Turn Turn Turn is nou helaas net geweesquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
Ben je onderweg mag je gelijk weer naar huis
ik doe de deur dicht.... BOEM!quote:
Ik denk niet dat je die plaat te vaak moet horen in een periode. Drums worden irritant na een tijdjequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is gewoon erg catchy maar ik vind dit wel minder snel vervelen.
Ik ook niet, kwam het singeltje nog tegen in de kastquote:
Ken alleen de versie van Elvis...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef IJsblock het volgende:
Moody Blues, samen met Singer in a rock'n'roll band toch het beste wat ze hebben gemaakt
Ik zit al tijden op Facebook. Heb vanochten even Twitter weer aangezwengeldquote:
We komen hem onderweg naar Queen vast wel tegen..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was Onderweg niet uit de lijst verdwenen?
Laat de drummer het uberhaupt kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die plaat te vaak moet horen in een periode. Drums worden irritant na een tijdje
#484quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was Onderweg niet uit de lijst verdwenen?
ik beiden... ik zoek je zo wel ff op fb opquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit al tijden op Facebook. Heb vanochten even Twitter weer aangezwengeld
Doe jij nou ook nog andere dingen tussen Kerst en Oud en Nieuw behalve top2000 luisteren en slapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit al tijden op Facebook. Heb vanochten even Twitter weer aangezwengeld
Ik ben er sowieso niet zo kapot van..quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef cafca het volgende:
Er zit een behoorlijk gat in mijn Moody Blues kennis, deze kende ik ook al niet
Heb ze vorig jaar nog live gezien, was verrassend goed...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef cafca het volgende:
Er zit een behoorlijk gat in mijn Moody Blues kennis, deze kende ik ook al niet
Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat hier met Nee op geantwoord dient te worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe jij nou ook nog andere dingen tussen Kerst en Oud en Nieuw behalve top2000 luisteren en slapen
Hahaha, is goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik beiden... ik zoek je zo wel ff op fb op
Even dvdtje branden eerst
Bij mij stond ie daar op 1.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dan was-ie uit de FOK Singles Top 100 verdwenen ofzo. Hij was ergens uit iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |