niet lekker in hun vel zitten en ze 1 op 1 aandacht nodig hebben.

Verder vind ik het wel druk met twee. Weinig tijd voor mezelf. Maar gelukkig liggen ze er op tijd in 's avonds. Alleen is de oudste al 1,5 week ziek en kost dat in de avond veel tijd. Dat breekt wel op.
  maandag 30 december 2013 @ 10:50:47 #232
95408 Incantrix
pi_134866447
FR, hier ook hoor, elke dag 5 uur :O als het kwart voor zes is is het uitslapen en dat went ook gewoon niet..
3!
pi_134866513
5 uur vind ik echt te vroeg. Hier is het eigenlijk standaard 6 uur. Maar als we bij J slapen dan is het vaak half 8, daar is de kamer helemaal goed verduisterd en dat is in mijn huis niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134869182
Hier is kyan ook om vijf uur wakker. En als hij weer terug gaat is de peuter ondertussen wakker.
Vanmorgen hadden we mazzel. Kyan kwam om 4.40 uur voor een fles en daarna ging hij nog verder slapen tot 07.00 uur.
Yaro werd pas om 06.00 uur wakker dus was het voor ons ook relaxed.

Wat scheelt dat een hoop dan tico met betere verduistering.
pi_134870192
Later ga ik bijlezen. Nu even ego post. Kwam ik vanmorgen bij het KDV, was die gewoon nog dicht. Pas om half 8 kwam er iemand. Ze waren even vergeten dat Riley kwam. :(

Ik las wel even dat Kyara een rotnacht had :*
  maandag 30 december 2013 @ 12:55:59 #236
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134870328
Wat vroeg FR.
Dan heb ik heel veel mazzel met mijn baby. Die slaapt tijdens het schooljaar tot 7u, dan moet ik hem wakker maken. En nu tijdens de vakantie, gaat hij een uur later op bed 's avonds (20:30u-21u) en slaapt hij gemakkelijk tot 9u.

Wat een verschil tico.Verduisteren scheelt echt heel veel.

Ik duim voor je inca dat ze morgen naar huis mag.

Wat slecht van het kdv Omen. Dan sta je daar te wachten voor jan met de korte achternaam.
  maandag 30 december 2013 @ 13:02:07 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_134870556
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gaat dat bij een tweede nou makkelijker?
Hier niet. :') Veel heftiger vind ik het (Maar M. was ook echt een makkie besef ik me nu).

Ik zit nu met J. aan m´n borst en kijk uit op een speelgoedchaos van M. De tafel is nog niet afgeruimd (kon na vanmorgen gewoon weer aanschuiven voor de lunch :Y) ) en boven ligt M. te miepen dat hij niet wil slapen, maar wil spelen. Er waait boven een deur steeds open en dicht, omdat ik een halve was heb opgehangen daar en plotseling naar beneden moest. En ja hoor, ik ben al een aantal keer helemaal ondergespuugd. :Y)

Maar hey, J. heeft net even in de box geslapen. ^O^ En hopelijk komt Wiebel zo thuis.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134870622
Wat stom Omen :(

Ik ben toch maar met de meiden op stap gegaan. De hulp kwam poetsen en dan lopen we ook zo in de weg. Was alleen even vergeten dat het kerstvakantie is dus het was echt superdruk bij de Ikea. Toen zijn we dus maar weer naar huis gegaan -O-
pi_134870656
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hier niet. :') Veel heftiger vind ik het (Maar M. was ook echt een makkie besef ik me nu).

Ik zit nu met J. aan m´n borst en kijk uit op een speelgoedchaos van M. De tafel is nog niet afgeruimd (kon na vanmorgen gewoon weer aanschuiven voor de lunch :Y) ) en boven ligt M. te miepen dat hij niet wil slapen, maar wil spelen. Er waait boven een deur steeds open en dicht, omdat ik een halve was heb opgehangen daar en plotseling naar beneden moest. En ja hoor, ik ben al een aantal keer helemaal ondergespuugd. :Y)

Maar hey, J. heeft net even in de box geslapen. ^O^ En hopelijk komt Wiebel zo thuis.
:D herkenbaar

Maar het wordt beter. Echt waar.

en je wordt zelf ook makkelijker, ik denk dat dat het grootste verschil met een 2e is.
pi_134870726
Het blijft moeilijk om te lezen wat voor effect zo'n vroeggeboorte heeft. En vooral, omdat ik al die mama's echt topmama's vindt. :*

Spirit wat een hongerige baby O+

Maisboogjes ben ik ook benieuwd naar :D

Inca wat naar. Sterkte hoor. En meer dan je uiterste best kan je niet doen. En dat doe je echt :*

Loj, :*'omdat het kolven niet lukte.

Oh die eerste weken vond ik ook zo zwaar. Ik vond het toen echt niet leuk. Mijn hormonen waren van slag, ik was superonzeker en voelde me opgesloten. Ontbijten lukte me altijd. Ik moest echt eten, want bv maakte me zoooooo hongerig. Ik nam dan een eierkoek en die kon ik eten tijdens de bv. Douchen lukte me ook. Ik legde haar daar echt even voor weg :@
Maar heel eerlijk gezegd ben ik echt niet zo'n goede eerste weken moeder. Mij helemaal overgeven en de hele dag met haar op schoot is me nooit gelukt en nu voel ik me daar schuldig over. En stom natuurlijk, want Riley en ik hebben echt een superband, maar toch als ik lees hoe moeilijk anderen het hebben of hoe goed ze dat kunnen heb ik het idee dat ik die weken niet goed gedaan heb :'(

XM Riley heeft nooit last gehad van de overstap van de ene naar de andere kv. Wat je kan doen voor wat zachter poep is 210/6. Die tip kreeg ik toen van mijn dokter toen Riley wat moeilijker poepte

Mabawa :*
En *O* dat het allemaal gelukt is vanmorgen

Mandy :*
En wat een schatje is D O+

Haha Fieder bij ons staat ook alles in het midden van de gewone tafel. Bij de eettafel kan ze gelukkig nog niet.
pi_134871845
Mijn baby komt om 05:00 maar ean tussen 5 en 6. Sac slaapt dan weer tot 9 a 10 maar dan zit ik al lang en breed aan de ontbijttafel met ean. En altijd als ik die wil afruimen komt sac dus stofzuigen gebeurd als ean in bed ligt.

Omen wat stom.

Soemp vooral als je oudste niet wilt slapen is het pittig sterkte.

Ik ben zondag ook even in de primark geweest ik was om 12:01 binnen stond om 12:15 bij de kassa en was om 12:30 weer buiten. Wat een prutsysteem die kassa's en alles dubbel checken of ik bij een setje niet iets anders erbij gestopt had. Ik vond het niet zo'n leuke collectie heb alleen de kinderafdeling gezien vriend stond buiten met kinderwagen en buggy en natuurlijk 2 meiden. En net een extra kinderwagen gekocht ;@ mijn schoonouders gaan tot de zomervakantie 1 dag oppassen omdat onze go geen plek heeft. In de panda past onze kinderwagen amper. Zo alles maar even goed uitwassen.
pi_134871860
Wisselende ervaringen dus bij een tweede. Ik denk wel dat het scheelt wat de leeftijd van de oudste is :Y Als die naar school moet bijvoorbeeld, dan moet je wel in het ritme direct. En die is dan al veel zelfstandiger natuurlijk.

Dat merkte ik heel erg toen ik aan het werk ging. Zat me zo druk te maken, hoe moest ik dat allemaal doen en dan om 7.30 bij het KDV zijn, terwijl ik bijna nooit voor 9 uur aangekleed was / ontbeten had, pffff. Maar als je moet, dan lukt het toch opeens. Soms zit het tegen (enorme golf kots over je heen vlak voor je weg moet, om maar wat te zeggen) maar minstens 7 v/d 10x was ik gewoon op tijd op kantoor :o.

En de overige keren was ik hooguit een kwartiertje of half uurtje later.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134871988
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:34 schreef Phaidra het volgende:
Wisselende ervaringen dus bij een tweede. Ik denk wel dat het scheelt wat de leeftijd van de oudste is :Y Als die naar school moet bijvoorbeeld, dan moet je wel in het ritme direct. En die is dan al veel zelfstandiger natuurlijk.

Hier heb ik me wel een beetje op verkeken. Dat Kleuter zo zelfstandig is, is absoluut een voordeel, maar school.. ik had niet bedacht dat ik acht keer op een dag dat stuk van/naar school moet lopen. Dat is met een jonge baby logistiek echt onhandig, De tijdwinst die ik daar uit dacht te halen, was er gewoon niet. :)
pi_134872111
Oeh ja, dat is wel tijdrovend idd. Ik zou een school met continu-rooster ook wel een voordeel vinden (voor eigen tijdsplanning, niet per se voor de mini). :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134872178
Ik wilde al zeggen, dat lijkt me best onhandig met een kleuter. En dan vaak ophalen tijdens slaaptijden en zo. Nu was 3 kinderen die niet lopen ook niet heul handig maar goed :D
  maandag 30 december 2013 @ 13:43:06 #246
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134872247
Ik ben vroeger zelf vanaf kleuters gewoon overgebleven op school in de lunchpauze. Lijkt me wel zo handig om dat ook met J. te doen als t eenmaal zo ver is eigenlijk... :@
pi_134872308
Overblijven is heel handig. Voor ouders ;) Maar mijn Kleuter wordt daar heel verdrietig van, dus dat is geen optie. :)

Wij gaan vandaag of morgen het fietsstoeltje op mijn fiets zetten. FINALLY! O+
  maandag 30 december 2013 @ 13:50:08 #248
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134872569
Kleuter naar school en slaaptijden van D waren hier ook een reden tot overblijven van T. En dan moet ik D nog vaak om 15u wakker maken als T van school moet worden gehaald.
Kleuter vindt overblijven ook leuk, dat scheelt een hoop.
Dinsdag is zowiezo hier k.. wat dat betreft. Dan heeft T logopedie vlak voor de middagpauze aan en is dus ook thuis tijdens de pauze. Wel heel erg gezellig. Maar slaapjes moeten daaromheen worden gepland. En dan blijft er weinig of geen exclusieve mama-Damian-tijd over die dag.

Leuk LE!!!
pi_134873643
Met meer dan ee kind is er sowieso weinig exclusieve 1 op 1 tijd, is mijn ervaring. In ieder geval nooit zo veel als wanneer je het bij een kind laat. :)
  maandag 30 december 2013 @ 14:15:59 #250
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134873775
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef L-E het volgende:
Overblijven is heel handig. Voor ouders ;) Maar mijn Kleuter wordt daar heel verdrietig van, dus dat is geen optie. :)

Wij gaan vandaag of morgen het fietsstoeltje op mijn fiets zetten. FINALLY! O+
Ik denk dat ik tzt geen keus heb, moet toch min 3 dagen per week gewerkt worden door mij en vriend. Na school wel naar oma op 1 van die 3 dagen, maar ook BSO zal hier wel gaan gebeuren denk ik (of ik moet een andere briljante oplossing bedenken voor die tijd).

En fietsen is *O* vindt J.!

O, en, ik kom jullie nog 2 dagen hier vervelen, want ik werd net door Kyara terug naar hier geschopt vanuit de dreumessen :( }:| :6

[ Bericht 10% gewijzigd door mousemicky op 30-12-2013 14:21:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')