Dat topic op BitcoinTalk is wel actief. Mooie community die de coin ondersteuning geeft is altijd mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik stap niet uit Fedora, dan kan ik stoppen want dan is m'n geld weg
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat topic op BitcoinTalk is wel actief. Mooie community die de coin ondersteuning geeft is altijd mooi.
Ryan (L)quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
Eindelijk gebeurt er wat
Jammer genoeg beetje de verkeerde kan op, ik heb maar 127 dollar fiat.
To the moon?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb trouwens zunne Chinese rol gekocht
[ afbeelding ]
Dat wordt nog pittig om al die alimentie te betalen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
GC / [GRTD #3337] Jhali is zwanger van Toto
Oh kom opwaarom is iedereen zwanger van mij
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat wordt nog pittig om al die alimentie te betalen.
Jij was toch ook zwanger?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
GC / [GRTD #3337] Jhali is zwanger van Toto
Oh kom opwaarom is iedereen zwanger van mij
Zij sherlockt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sherlock je daar op of snitcht er iemand?
ik gebruikte sherlockquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sherlock je daar op of snitcht er iemand?
Alles in btc stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat wordt nog pittig om al die alimentie te betalen.
nee op mijn usernamequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op bbysof? Dacht dat ik erg was met sherlocken op mortie
quote:
Altijd hetzelfde met die mannen, wel je leuter overal instoppen maar voor een kind zorgen ho maarquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die mannen, wel je leuter overal instoppen maar voor een kind zorgen ho maar
Mijn plan werkte muhaahahquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
nee op mijn username
spatieloos had je gequote met die post en gezegd dat ik dat was
Wat was je plan?quote:
Nou ik wist dat je ging sherlocken dus door te zeggen dat jij het was kon ik het je laten zien zonder te snitchen!quote:
Hou je nog van me?quote:
So genius much amaze wowquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik wist dat je ging sherlocken dus door te zeggen dat jij het was kon ik het je laten zien zonder te snitchen!
wow goed hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik wist dat je ging sherlocken dus door te zeggen dat jij het was kon ik het je laten zien zonder te snitchen!
meh, 3/10 would NOT bangquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Hmm, welke coin kan ik het beste kopen om mijn verliezen op tips goed te maken?
Het is een serieuze vraag hoorquote:
Koop meer tips.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Cat. Waarschuwing: zit waarschijnlijk in een piekquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:59 schreef Leafeon672 het volgende:
https://cryptsy.freshdesk.com/support/discussions/topics/46514quote:Bernankoin is the first coin based around sane economics principles. It is based on the publications of Nobel Prize Winning economists.
To put it in simple words for those of you who never attended College Economics Classes, Bitcoin is inherently flawed because of deflation and deflation is bad mkay.
See, when people "mine" coins, it means they need them. And yet, more people "mining" result in less coins! It's nonsense.
So with Bernankoin the Block Reward is actually determined by how much people want coins. It's also not "mining" anymore, which is a silly goldbug term, but printing, which is the way Ben Bernanke saved our economy. That innovative reward system is called Quantitative Easing.
That way, it also does away with any pre-"mining" concerns.
A bernankoin is a BEK, and the smallest unit is called a keynes.
We don't use "wallets" which are insecure and unreliable, but good old banks.
Ik snap er geen snars van, economie is dan ook niet mijn sterkste punt...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://cryptsy.freshdesk.com/support/discussions/topics/46514
Hahaha. Echt geniaal!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://cryptsy.freshdesk.com/support/discussions/topics/46514
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |