Dat zeg ik.quote:
jammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet echt meer. Wel dat ze gingen zingen
Klas overslaan is tricky, ben blij dat ze dat bij mij toen niet hebben laten doorgaan (2e klas overslaan)quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Hij speelt ook vaak met kindjes die in groep 2 zitten (hij zit in combinatie 1/2), dus maar kijken of hij misschien naar groep 3 moet gaan ipv groep 2 volgend schooljaar.
Kijk, goede opvoeding doet goed voor beide kinderenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Hij speelt ook vaak met kindjes die in groep 2 zitten (hij zit in combinatie 1/2), dus maar kijken of hij misschien naar groep 3 moet gaan ipv groep 2 volgend schooljaar.
Twan is trouwens ook niet dom... die gaat volgend jaar naar het VWO. De eerste van de familie.
Ik was juist heel blij dat ik niet naar groep 2 hoefde.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klas overslaan is tricky, ben blij dat ze dat bij mij toen niet hebben laten doorgaan (2e klas overslaan)
Twee pientere kerels dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Twan is trouwens ook niet dom... die gaat volgend jaar naar het VWO. De eerste van de familie.
Weten we, we gaan het ook heel kritisch bekijken. Alles moet kloppen dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klas overslaan is tricky, ben blij dat ze dat bij mij toen niet hebben laten doorgaan (2e klas overslaan)
Hoi Leoquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
Meisje van 16 is een cover van een cover trouwens
Hmm goede opvoeding? Ben ik niet altijd zeker van. Ik ben ook nog wel een beetje gemakkelijk met iPad/tv...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk, goede opvoeding doet goed voor beide kinderen![]()
altijd al gedacht dat het zoiets wasquote:
Hij zit gewoon de hele dag met Wikipedia openquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat het zoiets was
Nu is het duidelijk. Mr Blokhuis himself..
Meisje van 16.quote:
makkelijk zijn is niet slecht. Joh ik werd vroeger ook wel eens voor het gemak achter de pc gedumpt... Maar ook daar heb ik goed engels van geleerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm goede opvoeding? Ben ik niet altijd zeker van. Ik ben ook nog wel een beetje gemakkelijk met iPad/tv...
Frits hing hier al rond toen Leo Blokfluit nog een onbeduidend medewerker was van de Schelluinse bibliotheekquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat het zoiets was
Nu is het duidelijk. Mr Blokhuis himself..
Was er onlangs ook niet een Anne Frankboom in Frankfurt gesloopt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef Ferdo het volgende:
De Anne Frankboom overleefd door de Hitlerboom dus.
Niet elke vuurpijl is Hazes hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme![]()
De hele tijd André Hazes door mijn top2000 heen
Staat me ook iets van bij, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was er onlangs ook niet een Anne Frankboom in Frankfurt gesloopt?
Wel afgemaakt? Wij laten Twan nu expres naar het VWO gaan omdat hij op de basisschool al een hele tijd geen uitdaging heeft gehad. Hij heeft ook een constante lijn op het VWO nav CITO-toetsen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kon al lezen en schrijven toen ik naar school ging en was altijd de slimste van de klas, heel blij dat ik op het VWO daarmee niet meer opviel (en daarna ging het rap bergafwaarts hoor)
Ik kan er even helemaal niet opkomen hoe dat nummer gaat, ik zit met meisjes van 13 in mijn hoofd nu. Van paul van vliet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meisje van 16.
Une Enfant van Charles Aznavour
A Young Girl van Noel Harrison
Lenneart heeft zijn eigen bewerking gemaakt van het nummer. Boudewijn heet het instrumentaal overgenomen van Noel Harrision. Van Charles is veel trager.
Overigens gaat het meisje in de versie van Charles en Noel dood op het einde. In de versie van Boudewijn de Groot wordt dat niet expliciet gemeld
Ben aan het minderen, waar ben jijquote:
Zit in de kantine van een manege, ze hebben zogenaamd geen radio2quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet elke vuurpijl is Hazes hoor
Nog minder(en)quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben aan het minderen, waar ben jij
Yep, alleen slim is niet voldoende, je moet ook nog eens niet lui zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kon al lezen en schrijven toen ik naar school ging en was altijd de slimste van de klas, heel blij dat ik op het VWO daarmee niet meer opviel (en daarna ging het rap bergafwaarts hoor)
Hehe zal peace leuk vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hebben ze van hun moeder.Gemeenschappelijke factor.
![]()
Zal vanavond wel weer harder gaanquote:
Dat is waar. Het is wrs een combinatie van factoren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijk zijn is niet slecht. Joh ik werd vroeger ook wel eens voor het gemak achter de pc gedumpt... Maar ook daar heb ik goed engels van geleerd.
Net als nu met de pc. daar leer je vaak net zo snel van.
Buiten spelen leer je geen talen van hoor.
Wat dan? America met horse with no name?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit in de kantine van een manege, ze hebben zogenaamd geen radio2
Ik vrees met grote vreesquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal vanavond wel weer harder gaan
Die van Noel heb ik via iTunes gevonden. Charles moet ergens op Youtube staan, kan alleen een slechte live vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er even helemaal niet opkomen hoe dat nummer gaat, ik zit met meisjes van 13 in mijn hoofd nu. Van paul van vliet.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk daar is ie, onze grote nederlandse muziekheld
[ afbeelding ]
Hazes en rotzooi uit Volendamquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat dan? America met horse with no name?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |