SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ze had me nog een goede kerst en nieuwjaar gewenstquote:
Alleen hadden we geen internet, verder was alles beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
In dit geval was het vroeger beter
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij mochten geen radio aanDus ik luisterde via internet, precies zo hard dat alleen ik het hoorde.
maar ja nu zit ik thuis
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze had me nog een goede kerst en nieuwjaar gewenst
iPhonequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
op dit moment zet ze jouw volgende iphone in elkaar
komt toch uit 1 fabriekquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
iPhone![]()
Ik heb een Huawei, wel Chinees
Dat wel, kan harderquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]naja voordeel is dat de muziek nu harder kan
En wij kunnen ook geen harde radio aan, maar aan ons blokje net hard genoeg om alle 4 te horen en net zacht genoeg dat de rest niet zeurt
Mooi lijstjequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef D. het volgende:
Mijn lijstje dan ook maar even
Op alfabetische volgorde:
Buena Vista Social Club -Chan Chan
David Bowie - Heroes
The Doors - Love Her Madly
Duran Duran - Save A Prayer
Freddie Aguilar - Anak
Jimi Hendrix - Little Wing
Johnny Cash - A Thing Called Love
Live - Lightning Crashes
Michael Jackson - Don't Stop Till You Get Enough
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Pearl Jam - Black
Phil Oakley and Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
Radiohead - Street Spirit
The Rolling Stones - She's A Rainbow
Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
wel een muteversie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Stickertje het volgende:
Goed verhaal. Is er geen korte versie van?
als ik me er echt aan stoor na 3 weken commercie dan gooi ik even oordopjes in en radio 2 aan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, kan harder
Nadeel van een radio op kantoor is dat de 1 zender X wil horen en de ander zender Y. En meestal vond ik zender X niks
Vrouwen met pittige korte kappels in hun overgang met een drang om motor te rijdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
Wie stemmen hier op....oh vrouwelijke flevo's
Na het vorige nummer, is dit een pareltjequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Sting kan ook zo fantastisch de categorie zeikerig vullen
Normaal heb ik thuis meestal Radio1 aan en in de auto ook vaak.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik me er echt aan stoor na 3 weken commercie dan gooi ik even oordopjes in en radio 2 aan.
Hij keek chagrijnig en had een dikke reet?quote:
iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Sting kan ook zo fantastisch de categorie zeikerig vullen
Wie is die hunk?quote:
Jaloers xDquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij keek chagrijnig en had een dikke reet?
Rob Lowequote:
Ik ook. Ik luister - op Radio 1 na - nauwelijks radio. Als ik muziek luister, gaan er eigen (mp3) cd's aan, of thuis op de computer via WinAmp, Spotify of YouTube.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal heb ik thuis meestal Radio1 aan en in de auto ook vaak.
hunk?quote:
Oh, die ziet er nu niet meer uit, doorlopenquote:
Nou haar stem zou ik wel willen ja...zou er iets anders mee gaan zingen, maar toch.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvoor zoek je medestanders? Jouw "toekomstige" open haard aansteken?
Naar daar zet ie zijn tv neer, wel bij de les blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarvoor zoek je medestanders? Jouw "toekomstige" open haard aansteken?
Bieden op het huiskamer concert van De Kast dus.quote:
Jij ambieert geen Skyradiocarriere?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou haar stem zou ik wel willen ja...zou er iets anders mee gaan zingen, maar toch.
MP3 cd's maak ik ook af en toe voor in de auto. Al kom ik er helaas soms achter dat ze het niet doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Ik luister - op Radio 1 na - nauwelijks radio. Als ik muziek luister, gaan er eigen (mp3) cd's aan, of thuis op de computer via WinAmp, Spotify of YouTube.
Smartlappen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou haar stem zou ik wel willen ja...zou er iets anders mee gaan zingen, maar toch.
Nee...nou ja als het veel geld oplevert, ben ik bereid die principes overboord te zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij ambieert geen Skyradiocarriere?
Scoottaaahhhhh!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
MP3 cd's maak ik ook af en toe voor in de auto. Al kom ik er helaas soms achter dat ze het niet doenIk had laatst een scooter cd
gebrand, die deed het dus niet.
quote:
Ik heb nog steeds een cassette speler in de autoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
MP3 cd's maak ik ook af en toe voor in de auto. Al kom ik er helaas soms achter dat ze het niet doenIk had laatst een scooter cd
Ik volg het niet meer. Ik wist niet dat dit het centrale binnenhuisarchitectuurtopic isquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Naar daar zet ie zijn tv neer, wel bij de les blijven
Dat is de plaat die me bracht waar ik nu ben, sound designerquote:
8-track in de Dodge W200quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een cassette speler in de auto![]()
Heb ook en een CD met MP3. cassette gebruik ik nooit meer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb m op vinylsinglequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is de plaat die me bracht waar ik nu ben, sound designer
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer The Script. Zijn ze nu klaar dan?
Matig uurtje...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Adele - Someone Like You
Bert Kaempfert - Afrikaan Beat
Boudewijn de Groot - Avond
Boudewijn de Groot - Een Meisje Van 16
Coldplay - Fix You
Dire Straits - Romeo And Juliet
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Gerry Rafferty - Baker Street
Kate Bush - Wuthering Heights
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Peter Gabriel - Sledgehammer
Pink Floyd - Wish You Were Here
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
The Stranglers - Golden Brown
Wet Wet Wet - Love Is All Around
========
Camille Saint-Saëns - Dance Macabre
Jackie Wilson - (Your Love Keeps Lifting Me) Higher And Higher
Laura Jansen - Queen of Alba
Resonance - O.K. Chicago
The Monkees - Shades Of Gray
Nog 1x op 296quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer The Script. Zijn ze nu klaar dan?
Ik heb hem op een Veronica LPquote:
Ik werd ook ineens overvallenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef D. het volgende:
Ik had The Script verdrongen en zat al op Long December te wachten, en toen...
Ik heb het thema van de Veronica Drive-In show op vinylsinglequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb hem op een Veronica LP
Ik maak ook mp3 cd's voor in de autoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
eftelingfan hequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Adele - Someone Like You
Coldplay - Fix You
========
Resonance - O.K. Chicago
Die van ze met William ook niet..quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
Niet echt een top2000 numer dit trouwens
Directe verwijzing van Scooter naar The KLFquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Scoottaaahhhhh!!!!Respect for the man in the icecreamvan!
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
Niet echt een top2000 numer dit trouwens
En ook een 'bakkie'?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Willie Nelson op 8 track nog meer....
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die van ze met William ook niet..
Butterfly Kisses gemist?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt zo ongeveer het meest afgrijselijke wat ik deze Top2000 heb ontdekt
Niks mis mee. Lekker hard zetten ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak ook mp3 cd's voor in de autoAlleen staat daar geen Scooter op. Ik heb trouwens wel wat van Scooter in de kast liggen thuis.
The KLF...dat had van mij wel in de Top2000 gemogenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Directe verwijzing van Scooter naar The KLF
True datquote:
The White Room staat in mijn platenkastquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Directe verwijzing van Scooter naar The KLF
Nee, maar wel verbannen uit mijn geheugen...en bedankt dus.quote:
Da's toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zitten een paar favorieten van mij bij, maar ook een paar nummers die me de strot uitkomenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Adele - Someone Like You
Coldplay - Fix You
========
Resonance - O.K. Chicago
Klopt. Er mist alleen nog een obscure B-kant uit 2011.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elke scheet van The Script staat erin?
Niet? Ik heb geen MP3 dinges or cd speler ofzo, alleen cassette in de auto.quote:
Meeste zijn vooral op nostalgische waarde gekozenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zitten een paar favorieten van mij bij, maar ook een paar nummers die me de strot uitkomen
Ow, alleen cassettequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet? Ik heb geen MP3 dinges or cd speler ofzo, alleen cassette in de auto.
Van mij ook hoor. Last Train To Trancentral zal hoog staan in mijn Top 100 allertijdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
The KLF...dat had van mij wel in de Top2000 gemogen
America, what time is love?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Last Train To Trancentral zal hoog staan in mijn Top 100 allertijden
Hier ook. Net als diverse cd-singles van The KLF.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
The White Room staat in mijn platenkast
Die heb ik ook eentje, maar heb een USA auto, en die zenders zitten er net 'naast' zodat ik geen goede ontvangst krijg met dat dingquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ook een cassette speler in mijn auto, maar luister eigen muziek via een fm transmitter, best handig
Army Dreamers heb ik door Rob Stenders leren kennen, net iets beter dan Wutheringquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wuthering Heights is wel helemaal goed
Adele neemt zoveel plaats inquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Adele is toch geweldig? Als ik op haar had gestemd, was het Cold Shoulder en/of Don't You Remember (albumtrack van 21) geworden.
Goede stem, alleen te erg gehypt waardoor het snel te veel werd imoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Adele is toch geweldig? Als ik op haar had gestemd, was het Cold Shoulder en/of Don't You Remember (albumtrack van 21) geworden.
Hangt erg van de playlist afquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer vroeg luisteren is leuker dan doorhalen en om 3 uur 's middags uit je nest kruipen.
Badum tss.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Adele neemt zoveel plaats in
welterusten voor strakjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer vroeg luisteren is leuker dan doorhalen en om 3 uur 's middags uit je nest kruipen.
www.weightcare.nlquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En niet alleen letterlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Desnoods Justified & Ancient als het meer Radio 2 is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Last Train To Trancentral zal hoog staan in mijn Top 100 allertijden
Tammie Wynette komt alweer bijna terug uit haar graf zolang is ze al doodquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods Justified & Ancient als het meer Radio 2 is.
Dat ze zo gehypt is, kan zij ook niet helpen. Ik vind haar een ontzettend leuke persoonlijkheid. Met een fantastische stem. Wat mij betreft de op één na beste blanke (soul)zangeres ooit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Goede stem, alleen te erg gehypt waardoor het snel te veel werd imo
Blijf nog even voor Steve Harley zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeEven niks doen voordat ik ga slapen, anders lig ik te woelen.
hmm, ik doe al de hele avond niets.... naja een beetje tikken en half tv kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je gaat nu alweer weg?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar word ik Mu Mu van...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Desnoods Justified & Ancient als het meer Radio 2 is.
Kan ze mooi wee meedoenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tammie Wynette komt alweer bijna terug uit haar graf zolang is ze al dood
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan The Nits echt niet hebben
nee, het is echtwel 1 van de beste.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
Ik vind dit een overrated Nederlandse groep
Dan liever Paolo Conte met Max, versta je ook geen ene fuck van maar 138084720 keer beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat slechte Italiaans van ze helpt niet mee
Mountains.......mountains......quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
Dutch Mountains is een van de meest irritante nummers van klassieke Nederlandse groepen die ik kan bedenken
Zeker in de top2000 van Nederlandse bands?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, het is echtwel 1 van de beste.
Na K's Choice gaat hier de radio uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Aan variatie geen gebrek. Hadden we net nog Sting, hierna komt The Police.
En Doe Maar, net nog gehad, komt komend uur weer voorbij.
Supertramp zelfs twee keer.
En tegen enen de eerste van drie Beatles-nummers in korte tijd
Hij staat toch wel in de lijst he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dan liever Paolo Conte met Max, versta je ook geen ene fuck van maar 138084720 keer beter.
Paolo versta ik dan weer welquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dan liever Paolo Conte met Max, versta je ook geen ene fuck van maar 138084720 keer beter.
eric corton...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mountains.......mountains......
Top 5 iigquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker in de top2000 van Nederlandse bands?
Met een naam beginnende met N en eindigende op its.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zeker in de top2000 van Nederlandse bands?
Heeft mijn neef nog in gespeeld, veel gezien daardoor...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan The Nits echt niet hebben
jah, mensen kiezen ook vaak van dezelfde artiest meerdere nummers..quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Aan variatie geen gebrek. Hadden we net nog Sting, hierna komt The Police.
En Doe Maar, net nog gehad, komt komend uur weer voorbij.
Supertramp zelfs twee keer.
En tegen enen de eerste van drie Beatles-nummers in korte tijd
Ik vind Nederlandse muziek over het algemeen vrij matig. The Nits horen probleemloos bij de beste bands, zonder dat ze nou zo heel erg goed zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee, het is echtwel 1 van de beste.
630quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hij staat toch wel in de lijst he?
doe mij maar een raiderquote:
quote:
Daar kun je nu lekker lang mee doenquote:
heeeeeeel lang geleden al, we worden oudquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Wanneer is dat veranderd eigenlijk?
Toen de broers van Twix ruzie kregenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
1991 / 1992 dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
1990 ongeveerquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
Yup, nummer #630. Helaas staat die andere - Gli Impermiabili - er niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hij staat toch wel in de lijst he?
ergens rond 95 ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
Net voor de Nitwitsquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een naam beginnende met N en eindigende op its.
Neequote:
Zonde als je maar 15 keuzes hebtquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, mensen kiezen ook vaak van dezelfde artiest meerdere nummers..
* Nizno is levend voorbeeld
Hmmm, oke. Niets van meegekregenquote:
nee toch????quote:
heb ik!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde als je maar 15 keuzes hebt
Tenzij je een beperkte muzieksmaak hebt
Ik krijg geen lijstje van 15 voor elkaar, ik word er gek van....dan haal ik er weer iets uit en dan weer terug. Echt stress, ik heb het op gegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde als je maar 15 keuzes hebt
Tenzij je een beperkte muzieksmaak hebt
Jij hebt geen lijstje?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg geen lijstje van 15 voor elkaar, ik word er gek van....dan haal ik er weer iets uit en dan weer terug. Echt stress, ik heb het op gegeven.
ohneequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef Stickertje het volgende:
Vast ook ergens een NL versie te vinden
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
Waar is Andre Kuipers als je hem nodig hebt
quote:
quote:Twix is een chocoladereep, geproduceerd door Mars Incorporated.
Een pakje Twix bestaat meestal uit twee smalle repen, gemaakt van een koekje met een laag karamel erop. Het geheel is overgoten met een laag melkchocolade.
De reep, oorspronkelijk Raider genaamd, werd voor het eerst in 1968 in Groot-Brittannië ingevoerd en oorspronkelijk in Nederland geproduceerd. In 1979 werd het product in de Verenigde Staten ingevoerd onder de naam Twix. De naam Twix was afgeleid van, en samengesteld uit, de twee Engelse woorden: "twin" en "biscuits", vrij vertaald dus "tweelingkoekjes".
Later, in 1991, werd binnen het raamwerk van een globale marktstrategie van de onderneming Mars de naam Raider wereldwijd in Twix veranderd. In 1991 werd de snack al in 70% van alle landen onder de naam Twix succesvol verkocht. In vele Europese landen echter nog onder de naam Raider, vanwege historische redenen. Een belangrijke reden voor naamsverandering was dus het reeds bestaande wereldwijde succes onder de naam Twix alsook de groeiende consumentenmobiliteit en de grensoverschrijdende mediaontvangst. Een gelijke naam voor hetzelfde product betekende zo een betere oriëntering voor de consument.
Nee ik had een shortlist van 87 die terug moest naar 15.quote:
quote:
Jeetje, dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik had een shortlist van 87 die terug moest naar 15.
Joh, een week later zou ik ook weer een ander lijstje hebben gemaakt, niet te serieus nemen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg geen lijstje van 15 voor elkaar, ik word er gek van....dan haal ik er weer iets uit en dan weer terug. Echt stress, ik heb het op gegeven.
klopt. 3 nummers die ik standaard kies en voor de rest wat gemixt wat ik leuk vindt op die dag en die tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst invullen is dan vast een makkie
En dan ook nog een vrije keuze lijst... Van maar 5 nummersquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dus volgend jaar ga ik denk ik lootjes trekkenquote:
Ik heb eerst alles gekozen wat in aanmerking kwam, en ben toen gaan elimineren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een vast lijstje. Nummers die op een bepaald moment in m'n leven wat hebben toegevoegd of hebben betekend. Mijn evergreensquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. 3 nummers die ik standaard kies en voor de rest wat gemixt wat ik leuk vindt op die dag en die tijd
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dus volgend jaar ga ik denk ik lootjes trekken
kusje er op?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
edit: lastig dat interweb
Ja ik ook...dat waren er 87. Toen had ik er geen zin meer in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb eerst alles gekozen wat in aanmerking kwam, en ben toen gaan elimineren.
Ik wilde bepaalde artiesten erin, bepaalde nummers, en bepaalde muziek
Is geen slecht idee. Vaak merk je ook of die keuze dan goed voeltquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dus volgend jaar ga ik denk ik lootjes trekken
jah zo heb ik 1 die hoort bij mijn ex.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb ook een vast lijstje. Nummers die op een bepaald moment in m'n leven wat hebben toegevoegd of hebben betekend. Mijn evergreens
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook...dat waren er 87. Toen had ik er geen zin meer in.
Poeh, da's best veel. Misschien moet je gewoon eens een Top 100 allertijden maken. Dan kun je elk jaar gewoon shoppen in die lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah zo heb ik 1 die hoort bij mijn ex.....
1 omdat hij zo leuk is... en voor mij en mijn zusje is..
en 1 voor papa
ow ja en 1 niet te vergeten om iedereen dwars te zitten..ABEL!!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt D. en noobie de dansvloer op![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt D. en noobie de dansvloer op![]()
![]()
![]()
Waarom zou er een haan door het restaurant lopen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:56 schreef IJsblock het volgende:
Ik riep al in het restaurant : ik zie de Cockney!
die wilde niet op mijn bord....quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou er een haan door het restaurant lopen?
Ja, maar ik heb al een redelijk commerciële smaak. Het punt is, dat ik nogal een brede smaak heb. De lijst gaat ook van Iron Maiden naar James Blunt en van Nina Simone naar the KLF en zo niet chaotischer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Poeh, da's best veel. Misschien moet je gewoon eens een Top 100 allertijden maken. Dan kun je elk jaar gewoon shoppen in die lijst.
Ik stem trouwens heel anders dan op mijn favoriete nummers. Bij Pet Shop Boys stem ik bijvoorbeeld West End Girls en It's A Sin. Ik kan wel twintig PSB-singles opnoemen die ik beter vind, maar ja... die halen de Top 2000 toch niet.
Met andere woorden: ik houd rekening met wat ik denk dat kansrijk is.
Alleen Scott McKenzie is dan nog redelijk te pruimen....quote:
Dat zeg ik, baggeruurquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens uur twee keer Supertramp
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
Die smile zal wel snel weg zijn bij V&K
Take the long way home.....ah ervaring met de NS/quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Toffe plaat, maar wellicht te hoogquote:
quote:
Het zijn de Stones niet hequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Truste![]()
Je gaat zo 3x Beatles missen
Klopt, zou het ook niet zo hoog zettenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toffe plaat, maar wellicht te hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |