Ja, ik krijg er wel een beetje stuiptrekkingen van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef FritsFlits het volgende:
Ach en toch beweeg ik mee op de muziek
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
And she will be loooooooooooooooved
Ik strijk alles behalve ondergoed en sokken, ziet het er netter uit in de kast.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop gewoon geen kleding die gestreken moet worden, op wat linnen zomerbroeken na
Prins Bernhard kon ook nooit stilzitten bij dit nummerquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er wel een beetje stuiptrekkingen van.
Ik vind gestreken kleding mooier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop gewoon geen kleding die gestreken moet worden, op wat linnen zomerbroeken na
Strijkers ook. Echte mannen maken tegenwoordig hun rotjes zelf.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Prins Bernhard kon ook nooit stilzitten bij dit nummer
Moet ik het je laten weten? Volgend weekend gaat hij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh, ben benieuwd wat ie ervan vindt
Niet waar, mooie leeftijd heb jequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 is ook al oud
Rotjes? Pijpbommen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Strijkers ook. Echte mannen maken tegenwoordig hun rotjes zelf.
Know all of the things that make you who you arequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
And shee wiiiiiiiiiill be loved
![]()
![]()
I know where you hide, alone in your car
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet waar, mooie leeftijd heb je
Ach, ik heb niet eens een wasmachine :") Mag niet van de huisbaasquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind gestreken kleding mooier.Ik strijk alle broeken, shirts en truien. Strijken, vind ik ook het minst erge van het huishouden.
Lang leve mijn stoomgenerator.
Ik ben ouder en dat zonder kinderen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 is ook al oud
Ja, ben benieuwd of ie m leuker vindt dan nr 1. Zijn 2 totale verschillende films imo. Deel 1 vooral gericht op de Hobbit (verhaal heet dan ook The Hobbit), deel 2 gaat veel meer over de hebzucht van Thorin en is minder sprookje, meer vechten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ik het je laten weten? Volgend weekend gaat hij.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Know all of the things that make you who you are![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Know all of the things that make you who you are![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |