Dan is het al helemaal geen probleem dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik heb een professionele gamer muis. Die is 110% stabiel. Trappen ze niet in
[..]
Ik weet nooit wat ik doe.
quote:
Omdat hij wel gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef chroestjov het volgende:
Waarom verdedig jij iemand die jouw naaktpics over de hele wereld heeft verspreid?
Poehee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb bijna 3 jaar gewerkt flip
Zijn er naaktpics van haar? Waaromquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:02 schreef chroestjov het volgende:
Waarom verdedig jij iemand die jouw naaktpics over de hele wereld heeft verspreid?
Omdat ze die maakt en stuurt naar mensen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn er naaktpics van haar? Waarom
Nee, jij bent gewoon niet alleen motorisch maar ook psychisch in de war.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Omdat hij wel gelijk heeft
Roep ik al maanden, maar goed
Ik denk niet dat ze zich besefte wat een grote fout ze aan het maken wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze die maakt en stuurt naar mensen.
Die heeft ze naar Braddie gestuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn er naaktpics van haar? Waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |