ik had hem gedeeld op twitterquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Knip het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Ik heb me lam gezocht op die site, maar ik kan mijn lijstje nergens vinden.
Die waren best leuk jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Goede Doel is de beste Nederlandse band
Dat waren The Shoesquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel een hele goeie, niet de beste
Ik ben (net) iets te jong om dat bewust meegemaakt te hebben. Mijn vroegste muzikale herinneringen dateren uit 1982 (gisteren besproken hierquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
De docu was nog op tv gisteren (of vandaag?).
Ik vind ze ook leuk. Vroeger niet, toen ze 'in' waren.
Neuhquote:
Focus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Doe Maar de beste Nederlandse band ooit is. Of in elk geval Top 2, samen met Golden Earring.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wat is nummer 885 bizar gestegen, wel 1087 plaatsen
Dat is ook wel leuk aan de top 2000, daar zit genoeg bij wat ik helemaal niet ken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Leuk al die lijstjes, zitten zat nummers bij die ik helemaal niet ken ook
Leuk joh. Ik luister meestal Radio 6 als ik muziek wil ophebben. Op mijn werk ook altijd. AL kan ik wat 'hardere' muziek ook waarderen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi regelmatig op spotify playlisten van anderen er in... vaak ook disco
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk aan de top 2000, daar zit genoeg bij wat ik helemaal niet ken.
Zo vond ik gisteren dat lied van Long John Baldry heel mooi. Daar ga ik vaker naar luisteren!
Ik ook niet persé hoor, maar ik heb sowieso niet zo veel met muziek uit Nederland, sorry. Maar ik onderken wel de kwaliteit van Doe Maar. In elk geval bepaalde nummersquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Allebei bands waar ik niets mee heb
Heerlijk he? Dat je pareltjes ontdektquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk aan de top 2000, daar zit genoeg bij wat ik helemaal niet ken.
Zo vond ik gisteren dat lied van Long John Baldry heel mooi. Daar ga ik vaker naar luisteren!
Alles geprobeerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Goede Doel is de beste Nederlandse band
Is wel een ge-ni-aal nummer, van K's Choice.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wat is nummer 885 bizar gestegen, wel 1087 plaatsen
Oh, dan is het wss fout gegaan met mijn stem. Jammer, maar dat verklaart natuurlijk waarom Slayer er niet in staat dit jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is een mailtje gekregen...
En ik maar denken dat je tegen de 60 aanschuurtquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben (net) iets te jong om dat bewust meegemaakt te hebben. Mijn vroegste muzikale herinneringen dateren uit 1982 (gisteren besproken hier) ik ging pas echt meer naar muziek luisteren in 1986.
ja kwalitatief is het wel goed, ik denk dat ik ook net te jong was in die tijd om echt de impact van ze op dat moment mee te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet persé hoor, maar ik heb sowieso niet zo veel met muziek uit Nederland, sorry. Maar ik onderken wel de kwaliteit van Doe Maar. In elk geval bepaalde nummers
Ze waren laatst bij DWDD.. Nieuw band ofzo, toen was de muziek minderquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef Buffell het volgende:
[..]
Is wel een ge-ni-aal nummer, van K's Choice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |