Netjes hoor!quote:
Als ik naar m'n hardloopschoenen kijk is m'n hartslag al 150quote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Laatst had ik het met iemand over hartslag tijdens het lopen, en toen hoorde ik dat een hartslag van 160+ heel normaal isIk loop nooit met hartslagmeter, maar ik verbaasde me erover dat het zo hoog ligt. Geen idee waarom, maar ik dacht dat het altijd rond de 130-140 zou liggen (zeker bij lange duurloop)
hartslag is heel persoonlijk, al denk ik wel dat je over het algemeen wel genomen een hartslag van 160+ aan de hoge kant is. Zo niet te hoog. Zelf probeer ik hem ergens rond de 150 te houden.quote:Op zondag 29 december 2013 13:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Laatst had ik het met iemand over hartslag tijdens het lopen, en toen hoorde ik dat een hartslag van 160+ heel normaal isIk loop nooit met hartslagmeter, maar ik verbaasde me erover dat het zo hoog ligt. Geen idee waarom, maar ik dacht dat het altijd rond de 130-140 zou liggen (zeker bij lange duurloop)
Het is zo persoonlijk dat ik hem bij een LDL onder of rond de 160 wil houden en sommigen weer wat hoger.quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
hartslag is heel persoonlijk, al denk ik wel dat je over het algemeen wel genomen een hartslag van 160+ aan de hoge kant is. Zo niet te hoog. Zelf probeer ik hem ergens rond de 150 te houden.
Zoiets als dit: http://connect.garmin.com/activity/418777465
Jawel, maar het is veel hoger dan ik zelf had gedachtquote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
hartslag is heel persoonlijk, al denk ik wel dat je over het algemeen wel genomen een hartslag van 160+ aan de hoge kant is. Zo niet te hoog. Zelf probeer ik hem ergens rond de 150 te houden.
en is ook maar net wat je onder LDL verstaat, de een ziet 10 km als een LDL en de ander tikt vrolijk een marathon weg.quote:Op zondag 29 december 2013 13:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is zo persoonlijk dat ik hem bij een LDL onder of rond de 160 wil houden en sommigen weer wat hoger.
quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dit is ook altijd leuk om te zien, je afgelegde afstand in het totaal plaatje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dwars overal doorheen banjeren omdat het toch niet meer uitmaakt
F means you're fucked
Zolang deze ferry maar niet in de fik wordt gestokenquote:Op zondag 29 december 2013 14:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als ik het uitzet, ben ik dit jaar nét tot Skye gekomen (met een ferry onderweg...).
[ afbeelding ]
Volgens mij valt het wel mee, dat 160 te hoog is. Zie je hier regelmatig voorbij komen. Mijn LDL zone is ook max. 165, dus dan loop je gemiddeld op 160 slagen per minuut. Voor mij is dat een prima HR waarop ik nog heel makkelijk kan praten en lopen. 170 en 180 slagen per minuut zijn de tempo's voor respectievelijk een langere tempoloop (aërobe van 20 tot 45 minuten) en kortere tempoloop (anaërobe van 10 tot 20 minuten).quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je moet ook niet te vroeg piekenquote:Op zondag 29 december 2013 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
...
Wel die 25KM gehaald, maar man man man wat is die 42.195 nog ver uit m'n bereik.
banaan en cracker vooraf, 3 gels onderweg en de nathan op m'n rug. Ruim een liter gedronken.quote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef GotC het volgende:
Wel goed gegeten en gedronken onderweg Swets? En je hebt nog 3,5 maanden, komt goed!
Ja, je denkt toch niet dat zo'n marathon vanzelf gaat he?quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
banaan en cracker vooraf, 3 gels onderweg en de nathan op m'n rug. Ruim een liter gedronken.
Ja precies. Rustig de kilometers blijven maken. Ging vandaag vanaf de eerste stap al moeilijker dan normaal.
+1!quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, je denkt toch niet dat zo'n marathon vanzelf gaat he?
Laat je niet gek maken door hoe goed of hoe tegenvallend het nu gaat, het belangrijkste is dat je de minuten hebt gemaakt!
Niet?quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef YUR het volgende:
Ja, je denkt toch niet dat zo'n marathon vanzelf gaat he?
Je staat er in!quote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef Levitas het volgende:
Mag ik in de OP, a.u.b.?
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |