Misschien is ze wel bijna 19quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef lubje25 het volgende:
Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else
I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more
Toch raar dat een volwassen kerel dit zingt
Ow dat vind ik ook heel erg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet eens een wasmachine :") Mag niet van de huisbaas![]()
Maar als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel beddengoed verschonen![]()
![]()
Eerst raak je in de knoop om dat spul eraf te krijgen, en vervolgens moet die ellende er ook weer terug op![]()
die heb ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ouder en dat zonder kinderen...
Een van hun fijnste. Helaas wordt mijn favoriete Stones vannacht gedraaid..quote:
Het enige dat ik haat, zijn die matraslakens, de rest gaat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Eerst raak je in de knoop om dat spul eraf te krijgen, en vervolgens moet die ellende er ook weer terug op![]()
Okay, ik denk dat Twan dat wel mooi vindt. Die houdt wel van actie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of ie m leuker vindt dan nr 1. Zijn 2 totale verschillende films imo. Deel 1 vooral gericht op de Hobbit (verhaal heet dan ook The Hobbit), deel 2 gaat veel meer over de hebzucht van Thorin en is minder sprookje, meer vechten.
Korte armen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
You make dead man cooooooomequote:
Dit is van dat album? Klinkt als zijn jaren 90 werk wat minder isquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef D. het volgende:
Had ik al gezegd dat Thriller een goed album was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |