quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
je dacht aan mij toen je stemde zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om hem mooi te maken. Daarom even zo. Had hem al een keertje gepost trouwens.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dank je....nu hopen dat ie snel explodeertquote:
Thnxquote:
Niet Jamesquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duw 'm van die berg af, achter Passenger en James Blunt aan
White Town, dat je die nog weet!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn lijst o.a.
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Beatles - All You Need Is Love & A Day In The Life
Queen - Who Wants to Live Forever
Billy Joel - Leningrad
John Lennon - Imagine
PhD - I Won't Let You Down
Pet Shop Boys - West End Girls & Suburbia
Radiohead - Creep
ABBA - The Day Before You Came
===============
Pet Shop Boys - Left To My Own Devices
Hurts - Wonderful Life
White Town - Your Woman
ja met een naam als lex kun je je linkje ook gewoon gebruiken.... tss waarom heet ik geen tieneke of martine ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef laxus13 het volgende:
Mijn lijst: http://stemmen.top2000.nl(...)?page=1&q=&view=list
James Bluntquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duw 'm van die berg af, achter Passenger en James Blunt aan
Deze lijstquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn lijstje:
Slayer - Angel Of Death
Counting Crows - A Long December
Muse - Knights of Cydonia
Foo Fighters - Everlong
Elbow - One Day Like This
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Kraftwerk - Autobahn
Oasis - Don't Look Back In Anger
Radiohead - Paranoid Android
R.E.M. - Man on the Moon
The White Stripes - Seven Nation Army
The Cure - A Forest
Nirvana - Lithium
Pearl Jam - Black
Snow Patrol - Run
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je dacht aan mij toen je stemde zeker?
Mijn vrije keuzes zijn een beetje ingegeven door nummers die ik graag op de keuzelijst wil zien. Porcelain van Moby hoort daar trouwens ook nog bij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef IJsblock het volgende:
[..]
White Town, dat je die nog weet!![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn lijst o.a.
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Beatles - All You Need Is Love & A Day In The Life
Queen - Who Wants to Live Forever
Billy Joel - Leningrad
John Lennon - Imagine
PhD - I Won't Let You Down
Pet Shop Boys - West End Girls & Suburbia
Radiohead - Creep
ABBA - The Day Before You Came
===============
Pet Shop Boys - Left To My Own Devices
Hurts - Wonderful Life
White Town - Your Woman
ow vandaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk
Themalijstje trouwens, alleen disco(achtige) nummers gekozen.
Ik vond jouw lijst ook mooiquote:
Valt wel mee toch? Die slechte inspiratiequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow vandaar
Ik was al bang dat ik zo'n slechte inspiratie had verder
Heb ik ook op gestemd. Ik vind No Surprises trouwens ook geweldig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijst ook mooiAlleen jammer dat je op Radiohead - Creep stemt.. Echt een van de mindere liedjes van Radiohead.
Oh, ik dacht dat je je zin zou eindigen met 'waardeloos'quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek van Doe Maar is tijdloos. En daarom zo goed.
Ik denk dat Doe Maar de beste Nederlandse band ooit is. Of in elk geval Top 2, samen met Golden Earring.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je je zin zou eindigen met 'waardeloos'
De docu was nog op tv gisteren (of vandaag?).quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik val in herhaling, maar de muziek van Doe Maar is tijdloos. En daarom zo goed.
The Cats?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Doe Maar de beste Nederlandse band ooit is. Of in elk geval Top 2, samen met Golden Earring.
Waar heb je dat gevonden? Ik heb me lam gezocht op die site, maar ik kan mijn lijstje nergens vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:09 schreef Nizno het volgende:
he he eindelijk mn lijstje gevonden...
mijn stemlijstje voor de top2000:
(...)
Allebei bands waar ik niets mee hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Doe Maar de beste Nederlandse band ooit is. Of in elk geval Top 2, samen met Golden Earring.
Je hebt als het goed is een mailtje gekregen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef Knip het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Ik heb me lam gezocht op die site, maar ik kan mijn lijstje nergens vinden.
ik gooi regelmatig op spotify playlisten van anderen er in... vaak ook discoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Die slechte inspiratie
Ik had overigens wel 100 disconummers kunnen kiezen (en soul). zwarte lijst van Radio 6 vind ik ook leuker dan de T2000 eigenlijk
Nee, Doe Maar staat er 7 keer in:quote:
Wel een hele goeie, niet de bestequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Goede Doel is de beste Nederlandse band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |