Gister ook aan gedacht alleen dan: "Hm van dit spel kan ik net 1 euro knaller kopen dus fuck dat ik koop het spel gewoon"quote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Vuurwerk is wel een mooi product om erachter te komen wat voor soort mens iemand is. Heb nooit de lol ingezien van die 100000 klappers. Koop dan wat mooi siervuurwerk.
Of een game in de steam sale, dat gaat wat langer mee
Ja dat is waar maarja voor 1,13 euro heb je meer plezier van trine dan 1 hamburger die je op hebt in 20 seconden ghehehequote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef kensei het volgende:
trine 2 is best leuk alleen je speelt het uit in 2 uurtjes beetje jammer
Met een beetje mazzel heb je daar wel 2 dagen plezier van in de vorm van diarree.quote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat is waar maarja voor 1,13 euro heb je meer plezier van trine dan 1 hamburger die je op hebt in 20 seconden ghehehe
Nooit last van gehad hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je daar wel 2 dagen plezier van in de vorm van diarree.
Ik eet elke week minstens 2 keer fastfood en nog nooit ergens last van gehad hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je daar wel 2 dagen plezier van in de vorm van diarree.
Altijd handig zo dicht bij je huis doenquote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
skippen naar 0:30
blijft mooi, dat aldie land
Friso lag niet in een kunstmatige coma, tevens, welkom bij gisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
Hij is gevallen met skiën en hij wordt nu in kunstmatige coma gehouden, net als friso
Nee die kerel was kk dood maar werd in "leven" gehoudenquote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Friso lag niet in een kunstmatige coma, tevens, welkom bij gisteren.
Wou je quoten met een "komt wel goed schatje gif" maar helaas kwam ik dit tegen:quote:Op maandag 30 december 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee die kerel was kk dood maar werd in "leven" gehouden
Ja ik was gister vroeg wakker en hele dag weg enzo xx
quote:Op maandag 30 december 2013 18:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wou je quoten met een "komt wel goed schatje gif" maar helaas kwam ik dit tegen:
http://partyflock.nl/user/447759/text
I do it on my own wayDom wijf.
Zitten wel wat foutjes in, "Today, all of the machines dedicated to mining Bitcoin have a computing power about 4,500 times the capacity of the United States government’s mightiest supercomputer"quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Timwonnacott het volgende:
http://dealbook.nytimes.c(...)bitcoin-mines/?_r=1&
Mafketels ook eigenlijk.
NICEquote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Ame_thyst het volgende:
eindbazen
beelden van die concordia(1:50)
Ach, ben ff naar duitsland gereden voor een paar kleine potjes. Kost de wereld niet.quote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Koop sowieso geen vuurwerk, vind het zonde van het geld. Genoeg lui hier in de buurt die bakken met geld uitgeven aan siervuurwerk, kan daar gratis naar kijken.
Meer dan het niet kopen, plus we wonen niet allemaal naast de grensquote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ach, ben ff naar duitsland gereden voor een paar kleine potjes. Kost de wereld niet.
Die laatste ep van guude gezien zekerquote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
gofferdomme mindcrack uhc en al die cliffhangers
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Die laatste ep van guude gezien zeker
true true, hiernaast steken ze ook voor een paar honderd euro aan pools spul af maar ik heb zoiets.. als iedereen nu een potje afsteekt dan dragen we allemaal wat bij.quote:Op maandag 30 december 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Meer dan het niet kopen, plus we wonen niet allemaal naast de grens
Die vlieger gaat niet altijd op.quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik bedoel, als iemand in de kroeg een rondje bier haalt, koop je op een gegeven moment zelf ook een rondje.. iets in die trend.
tja dan is het gauw klaar he.quote:
geloof er niks vanquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef bobbernaut het volgende:
Net ff 70 situps en 30 pushups gedaan
quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, wij zijn niet zo praktisch hier in het westen van het land. Ieder voor zich!
ik meen tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |