Die is zooooo briljantquote:Op zondag 29 december 2013 03:00 schreef Rezania het volgende:
Ik kon deze niet eens op YouTube mobile vinden.
tutududu tutududuquote:
Omdat je daar apps voor hebt.quote:Op zondag 29 december 2013 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik niet snap is dat via chrome-android ik problemen heb om video's te bekijken van nos en zelfs youtube...
Niet laten genereren, maar wel verwerken in de code. Dat zie je in die trailer ook. Je selecteert een element, koppelt daar een variabele aan, en gebruikt het in "Macaws' scripting panel"quote:Op zondag 29 december 2013 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik zie niet staan op die site dat JS ook kan?
no kidding, maar nog steeds is het flauw. Ik wacht echt op dat side-project van Opera (al uit op Apple), hoe heet die ook alweer...quote:
Coast?quote:Op zondag 29 december 2013 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
no kidding, maar nog steeds is het flauw. Ik wacht echt op dat side-project van Opera (al uit op Apple), hoe heet die ook alweer...
Chrome heeft wel vaker kuren mobiel.quote:Op zondag 29 december 2013 03:03 schreef Rezania het volgende:
Wat ik niet snap is dat Chrome soms geen verbinding kan maken, terwijl de native browser dat wel kan.
Maar dat zelfs de native browser gewoon beter is.quote:Op zondag 29 december 2013 03:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Chrome heeft wel vaker kuren mobiel.
Tsja.quote:Op zondag 29 december 2013 03:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat zelfs de native browser gewoon beter is.Zo slecht van Google.
Nog een reden om Nexus te nemen, daar werkt chrome wel het bestequote:Op zondag 29 december 2013 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja.Chrome houdt geen rekening met het apparaat zelf, en Google test z'n browser ook niet uitvoerig op alle toestellen. Dat doen die producenten van de mobieltjes natuurlijk wel met hun software.
Daar wordt 'ie uiteraard wel uitvoerig op getest ja.quote:Op zondag 29 december 2013 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog een reden om Nexus te nemen, daar werkt chrome wel het beste
Fanboy.quote:Op zondag 29 december 2013 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog een reden om Nexus te nemen, daar werkt chrome wel het beste
Smartphones moeten mee te nemen zijn in je zak volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2013 03:16 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Waarom mobieltjes zo dun mogelijk moeten zijn. Wat duikers ligt veel lekkerder in de hand, en dan kan je er ook een grote accu in doen.
Niet weten dat ik daar te lui voor ben.quote:Op zondag 29 december 2013 03:19 schreef De_uitblinker het volgende:
Niet weten hoe je een omzeilmethode gebruikt.
Net alsof een smartphone pas in je zak past als hij 5mm dik is.quote:Op zondag 29 december 2013 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smartphones moeten mee te nemen zijn in je zak volgens mij.
Weet ik veelquote:Op zondag 29 december 2013 03:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof een smartphone pas in je zak past als hij 5mm dik is.
Niet weten dat de methode eenmaal wordt toegepast.quote:Op zondag 29 december 2013 03:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat ik daar te lui voor ben.
Nou, laat maar horen dan. En dan niet zeggen dat ik de desktopversie van YouTube moet forceren in Chrome, want dat wil ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Niet weten dat de methode eenmaal wordt toegepast.
Ik je zak?quote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een reden waarom ik geen smartphone heb: waar laat je dat ding als je geen vrouw bent?
Je zaadkloten niet continu laten bestralen door wifi-energiequote:Op zondag 29 december 2013 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een reden waarom ik geen smartphone heb: waar laat je dat ding als je geen vrouw bent?
Waarom zou ik jou helpen? Jij noemde mij een kutuser in dat topic van god weet hoe lang geleden.quote:Op zondag 29 december 2013 03:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, laat maar horen dan. En dan niet zeggen dat ik de desktopversie van YouTube moet forceren in Chrome, want dat wil ik niet.
Je was dan waarschijnlijk ook gewoon een kutuser,quote:Op zondag 29 december 2013 03:24 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou helpen? Jij noemde mij een kutuser in dat topic van god weet hoe lang geleden.
Die moet in je broekzak joh. En heb je maar één zak in je broek?quote:
Zo kun je het op je buik schrijven.quote:Op zondag 29 december 2013 03:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je was dan waarschijnlijk ook gewoon een kutuser,
De waarheid is hard.quote:Op zondag 29 december 2013 03:25 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zo kun je het op je buik schrijven.
Ik gebruik er maar éénquote:Op zondag 29 december 2013 03:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die moet in je broekzak joh. En heb je maar één zak in je broek?
Ik ben toch niet de onwetende die zit te janken omdat hij niet om de simpele firewall van youtube omheen kanquote:
Wijf.quote:Op zondag 29 december 2013 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik gebruik er maar éénVoorkant andere kant zit bij verkeerde hand en dan heb ik er niets meer aan, ik wil snel eruit halen, en dat geldt voor portemonnee en smartphone.
Het is geen Firewall idioot.quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de onwetende die zit te janken omdat hij niet om de simpele firewall van youtube omheen kan
Ik ken jou niet, maar je mening is mij een worstje.quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind de_uitblinker nu al gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |