Is mijn guilty pleasurequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hou ff op zeg, zo Skyradio vind je ze zelden, die band moesten ze verbieden
Nee, er ligt er eentje in de andere kamer, 1 maand oud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef FritsFlits het volgende:
SR moet volgend jaar een nieuwe laptop voor Uccie als thema hebben
Strijkze!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef glittertje39 het volgende:
ga je een uurtje strijken....zijn jullie alweer 3 topics verder
Ja... Twan wil die ook graag zien. Hij gaat volgende week met zijn vader naar die film.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:15 schreef cafca het volgende:
Diaan, we gaan naar de nieuwe Hobbit-film. Zal voor Lennon wel een beetje te spannend zijn
Daarin kan ik mn hele garderobe 2x doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja .... een uurtje strijken is toch niks....
Ik strijk een uur per jaar, maxquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Wanstaltige post.quote:
Ik zamel meestal op, dan red ik een uur nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Nou, vind ik toch vrij lang eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Niet doen! Je kunt m makkelijk skippen en bij deel 3 instappen. Zitten een hoop stukken in die niet in t vboek zitten en er vooral in zijn geschreven om weer een film vol te krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja... Twan wil die ook graag zien. Hij gaat volgende week met zijn vader naar die film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |