Ik vond het erg meevallen, ik pas me wel aan aan al die hippe randstedelingen en vice versa. Ik zorgde ook voor een kleine cultuurschok voor m'n studiegenoten. Probeerde ze me na te praten want ik klonk zo gezellig.quote:Op zondag 29 december 2013 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Van Brabant naar RotterdamVolgens mij zou je je enorm eenzaam hebben gevoeld daar
Kan ik hem al quoten of blijf je aanpassen?quote:Op zondag 29 december 2013 09:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het erg meevallen, ik pas me wel aan aan al die hippe randstedelingen en vice versa. Ik zorgde ook voor een kleine cultuurschok voor m'n studiegenoten. Probeerde ze me na te praten want ik klonk zo gezellig.
Het is geen bijzonder liedje, wel een mooi liedjequote:Op zondag 29 december 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat wel, deze. Niet echt bijzonder.
Wij zijn het wel vaak eens.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan ik hem al quoten of blijf je aanpassen?
Volgend jaar dan maar samen de Top 2000 samenstellenquote:Op zondag 29 december 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het wel vaak eens.
Dat jaquote:Op zondag 29 december 2013 09:39 schreef Bayswater het volgende:
Bij als het golft ben ik afgehaakt bij de dijk, toen begon muzikaal de ellende
Solomon Burke zag het op het laatst ook niet meer zitten met ze...quote:Op zondag 29 december 2013 09:39 schreef Bayswater het volgende:
Bij als het golft ben ik afgehaakt bij de dijk, toen begon muzikaal de ellende
Die trek ik ook wel jaquote:Op zondag 29 december 2013 09:40 schreef laxus13 het volgende:
Geef mij maar Niemand In De Stand of Dansen Op De Vulkaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |