Heelijk toch. Pyjamadagjequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:15 schreef OllieWilliams het volgende:
17:15 en ik heb nog niet eens de moeite genomen om me aan te kleden
I don't mind standing every day, out on your corner in the pouring rainquote:
normaal doet mijn poetsvrouw het maar ja... die moet ook een keertje vakantie hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik strijk een uur per jaar, max
Wie is Max?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit dus...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zamel meestal op, dan red ik een uur niet
Da's wel erg weinigquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
OOOHHHHH WAT ROMANTISCHquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
I don't mind standing every day, out on your corner in the pouring rain
Twan heeft het boek niet gelezen, dus zal dat niet merken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet doen! Je kunt m makkelijk skippen en bij deel 3 instappen. Zitten een hoop stukken in die niet in t vboek zitten en er vooral in zijn geschreven om weer een film vol te krijgen.
Trollquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Beauty queen of only eightteeeeen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
Beauty queen of only eightteeeeen
Die doe ik op zo'n kreuk manier, dan hoeft het ook niet te worden gestrekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop gewoon geen kleding die gestreken moet worden, op wat linnen zomerbroeken na
Hoogtepuntje hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
And she will be loooooooooooooooved
Hmmh, ben benieuwd wat ie ervan vindtquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft het boek niet gelezen, dus zal dat niet merken.Het is hun uitje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |