De originele zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga bij Blurred Lines ook altijd aan de knoppen zitten.
Vooral bij de clip.
met Twan en Lennons muziekkeuze is niets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.
Hahaha hij heeft nog gelijk ook.
Goede instellingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo af en toe moet je gewoon even meegaan in de smaak van de kinderen... scheelt veel frustratie. Ik vind het sws al erg fijn dat hij met muziek bezig is en leuk vindt. De (goede) smaak komt later wel.
Je had het Sander=God vergeten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
Hij heeft geen selfie van mij getoond en mij genoemd op de radio
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo af en toe moet je gewoon even meegaan in de smaak van de kinderen... scheelt veel frustratie. Ik vind het sws al erg fijn dat hij met muziek bezig is en leuk vindt. De (goede) smaak komt later wel.
Damn ik had je selfie wel willen zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
Hij heeft geen selfie van mij getoond en mij genoemd op de radio
Ik vind het nog steeds leuk zo op z'n tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede instellingIk vond op mijn tiende happy hardcore ook fantastisch, dat is later gelukkig goed bijgetrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn ik had je selfie wel willen zien
Ik vond dit leuk toen ik 10 wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leuk
Hij zit idd in een lastige leeftijdsfase... niet meer echt kind, ook geen volwassene. Hangt er een beetje tussenin. En een echte puber... ook erg bezig met uiterlijk/kleding.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij zit ook wel in zo'n lastige leeftijdsfase. Gezien jullie muzieksmaak komt het vast wel goedEn Lennon heeft zeker gelijk. Wat doet hij op de iPad, spelletjes?
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk zo op z'n tijd
Meer New Wave!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat dit he jongens, wat een plaat.
En dan vanavond nog The Smiths
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |