Dat weet ikquote:
Ja heb ik hier al geprobeerd kwijt te raken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:34 schreef sp3c het volgende:
had je een slaapbank dan?
die had ik wel willen kopen
Je weet niet wat je mist.quote:
Njoslapelin flippen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je hem had gekocht dan had je er op kunnen stampen.
Dat doe ik niet op een slaapbank hoor.quote:
jamaar ik heb hem dan toch gekocht?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doe ik niet op een slaapbank hoor.
Damn, doe maar luxe!quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet in je eentje in een 2 persoonsbed van 2.20 x 2 m slapen
Alleen als ik bij mijn ouders logeer hoorquote:
Toch ben ik jaloers. Ik baal ervan dat ik een normaal 2-persoonsbed heb gekocht, 140cm breed. Is op zich prima hoor maar een superkingsize bed had ik achteraf gezien toch wel liever gehad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen als ik bij mijn ouders logeer hoor
Lits-jumeaux is lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toch ben ik jaloers. Ik baal ervan dat ik een normaal 2-persoonsbed heb gekocht, 140cm breed. Is op zich prima hoor maar een superkingsize bed had ik achteraf gezien toch wel liever gehad.
Ah ja, dat hebben mijn ouders. Maar ik vind het leuker om helemaal uitgestrekt te kunnen liggen of alle kanten op te kunnen draaien en alles. Zo'n Lits-jumeaux lijkt mij toch wat minder met die kier tussen de 2 matrassen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Lits-jumeaux is lekkerKun je af en toe van kant wisselen als je geen zijn hebt je bed te verschonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |