Misschien is ze wel bijna 19quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef lubje25 het volgende:
Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else
I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more
Toch raar dat een volwassen kerel dit zingt
Ow dat vind ik ook heel erg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet eens een wasmachine :") Mag niet van de huisbaas![]()
Maar als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel beddengoed verschonen![]()
![]()
Eerst raak je in de knoop om dat spul eraf te krijgen, en vervolgens moet die ellende er ook weer terug op![]()
die heb ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ouder en dat zonder kinderen...
Een van hun fijnste. Helaas wordt mijn favoriete Stones vannacht gedraaid..quote:
Het enige dat ik haat, zijn die matraslakens, de rest gaat wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Eerst raak je in de knoop om dat spul eraf te krijgen, en vervolgens moet die ellende er ook weer terug op![]()
Okay, ik denk dat Twan dat wel mooi vindt. Die houdt wel van actie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of ie m leuker vindt dan nr 1. Zijn 2 totale verschillende films imo. Deel 1 vooral gericht op de Hobbit (verhaal heet dan ook The Hobbit), deel 2 gaat veel meer over de hebzucht van Thorin en is minder sprookje, meer vechten.
Korte armen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
You make dead man cooooooomequote:
Dit is van dat album? Klinkt als zijn jaren 90 werk wat minder isquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef D. het volgende:
Had ik al gezegd dat Thriller een goed album was?
What has read, cannot be unreadquote:
En dan komt m'n vriend, en die is 1.93 en heeft een armspanwijdte van 2,10m en die gooit binnen een minuut zo die hele bende eropquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is een van de Michael jackson noteringen die er imo niet per se had ingehoeven.
Deze hadden ze mogen laten idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is een van de Michael jackson noteringen die er imo niet per se had ingehoeven.
Jaquote:
Di's van Thrillerquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit is van dat album? Klinkt als zijn jaren 90 werk wat minder is
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan komt m'n vriend, en die is 1.93 en heeft een armspanwijdte van 2,10m en die gooit binnen een minuut zo die hele bende eropEN ik loop daar gewoon een kwartier mee te klooien
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
ik ken het
Al doe ik het zelf
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan komt m'n vriend, en die is 1.93 en heeft een armspanwijdte van 2,10m en die gooit binnen een minuut zo die hele bende eropEN ik loop daar gewoon een kwartier mee te klooien
Dat ligt gewoon aan jouw onhandigheid hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan jouw onhandigheid hoor
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
ik ken het
Al doe ik het zelf
ga ik voortaan mijn strijkgoed bij jou inleveren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind gestreken kleding mooier.Ik strijk alle broeken, shirts en truien. Strijken, vind ik ook het minst erge van het huishouden.
Lang leve mijn stoomgenerator.
Ik heb er gewoon een bloedhekel aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan jouw onhandigheid hoor
Verwarrend die Fritsquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:26 schreef glittertje39 het volgende:
Frits!! je hebt je kerstmuts weer op ... WHY?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |