Een act kan een groep of enkel persoon zijn.. zang of dans.. dus wel vrij veilig als hij vergeten is wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen leenwoorden, maar dit acts-gebeuren is ronduit belachelijk. Daarbij gebruikt Robert het woord voor zowel deelnemers als optredens, wat de duidelijkheid niet ten goede komt.
Je hebt een groot huis dus, ik zou het in de keuken nog horen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Mute.. alweer... ow nee, hoeft niet, ben aan het afwassen
't Is natuurlijk Engels, geen Nederlands. Maar omdat malloten als Robert het stoer vinden om dit soort woorden te gebruiken, staat het inmiddels in de Van Dale. Zo werkt dat met woordenboeken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Staat gewoon in de Vandale, hoewel het misschien niet echt in de juiste zin wordt gebruikt hier.
Volgens Gordon wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
In de zaal klinkt het vast veeeeel beter.
Ja. Krachteloos en zeurderig. Volgens mij kan hij beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde een echo.l
En wat een rotlied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |