quote:
O dat is uit medelijden, ik dacht al waarom kijkt ie zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Dit is slechter dan slecht.... kijk die kop van Gordon haha
Waarschijnlijk heeft hij de tijd van zijn leven. In de finale van HgT op tv.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doet die man zichzelf aan.
Naast een glitterpakkie.
Hij vond het bijzonder goed, let maar opquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Dit is slechter dan slecht.... kijk die kop van Gordon haha
Eeeechhhhtquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah fuck nu op BBC 1 ,,,, bijna afgelopen
quote:
Zoals ik al eerder zei, staat in haar contract.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
chanti mag geen niks negatiefs zeggen?
dat is jammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:08 schreef Blester het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, staat in haar contract.
Yoni krijgt stemmen van zijn Haagse achterban. Je wil niet weten wat voor een mongolen er in het publiek zaten tijdens die uitzending. Leek wel een voetbal wedstrijd na afloop.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef hunter2011 het volgende:
Yoni en Piet krijgen stemmen uit medelijden.
hij overleeft de vlucht niet.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou hij ook echt naar Las Vegas willen?
Die groepquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef Injetta het volgende:
Het kind heeft dus geen enkele concurrentie vanavond.
Zou hij mogen vliegen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wint de race welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Wat moet zo'n iemand in Las Vegas? Het Nederlandse accent druipt er vanafquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga me opgeven voor hgt talent
mijn optreden is een zielige verhaal vertellen
wel stemmen op mij hequote:
No shit, ik weet wel zeker dat ze gaat zingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Het is niet echt een top-finale, denk dat Amira gaat zingen.
Die gaat zingen inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Het is niet echt een top-finale, denk dat Amira gaat zingen.
Heh heh, meneertje is er ook eindelijk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat moet zo'n iemand in Las Vegas? Het Nederlandse accent druipt er vanaf
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:13 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Heh heh, meneertje is er ook eindelijk?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
gaat winnen, gaat winnen, gaat winnen.
danke schonequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Injetta het volgende:
Hoe kom ik in de finale van HGT?
1. Je bent of heel oud of heel jong of bruin
2. Je hebt een heel zielig verhaal
3. Je hebt geen talent zodat mensen uit zieligheid voor je gaan stemmen
4. Bij je auditie zie je er zo gewoon en simpel mogelijk uit (het Susan Boyle effect)
Gaat ze winnen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
gaat winnen, gaat winnen, gaat winnen.
Wat zijn kenmerkende dingen van haar? Ik heb geen idee wie het is namelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Die Amira heeft dit keer ook maar 1 week gehad, dus ben benieuwd. Vond er vorige keer al dik minder dus als ze nu weer met iets nieuws komt.
ik ben jongquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Injetta het volgende:
4. Bij je auditie zie je er zo gewoon en simpel mogelijk uit (het Susan Boyle effect)
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe ik volgend jaar bruin mee. Ziet er niet uit, maar zo'n finale is wel kek!
Maar Susan Boyle, Paul Potts konden dan wel daadwerkelijk zingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:14 schreef Injetta het volgende:
Als Gordon kandidaat zou zijn zou hij dit jaar nog kunnen winnen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Injetta het volgende:
De lat lag dit jaar nog nooit zo laag.....
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben jong
ik heb veel zielige verhalen
ik heb geen talent
Die zin klopt nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Injetta het volgende:
De lat lag dit jaar nog nooit zo laag.....
Ze is jongquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat zijn kenmerkende dingen van haar? Ik heb geen idee wie het is namelijk
Nu nog lekker en ik stemquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben jong
ik heb veel zielige verhalen
ik heb geen talent
Beter in ieder geval dan de Nederlandse kandidaten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Susan Boyle, Paul Potts konden dan wel daadwerkelijk zingen
Die jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat jonge meisje met een operastem?
Nee, alleen leuk, jongen/man, lekker stem ik voorquote:
Was vorige week ook al. Anders houden ze de kijkers niet tot het eindequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben echt dat eigenwijze kutkind als laatste gezet.... Duidelijker kan het niet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |