Het blijft moeilijk om te lezen wat voor effect zo'n vroeggeboorte heeft. En vooral, omdat ik al die mama's echt topmama's vindt.

Spirit wat een hongerige baby

Maisboogjes ben ik ook benieuwd naar

Inca wat naar. Sterkte hoor. En meer dan je uiterste best kan je niet doen. En dat doe je echt

Loj,

'omdat het kolven niet lukte.
Oh die eerste weken vond ik ook zo zwaar. Ik vond het toen echt niet leuk. Mijn hormonen waren van slag, ik was superonzeker en voelde me opgesloten. Ontbijten lukte me altijd. Ik moest echt eten, want bv maakte me zoooooo hongerig. Ik nam dan een eierkoek en die kon ik eten tijdens de bv. Douchen lukte me ook. Ik legde haar daar echt even voor weg

Maar heel eerlijk gezegd ben ik echt niet zo'n goede eerste weken moeder. Mij helemaal overgeven en de hele dag met haar op schoot is me nooit gelukt en nu voel ik me daar schuldig over. En stom natuurlijk, want Riley en ik hebben echt een superband, maar toch als ik lees hoe moeilijk anderen het hebben of hoe goed ze dat kunnen heb ik het idee dat ik die weken niet goed gedaan heb
XM Riley heeft nooit last gehad van de overstap van de ene naar de andere kv. Wat je kan doen voor wat zachter poep is 210/6. Die tip kreeg ik toen van mijn dokter toen Riley wat moeilijker poepte
Mabawa

En

dat het allemaal gelukt is vanmorgen
Mandy

En wat een schatje is D

Haha Fieder bij ons staat ook alles in het midden van de gewone tafel. Bij de eettafel kan ze gelukkig nog niet.