Oh nu weet ik het weer, Undercover coverde ook Never let her slip away...en met het origineel daarvan had Freddie Mercury iets te maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die van Undercover uit de 90's vond ik best wel goed eigenlijk...
Opera gezongen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en wat heeft ze daar voor gedaan ?
Hare Krishna?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie zitten heerlijk op het verkeerde spoor. Het kwartje valt wel als het betreffende nummer eenmaal wordt gedraaid
Jack? Stan? Roy?....quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Jullie zitten heerlijk op het verkeerde spoor. Het kwartje valt wel als het betreffende nummer eenmaal wordt gedraaid
Stormquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Straks een nummer waarin mijn (echte) voornaam voorkomt. Het antwoord ga ik trouwens wijselijk niet geven.
het is iets met elf lettersquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
You're so vain....i bet you think this song is about you, don't you, don't youquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Met Mick op de achtergrond, wereldnummer!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
You're so vain....i bet you think this song is about you, don't you, don't you
Borsa?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
Ik deel een gedeelte van mijn naam met deze persoon
Je heet co-boquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
Hoi Martijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef FritsFlits het volgende:
jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef Evertjan het volgende:
Zitten er nu 2 mannen met een blonde pruik op in de DJ booth?
Cobo Aceboquote:
Doe ik al....dat hoor je tochquote:
Ik kan me herinneren dat je naam vroeger in je profiel stond.quote:
quote:
Hij heeft m vandaag zelf nog veranderd in een quotequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je naam vroeger in je profiel stond.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je naam vroeger in je profiel stond.
Sommige mensen zijn nou eenmaal goed in het raden (al dan niet opzettelijk) van namen hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |