Dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Oh bah Jonie...
Ik erger me aan die man.
Dan stem ik nog even 3x extra op hemquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Oh bah Jonie...
Ik erger me aan die man.
waagt het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan stem ik nog even 3x extra op hem
Yep, beetje aandachtsh*er aan het worden, je kunt wel iets positiever praten en niet alleen maar steunen op je 'ellende' zodat mensen medelijden hebben. Ik was in het publiek toen hij er was met de halve finale en zijn 'fans' is ook best typisch volk..quote:
Dat zijn dan 4 stemmen voor hem totaalquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan stem ik nog even 3x extra op hem
ZIng dan Ketelbinkie inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Een Rotterdammert die Amsterdams probeert te zingen?
Die dansact voegt wel wat toe dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Marieke_w het volgende:
wat voegt hij nu toe als hij HGT zou winnen?
Ik weet niet wat het is, maar in ieder geval geen Amsterdams. Het is eerder een spraakgebrek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Een Rotterdammert die Amsterdams probeert te zingen?
quote:
Mooie act voor las Vegas tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:31 schreef Marieke_w het volgende:
wat voegt hij nu toe als hij HGT zou winnen?
lalalaquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:32 schreef iBenny het volgende:
Er zijn echt honderdmiljoenmiljard mensen die dit beter zingen. Zelfs dronken.
In het contract van Chantal staat dat ze geen kritiek mag geven op een act, daar hebben ze Gordon voor.quote:
en niemand verstaat hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mooie act voor las Vegas toch
Heb nog een vertraging erin zitten van 3 secondequote:
Sarcastisch he? Ja toch? Ja?quote:
Precies, andersom gaat Gordon toch ook niet zeggen: ja je bent schatrijk en hartstikke knap dus je verdient het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef Playin-g het volgende:
Ja verdienen doet hij het wel maar het is toch niet 'de zielige mensen show' maar een talenten show?
daar gelynched... Win-win?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
zielig verhaal + stemmers medelijden + jonie krijgt veel stemmen = wint hgt --------------> naar las vegas
voormidable!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
twitter:DanKaraty twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 20:39:10So far I'd say Claire is giving everyone a run for their money! #HGT reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:37 schreef Injetta het volgende:
Dat gaat snel. Nog maar 5 acts. Dan zijn we wel om half 10 klaar toch??
Acts he? Robert neemt dat woord ook om de zin in de mond, hoe lelijk. Optredens en deelnemers zijn gewoon Nederlandse woorden die de lading prima dekken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef Blester het volgende:
Hoeveel acts zijn er vandaag eigenlijk? En doen ze meerdere acts?
Ik maakte me ook al zorgen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig. Want ik was al bijna een psych aan het bellen![]()
!
Psies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Acts he? Robert neemt dat woord ook om de zin in de mond, hoe lelijk. Optredens en deelnemers zijn gewoon Nederlandse woorden die de lading prima dekken.
Acts
Act is gewoon een Nederlands woordquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Acts he? Robert neemt dat woord ook om de zin in de mond, hoe lelijk. Optredens en deelnemers zijn gewoon Nederlandse woorden die de lading prima dekken.
Acts
Wat ik me dan altijd afvraag, zouden die lui instructies krijgen van RTL ofzo dat ze over bepaalde kandidaten bijzonder positief moeten zijn? Want het was toch gewoon knudde van een hoofdletter K?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Burner82 het volgende:
twitter:DanKaraty twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 20:39:10So far I'd say Claire is giving everyone a run for their money! #HGT reageer retweet
Jaquote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Act is gewoon een Nederlands woord
"Save the Dutch language without influence from other languages" fan-page is deurtje verderopquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
[..]
Acts
Weet ik hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja
Ik bedoelde het overigens niet persoonlijk naar jou hoor.
Dit optredens noemen is een belediging van het woord. Dit zijn typisch acts, mensen die iets denken te kunnen (acteren) maar het eigenlijk niet kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
[..]
Acts
Ik ben niet tegen leenwoorden, maar dit acts-gebeuren is ronduit belachelijk. Daarbij gebruikt Robert het woord voor zowel deelnemers als optredens, wat de duidelijkheid niet ten goede komt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"Save the Dutch language without influence from other languages" fan-page is deurtje verderop
Robert en duidelijk zijn met elkaar in één zin gebruiken, jij komt zeker onder een steen vandaan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen leenwoorden, maar dit acts-gebeuren is ronduit belachelijk. Daarbij gebruikt Robert het woord voor zowel deelnemers als optredens, wat de duidelijkheid niet ten goede komt.
Staat gewoon in de Vandale, hoewel het misschien niet echt in de juiste zin wordt gebruikt hier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht ook dat het puur Engels was.
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Robert en duidelijk zijn met elkaar in één zin gebruiken, jij komt zeker onder een steen vandaan?
Dan zijn we ten minste ook wat sneller ervan verlost.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
Verhaaltje, blablabla.
Dat moeten ze gewoon allemaal eruit laten.
Een act kan een groep of enkel persoon zijn.. zang of dans.. dus wel vrij veilig als hij vergeten is wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen leenwoorden, maar dit acts-gebeuren is ronduit belachelijk. Daarbij gebruikt Robert het woord voor zowel deelnemers als optredens, wat de duidelijkheid niet ten goede komt.
Je hebt een groot huis dus, ik zou het in de keuken nog horen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Mute.. alweer... ow nee, hoeft niet, ben aan het afwassen
't Is natuurlijk Engels, geen Nederlands. Maar omdat malloten als Robert het stoer vinden om dit soort woorden te gebruiken, staat het inmiddels in de Van Dale. Zo werkt dat met woordenboeken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Staat gewoon in de Vandale, hoewel het misschien niet echt in de juiste zin wordt gebruikt hier.
Volgens Gordon wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
In de zaal klinkt het vast veeeeel beter.
Ja. Krachteloos en zeurderig. Volgens mij kan hij beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde een echo.l
En wat een rotlied.
quote:
quote:
quote:
Maar bij JB hangt de bovenkant van de broek zelf dan halverwege zijn kont... dat is nu niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
HIj heeft een Justin Bieber broek aan, die heeft ook regelmatig van dei luier-broeken aan.
Niet alleen het model, de kleur ook. Lijkt wel een dwangbuis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef CherryOnTop het volgende:
die broek was me niet eens opgevallen, wat een afgrijselijk ding
Nou, als 'dat' zo'n broek nodig had dan had ie wel in het guiness book gestaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
hangt er nou iets in het midden? En nee niet 'dat'
Hij is net zo gekleed als zijn act, bijzonder slecht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Vorige week netjes in pak, komt 'ie tijdens de finale met dit.
Dus dit was nog best netjes?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar bij JB hangt de bovenkant van de broek zelf dan halverwege zijn kont... dat is nu niet...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
hangt er nou iets in het midden? En nee niet 'dat'
Nee, dit sloeg nergens opquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Iemand nog een pic van Bieber met de luierbroek?
vind ik ook moet ik toegevenquote:
in zijn broek gepoept gadverquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef Injetta het volgende:
Oh dit vind ik wel leuk. Eindelijk de eerste goede 'act'.
Ik vind het wel knap, maar, dit zeg ik elke keer, te rommelig. Er gebeurt zoveel op het podium dat je niet goed weet waar te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, kom ik ook het topic binnen.
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vergeef het ze, dit is tenminste eens een beetje leuk om naar te kijken.
Ze noemen het wel een drollenvangerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Handig als er geen toilet in de buurt is
Kind wint toch... Iets met het eigenbelang van RTL...quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel leuk zijn als er een niet-zangact wint.
Ja klopt. Ook niet geheel onterecht dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Blester het volgende:
[..]
Kind wint toch... Iets met het eigenbelang van RTL...
Ik ook al vind ik Anniequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
annie optreden vond ik iets leuker
Die sprong was idd epic! Knap hoor, in een (kerst)weekje een act in elkaar zetten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook al vind ik AnnieMaar dat was iets 'atletischer' had ik het idee. En die sprong op het eind was tof.
quote:
O dat is uit medelijden, ik dacht al waarom kijkt ie zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Dit is slechter dan slecht.... kijk die kop van Gordon haha
Waarschijnlijk heeft hij de tijd van zijn leven. In de finale van HgT op tv.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet die man zichzelf aan.
Naast een glitterpakkie.
Hij vond het bijzonder goed, let maar opquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Dit is slechter dan slecht.... kijk die kop van Gordon haha
Eeeechhhhtquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah fuck nu op BBC 1 ,,,, bijna afgelopen
quote:
Zoals ik al eerder zei, staat in haar contract.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
chanti mag geen niks negatiefs zeggen?
dat is jammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, staat in haar contract.
Yoni krijgt stemmen van zijn Haagse achterban. Je wil niet weten wat voor een mongolen er in het publiek zaten tijdens die uitzending. Leek wel een voetbal wedstrijd na afloop.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
Yoni en Piet krijgen stemmen uit medelijden.
hij overleeft de vlucht niet.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou hij ook echt naar Las Vegas willen?
Die groepquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Injetta het volgende:
Het kind heeft dus geen enkele concurrentie vanavond.
Zou hij mogen vliegen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wint de race welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Wat moet zo'n iemand in Las Vegas? Het Nederlandse accent druipt er vanafquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga me opgeven voor hgt talent
mijn optreden is een zielige verhaal vertellen
wel stemmen op mij hequote:
No shit, ik weet wel zeker dat ze gaat zingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Het is niet echt een top-finale, denk dat Amira gaat zingen.
Die gaat zingen inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Het is niet echt een top-finale, denk dat Amira gaat zingen.
Heh heh, meneertje is er ook eindelijk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat moet zo'n iemand in Las Vegas? Het Nederlandse accent druipt er vanaf
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:13 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Heh heh, meneertje is er ook eindelijk?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
gaat winnen, gaat winnen, gaat winnen.
danke schonequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Injetta het volgende:
Hoe kom ik in de finale van HGT?
1. Je bent of heel oud of heel jong of bruin
2. Je hebt een heel zielig verhaal
3. Je hebt geen talent zodat mensen uit zieligheid voor je gaan stemmen
4. Bij je auditie zie je er zo gewoon en simpel mogelijk uit (het Susan Boyle effect)
Gaat ze winnen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
gaat winnen, gaat winnen, gaat winnen.
Wat zijn kenmerkende dingen van haar? Ik heb geen idee wie het is namelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Die Amira heeft dit keer ook maar 1 week gehad, dus ben benieuwd. Vond er vorige keer al dik minder dus als ze nu weer met iets nieuws komt.
ik ben jongquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Injetta het volgende:
4. Bij je auditie zie je er zo gewoon en simpel mogelijk uit (het Susan Boyle effect)
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe ik volgend jaar bruin mee. Ziet er niet uit, maar zo'n finale is wel kek!
Maar Susan Boyle, Paul Potts konden dan wel daadwerkelijk zingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Injetta het volgende:
Als Gordon kandidaat zou zijn zou hij dit jaar nog kunnen winnen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Injetta het volgende:
De lat lag dit jaar nog nooit zo laag.....
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben jong
ik heb veel zielige verhalen
ik heb geen talent
Die zin klopt nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Injetta het volgende:
De lat lag dit jaar nog nooit zo laag.....
Ze is jongquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat zijn kenmerkende dingen van haar? Ik heb geen idee wie het is namelijk
Nu nog lekker en ik stemquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben jong
ik heb veel zielige verhalen
ik heb geen talent
Beter in ieder geval dan de Nederlandse kandidaten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Susan Boyle, Paul Potts konden dan wel daadwerkelijk zingen
Die jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat jonge meisje met een operastem?
Nee, alleen leuk, jongen/man, lekker stem ik voorquote:
Was vorige week ook al. Anders houden ze de kijkers niet tot het eindequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben echt dat eigenwijze kutkind als laatste gezet.... Duidelijker kan het niet volgens mij.
Misschien zingt ze de aftiteling met de beker in de hand.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben echt dat eigenwijze kutkind als laatste gezet.... Duidelijker kan het niet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |