Boodschappen doen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het is buiten koud waarom zou je naar buiten gaan behalve boodschappen ofzo. Ik heb toch meer internetvrienden dan irl vrienden
En ik ben werkloos en heb vakantie van school.
Maar ik woon in een dorpje. Then again, ik heb ouders die dat voor me doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Boodschappen doen?
AH thuisbezorgd is makkelijker.
YOLO toch? Als je volgend jaar miljonair bent dankzij Bitcoin lach je om dat jaartje studievertraging.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb door deze SC echt nog veels te weinig aan mijn examens gedaan
Ik ging 1 week voor de vakantie op vakantie (luxespijbelen hihi) en heb veel gemist, ik zou het moeten inhalen, maar heb geen disciplinequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb door deze SC echt nog veels te weinig aan mijn examens gedaan
Ja dat dacht ik ook toen ik tips kochtquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
YOLO toch? Als je volgend jaar miljonair bent dankzij Bitcoin lach je om dat jaartje studievertraging.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Maxbet het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=doge+meme&sm=3
Ik heb wel real life vrienden, maar die houden zich vaak ook koest binnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
Maar het is buiten koud waarom zou je naar buiten gaan behalve boodschappen ofzo. Ik heb toch meer internetvrienden dan irl vrienden
En ik ben werkloos en heb vakantie van school.
lolquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Maxbet het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=doge+meme&sm=3
Al mijn vrienden zijn anti-drugsquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb wel real life vrienden, maar die houden zich vaak ook koest binnen.
Soms ga ik met vrienden gezellig Mario Party doen op de Nintendo 64. Sommige nemen er dan een jointje bij. Dat is echt gezelligheid ten top.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik tips kocht
Hmm.. Apart.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn anti-drugs
Ik heb een Duitse vriend die liever heeft dat de Duitse Autobahn een snelheidslimiet op 130 heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn anti-drugs
Say whutquote:
Wel veiliger.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:51 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik heb een Duitse vriend die liever heeft dat de Duitse Autobahn een snelheidslimiet op 130 heeft
Een leven verloren of wat geld verloren..quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:53 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ga je over veiligheid zeuren in dit topic met deze 'veilige' investeringen
Dit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Tips zijn echt een goede investering
ik heb je unbannedquote:
quote:
Wat boeit een leven nouquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een leven verloren of wat geld verloren..
Erg gerelateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |