Ik vond het erg meevallen, ik pas me wel aan aan al die hippe randstedelingen en vice versa. Ik zorgde ook voor een kleine cultuurschok voor m'n studiegenoten. Probeerde ze me na te praten want ik klonk zo gezellig.quote:Op zondag 29 december 2013 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Van Brabant naar RotterdamVolgens mij zou je je enorm eenzaam hebben gevoeld daar
Kan ik hem al quoten of blijf je aanpassen?quote:Op zondag 29 december 2013 09:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het erg meevallen, ik pas me wel aan aan al die hippe randstedelingen en vice versa. Ik zorgde ook voor een kleine cultuurschok voor m'n studiegenoten. Probeerde ze me na te praten want ik klonk zo gezellig.
Het is geen bijzonder liedje, wel een mooi liedjequote:Op zondag 29 december 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat wel, deze. Niet echt bijzonder.
Wij zijn het wel vaak eens.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kan ik hem al quoten of blijf je aanpassen?
Volgend jaar dan maar samen de Top 2000 samenstellenquote:Op zondag 29 december 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het wel vaak eens.
Dat jaquote:Op zondag 29 december 2013 09:39 schreef Bayswater het volgende:
Bij als het golft ben ik afgehaakt bij de dijk, toen begon muzikaal de ellende
Solomon Burke zag het op het laatst ook niet meer zitten met ze...quote:Op zondag 29 december 2013 09:39 schreef Bayswater het volgende:
Bij als het golft ben ik afgehaakt bij de dijk, toen begon muzikaal de ellende
Die trek ik ook wel jaquote:Op zondag 29 december 2013 09:40 schreef laxus13 het volgende:
Geef mij maar Niemand In De Stand of Dansen Op De Vulkaan
quote:Op zondag 29 december 2013 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Solomon Burke zag het op het laatst ook niet meer zitten met ze...
Ik zou geen voorbeeld nemen aan Caroquote:Op zondag 29 december 2013 09:42 schreef Cee het volgende:
Zo, even de app op m'n telefoon gezwengeld en nu naar de sportschool. Tot later.
Ligt minder irritant in het gehoor dan die andere nummers, maar met je eens. Misschien 1500-2000quote:
Denk eigenlijk nog lager..quote:Op zondag 29 december 2013 09:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt minder irritant in het gehoor dan die andere nummers, maar met je eens. Misschien 1500-2000
quote:Op zondag 29 december 2013 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan straks even de stad in.
Maar zo eerst chocoladebroodjes maken.
Of gewoon in de Top4000 van Radio10 latenquote:
Dan vind ik That man nog eerder erin thuishoren dan deze...quote:Op zondag 29 december 2013 09:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt minder irritant in het gehoor dan die andere nummers, maar met je eens. Misschien 1500-2000
Wanneer moet het klaar?quote:Op zondag 29 december 2013 09:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]lekker
Moet ook de stad in om wat verf te komen voor op de muren en kozijnen.. eigenlijk bijna alles
Ik heb geen deadline, maar wil het zelf eerste/tweede week van januari wel af hebben.quote:
Okay. Zou jij niet gaan verhuizen?quote:Op zondag 29 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb geen deadline, maar wil het zelf eerste/tweede week van januari wel af hebben.
Dat kan zodra er wat verf op de muur en er een vloer ligtquote:Op zondag 29 december 2013 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Zou jij niet gaan verhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |