quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef Blondje_93 het volgende:
En knoop goed in je oren: modje zijn is een serieuze taak
Neen, ik heb een professionele gamer muis. Die is 110% stabiel. Trappen ze niet inquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Syntos het volgende:
[..]
Je kan toch uitschieten met je muis.
Ik weet nooit wat ik doe.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gewoon doen, de ironie, modjes die niet weten wat ze doen
Dan is het al helemaal geen probleem dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik heb een professionele gamer muis. Die is 110% stabiel. Trappen ze niet in
[..]
Ik weet nooit wat ik doe.
quote:
Omdat hij wel gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef chroestjov het volgende:
Waarom verdedig jij iemand die jouw naaktpics over de hele wereld heeft verspreid?
Poehee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb bijna 3 jaar gewerkt flip
Zijn er naaktpics van haar? Waaromquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef chroestjov het volgende:
Waarom verdedig jij iemand die jouw naaktpics over de hele wereld heeft verspreid?
Omdat ze die maakt en stuurt naar mensen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn er naaktpics van haar? Waarom
Nee, jij bent gewoon niet alleen motorisch maar ook psychisch in de war.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat hij wel gelijk heeft
Roep ik al maanden, maar goed
Ik denk niet dat ze zich besefte wat een grote fout ze aan het maken wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze die maakt en stuurt naar mensen.
Die heeft ze naar Braddie gestuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn er naaktpics van haar? Waarom
Precies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zo hoort het, een echt FOK! topic.
Ze is niet de enige.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich besefte wat een grote fout ze aan het maken was
Ja ja, zeik me maar weer afquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon niet alleen motorisch maar ook psychisch in de war.
Nog meer users van wie er naaktpics zijn? Dat kan toch nooit goed aflopen? En al loopt het wel goed af, dan betekent dat hoogstens dat er iemand een stijfje van je foto kreegquote:
Ja geen idee, maar er zijn een hoop naïeve meisjes die hun privacy niet goed waarborgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nog meer users van wie er naaktpics zijn? Dat kan toch nooit goed aflopen? En al loopt het wel goed af, dan betekent dat hoogstens dat er iemand een stijfje van je foto kreeg
Banners? Daar heb je toch een pimp-abo voor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Klik ik hier op die Origin banner, gaan ze me niet doorlinken.
Ik wil je ze ook wel dm'en.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:07 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg ik zeker foto's van jou te zien.
Ik support FOK! jwzquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Banners? Daar heb je toch een pimp-abo voor.
Hoezo van jou?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zijn er naakt foto`s van mij in de omloop?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar er zijn een hoop naïeve meisjes die hun privacy niet goed waarborgen.
Kan ook prima met een basic abo. Lt.Surge doet graag aan zelfvernedering.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Banners? Daar heb je toch een pimp-abo voor.
True.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook prima met een basic abo. Lt.Surge doet graag aan zelfvernedering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |