Gister ook aan gedacht alleen dan: "Hm van dit spel kan ik net 1 euro knaller kopen dus fuck dat ik koop het spel gewoon"quote:Op maandag 30 december 2013 14:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Vuurwerk is wel een mooi product om erachter te komen wat voor soort mens iemand is. Heb nooit de lol ingezien van die 100000 klappers. Koop dan wat mooi siervuurwerk.
Of een game in de steam sale, dat gaat wat langer mee
Ja dat is waar maarja voor 1,13 euro heb je meer plezier van trine dan 1 hamburger die je op hebt in 20 seconden ghehehequote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef kensei het volgende:
trine 2 is best leuk alleen je speelt het uit in 2 uurtjes beetje jammer
Met een beetje mazzel heb je daar wel 2 dagen plezier van in de vorm van diarree.quote:Op maandag 30 december 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat is waar maarja voor 1,13 euro heb je meer plezier van trine dan 1 hamburger die je op hebt in 20 seconden ghehehe
Nooit last van gehad hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je daar wel 2 dagen plezier van in de vorm van diarree.
Ik eet elke week minstens 2 keer fastfood en nog nooit ergens last van gehad hoorquote:Op maandag 30 december 2013 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je daar wel 2 dagen plezier van in de vorm van diarree.
Altijd handig zo dicht bij je huis doenquote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
skippen naar 0:30
blijft mooi, dat aldie land
Friso lag niet in een kunstmatige coma, tevens, welkom bij gisteren.quote:Op maandag 30 december 2013 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
Hij is gevallen met skiën en hij wordt nu in kunstmatige coma gehouden, net als friso
Nee die kerel was kk dood maar werd in "leven" gehoudenquote:Op maandag 30 december 2013 18:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Friso lag niet in een kunstmatige coma, tevens, welkom bij gisteren.
Wou je quoten met een "komt wel goed schatje gif" maar helaas kwam ik dit tegen:quote:Op maandag 30 december 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee die kerel was kk dood maar werd in "leven" gehouden
Ja ik was gister vroeg wakker en hele dag weg enzo xx
quote:Op maandag 30 december 2013 18:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wou je quoten met een "komt wel goed schatje gif" maar helaas kwam ik dit tegen:
http://partyflock.nl/user/447759/text
I do it on my own wayDom wijf.
Zitten wel wat foutjes in, "Today, all of the machines dedicated to mining Bitcoin have a computing power about 4,500 times the capacity of the United States government’s mightiest supercomputer"quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Timwonnacott het volgende:
http://dealbook.nytimes.c(...)bitcoin-mines/?_r=1&
Mafketels ook eigenlijk.
NICEquote:Op maandag 30 december 2013 19:26 schreef Ame_thyst het volgende:
eindbazen
beelden van die concordia(1:50)
Ach, ben ff naar duitsland gereden voor een paar kleine potjes. Kost de wereld niet.quote:Op maandag 30 december 2013 15:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Koop sowieso geen vuurwerk, vind het zonde van het geld. Genoeg lui hier in de buurt die bakken met geld uitgeven aan siervuurwerk, kan daar gratis naar kijken.
Meer dan het niet kopen, plus we wonen niet allemaal naast de grensquote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ach, ben ff naar duitsland gereden voor een paar kleine potjes. Kost de wereld niet.
Die laatste ep van guude gezien zekerquote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
gofferdomme mindcrack uhc en al die cliffhangers
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Die laatste ep van guude gezien zeker
true true, hiernaast steken ze ook voor een paar honderd euro aan pools spul af maar ik heb zoiets.. als iedereen nu een potje afsteekt dan dragen we allemaal wat bij.quote:Op maandag 30 december 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Meer dan het niet kopen, plus we wonen niet allemaal naast de grens
Die vlieger gaat niet altijd op.quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik bedoel, als iemand in de kroeg een rondje bier haalt, koop je op een gegeven moment zelf ook een rondje.. iets in die trend.
tja dan is het gauw klaar he.quote:
geloof er niks vanquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef bobbernaut het volgende:
Net ff 70 situps en 30 pushups gedaan
quote:Op maandag 30 december 2013 21:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, wij zijn niet zo praktisch hier in het westen van het land. Ieder voor zich!
ik meen tquote:
Je hebt ook whisky gehaald neem ik aan, scheelt dat nou echt veel met NL prijzen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
¤150 vuurwerk maar. Wel hetzelfde bedrag aan drank en chocolade sinten ook
ja want dat is zo moeilijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Je hebt vast de bewegingen wel gedaan, ik twijfel aan je form.![]()
[ afbeelding ]
situp
[ afbeelding ]
pushup
'Volgend jaar in uw woonwijk!'quote:
Ja best kut aangezien ik voor het eerst bij m'n vriendin mocht blijven slapen van haar ouders, maar de hele nacht naast haar liggen snotteren zie ik ook niet zittenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah klote. Beterschap dan maar
Ah das inderdaad niet zo best. Volgende keer beter ghehequote:Op dinsdag 31 december 2013 12:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja best kut aangezien ik voor het eerst bij m'n vriendin mocht blijven slapen van haar ouders, maar de hele nacht naast haar liggen snotteren zie ik ook niet zitten![]()
Maar thanks, wat ga jij doen dan schavuit
Dat is ook een beetje zuur ja, desalniettemin een fijne avond toegewenst broederquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah das inderdaad niet zo best. Volgende keer beter ghehe [ afbeelding ]
Iedereen ging ergens heen van de vrienden maar ik blijf gewoon lekker thuis want ik houd dat niet vol ivm de shit die er nu gaande is en omdat ik dan ook binnekort geopereerd word dan is het toch verstandig om thuis te blijven en niks geks te doen.
Gewoon hetzelfde bij hun doen en dan dood laten bloedenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:44 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/22176468
Dit soort mensen moet je echt zo pijnlijk mogelijk laten sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Naar een vriend + zijn vriendin + zijn zus en geen idee wie er nog meer komen in R'dam. Wel leuk uitzicht op 27 hoog 'naast' de Erasmusbrugquote:
Hoe bedoel je autistisch, moet een heel schema volgen anders wordt 'ie gek.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
21-1:30 bij de stam vuurwerk en bier 1:30 naar de kroeg tot 3:00 en dan naar vrienden tot 6 uur.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Hoe bedoel je autistisch, moet een heel schema volgen anders wordt 'ie gek.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Hey plex. Heb je dayz al?Neen nog even afwachten als ie in de sale is (wat waarschijnlijk wel komt nog laatste dag ofzo) dan haal ik hem s11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel vrij nieuw, maar ik wacht ook nog even af. Normaal koop ik liever geen producten in ontwikkeling, immers tot nu toe maar 1x goed gegaan (MC), maar op filmpjes ziet het er wel vermakelijk uit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Neen nog even afwachten als ie in de sale is (wat waarschijnlijk wel komt nog laatste dag ofzo) dan haal ik hem s11
Mja. Het is niet echt een fps. Meer een soort survival avontuur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij is wel vrij nieuw, maar ik wacht ook nog even af. Normaal koop ik liever geen producten in ontwikkeling, immers tot nu toe maar 1x goed gegaan (MC), maar op filmpjes ziet het er wel vermakelijk uit.
Komt niet in de sale, heeft de dev. al getweet toen de sale begonquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Neen nog even afwachten als ie in de sale is (wat waarschijnlijk wel komt nog laatste dag ofzo) dan haal ik hem s11
Geef mij een geweer en ik maak overal een fps van. Al gaat dit spel wel erg ver als ik het zo zie. Zoals iemand op Steam al zei:quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mja. Het is niet echt een fps. Meer een soort survival avontuur.
quote:The only game where you can handcuff a woman at gunpoint, get her to strip and give you her possessions, force feed her rotten fruit and then break her legs and leave her to die.
This Alpha is off to a great start.
iemand injecteren met vergiftigd bloed..quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
De rollplay en is echt heerlijk ja, of zo'n verhaal dat 2 mensen samen spelen, gevangen worden en dat de één de ander moet dood schieten
Dat maakt dit spel wel uniek, wat mensen er zelf van maken in de sandbox.
picsquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
Kk nitraten kk vingertop weg omdat dat ding weigert
snap manquote:
zie niets..quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
Kk nitraten kk vingertop weg omdat dat ding weigert
jij vroeg niet om een snapquote:
wat de kk moet ik anders in t ziekenhuis danquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:16 schreef Curlbrah het volgende:
[..]en dan rustig op FOK! posten zeker bobje
.. aardig lam van dat carbid schieten. denk dat ik de potten tot morgen bewaar
snap van je vingerquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wat de kk moet ik anders in t ziekenhuis dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |