Jij leeft in 1997?quote:Op zondag 29 december 2013 00:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die white is net 27 zie ik, wtf. Dacht dat ie 50 was.
Te laat, je gebeden zijn verhoordquote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef Zorro het volgende:
Lieve God, toen ik zei dat ik White graag nog eens WK zou zien worden bedoelde ik Jimmy. Niet Ian. Dank U.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te laat, je gebeden zijn verhoord
Mijn fout.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 00:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mijn fout.
Al staat hier op mijn mobiel dat ie uit 87 komt. Verder beneden inderdaad 1970.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ian_White_(darts_player)
Komtie dan he!!quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Nober het volgende:
Na Wade en Hankey gaan we daar dan straks White aan toevoegen op deze zondagnacht, Jacques?
Hannibal risesquote:Op zondag 29 december 2013 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
White kijkt wel als een gewetenloze psychopaat
Inderdaad, eng persoonquote:Op zondag 29 december 2013 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
White kijkt wel als een gewetenloze psychopaat
quote:
Als die clown maar verliest vind ik alles goed.quote:
Hangt boven bord scherm met wat ze beste kunnen gooien.quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef Trebo het volgende:
Hoe kunnen die gasten zo snel rekenen pff
Echt? Nooit gewetenquote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hangt boven bord scherm met wat ze beste kunnen gooien.
Wij zitten in de zaal.quote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef Mansjester het volgende:
Kijken jullie via stream ofzo? Want jullie lopen voor op mijn tv uitzending...
quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als die clown maar verliest vind ik alles goed.
haha nee. Dat zit allemaal in hun hoofd. Mag ook wel na jaren smijtenquote:
Pics?quote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
dududdududududududu hehehehequote:
Ja oke, maar toch.. wel knap.quote:Op zondag 29 december 2013 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
haha nee. Dat zit allemaal in hun hoofd. Mag ook wel na jaren smijten
Dit dusquote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Als ik dit zie wil ik altijd zelf darten. Dan smijt ik drie keer 26 en dan is het weer kut![]()
quote:
Ik ook wel, al heb ik ook niks tegen Whitlock.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Trebo het volgende:
Zou z'n sikje omhoog staan als ie downunder is?
Moeten ze Clarijs aan de knoppen zetten, kun je lachen.quote:Op zondag 29 december 2013 00:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en een omlaagstaande bonerquote:Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Trebo het volgende:
Eitje voor Whitlock.quote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Wright v Simon Whitlock in de halve finale.
Meer gegooide dubbels hoor..quote:
Nee die FOK!user hier dan..quote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moeten ze Clarijs aan de knoppen zetten, kun je lachen.
Barney was zeer matig. Michael ook een groot deel van de wedstrijd matig, maar de laatste sets waren weer heel erg goedquote:Op zondag 29 december 2013 00:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat 'ie ons dadelijk vertellen dat Barney wel goed gespeeld heeft.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
En dan het hoofd van Albert Mantingh ernaast.
Contrastje dit dat
Het resultaat telt, als ze maar goed gooien dan maakt het niet uit of iemand saai is.quote:Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef nightfall het volgende:
wel jammer, er zitten alleen nog maar eikels in vind ik, die wade is gewoon een lul, lewis is een hillbilly die kan darten, wright ziet eruit als een clown maar is een saaie lul, whitlock heeft een sik van saaiheid, die white komt uit een slecht stripverhaal en die webster ziet eruit alsof ze'n spullen in de wehkamp van 1950 besteld.
gasten zoals bv hankey, MVG, Hamilton, anderson en king kijk ik veel liever naar![]()
nou maar hopen dat MVG de titel gaat pakken, maar ik heb zo'n slecht gevoel dat lewis ermee aan de haal gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |