En kiwi'squote:Op maandag 30 december 2013 08:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Tsja, NZ... onderontwikkeld stukje grond aan de verkeerde kant van de aarde, waar alleen denkbeeldige figuren wonen als dwergen en elfjes en monsters ernzo
nu zoek ik jullie steun dames!!quote:Op maandag 30 december 2013 08:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Tsja, NZ... onderontwikkeld stukje grond aan de verkeerde kant van de aarde, waar alleen denkbeeldige figuren wonen als dwergen en elfjes en monsters ernzo
Dat bedoelde ik met onderontwikkeldquote:Op maandag 30 december 2013 08:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu zoek ik jullie steun dames!!
Het eerste land ter wereld met vouwenkiesrecht,
zit je op je werk of zo??quote:
Ik twijfelde al door de naam van het loopje: Run ATB.quote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Deze hou ik in mijn achterhoofd. Ook leuk voor de Brabo's: 25km voor 4 euro
http://www.dutchrunners.n(...)ners-guide/run-atb-2
tablet zeker? Door dat gekloot erop om het voor elkaar te krijgen, doe ik al niet eens meer de moeite om in die lijst te worden opgenomen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Nirak het volgende:
Ik kan me nog niet inschrijven, maar toch: mag ik in de op?
Doe ik dat goed zo?
2 april 2014 [url=] http://www.nkveldloopgemeenten.nl/ [/url] Helmond
• Nirak - 6 km
Edit na 3 mislukte pogingen: Er gaat wat fout, maar krijg het niet goed... Sorry YUR
Gewoon een kwestie van de karakters op de juiste volgorde intikken. Net alsof je een normale zin tiktquote:Op maandag 30 december 2013 08:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
tablet zeker? Door dat gekloot erop om het voor elkaar te krijgen, doe ik al niet eens meer de moeite om in die lijst te worden opgenomen.
mijn eerste 2 paar waren Adidas. Supernova Sequence. Prima schoenen.quote:Op maandag 30 december 2013 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vraag me af, is er hier iemand die op adidas loopt of heeft gelopen? volgens mij is het een merk wat nagenoeg niet meer meetelt in de hardloopwereld (misschien wel op de baan....), nu is het een merk wat ik niet echt "volg" dus misschhien heb ik het helemaal bij het verkeerde eind.
Yep, hier ook. Nooit echt problemen mee gehad, maar na het passen van Saucony Omni's, zaten die lekkerder aan m`n voeten. Maar ik heb er de eerste paar honderd kilometers prima op gelopen hoorquote:Op maandag 30 december 2013 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
mijn eerste 2 paar waren Adidas. Supernova Sequence. Prima schoenen.
owjee, pinda en ambtenaar, is dat net zoiets als double dutch?quote:Op maandag 30 december 2013 08:01 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie staan er bij, maar kom op he...er staat letterlijk in de OP hoe het moet. Er was er geen 1 die ik niet klakkeloos kon copy/pasten.
Hou rekening met deze luie pinda/ambtenaar ja
Nog erger: mobielquote:Op maandag 30 december 2013 08:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
tablet zeker? Door dat gekloot erop om het voor elkaar te krijgen, doe ik al niet eens meer de moeite om in die lijst te worden opgenomen.
Ik doe alles op Fok via m'n mobielquote:Op maandag 30 december 2013 09:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nog erger: mobiel
En Quoi, van harte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |