D heeft toch 1 op 1 tijd als de bonuskinderen er niet zijn? Bram heeft de helft van de week 1 op 1 aandacht en de andere helft heeft hij 3 mama's.quote:Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef -mandy- het volgende:
Kleuter naar school en slaaptijden van D waren hier ook een reden tot overblijven van T. En dan moet ik D nog vaak om 15u wakker maken als T van school moet worden gehaald.
Kleuter vindt overblijven ook leuk, dat scheelt een hoop.
Dinsdag is zowiezo hier k.. wat dat betreft. Dan heeft T logopedie vlak voor de middagpauze aan en is dus ook thuis tijdens de pauze. Wel heel erg gezellig. Maar slaapjes moeten daaromheen worden gepland. En dan blijft er weinig of geen exclusieve mama-Damian-tijd over die dag.
Leuk LE!!!
Je vond ons gewoon niet leuk meer he? Daarom wilde je zo graag weg. Je voelt je te goed voor ons met je bijna dreumes?quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef mousemicky het volgende:
O, en, ik kom jullie nog 2 dagen hier vervelen, want ik werd net door Kyara terug naar hier geschopt vanuit de dreumessen
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden en aan het inlezenquote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je vond ons gewoon niet leuk meer he? Daarom wilde je zo graag weg. Je voelt je te goed voor ons met je bijna dreumes?
Van twee walletjes eten zekerquote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden en aan het inlezen. Maar eigenlijk heb ik nog 6 weken een baby he, misschien blijf ik gewoon tot 12 februari in 2 topics
Als je borstvoeding leuk vind en je wilt niet of kan niet kolven kun je overwegen om te combineren. Dus op het kdv fles en als je thuis bent borst.quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Purple010 het volgende:
Borstvoeding in januari ga ik afbouwen naar fles ivm werk.
Wat tico zegt! Maar dat moet je wel aanspreken natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef Purple010 het volgende:
Borstvoeding in januari ga ik afbouwen naar fles ivm werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |