Ja hoor, is al voorbij gekomen. Iets van Anouk volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.
Dar verklaart het misschien, niks te doen daar, dan maar T2000 lijstjes doornemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Okay...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja hoor, is al voorbij gekomen. Iets van Anouk volgens mij
Waarschijnlijk een groepje smakeloze huismoeders die ook op Glennis Grace stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, wie heeft dát er inderdaad in vredesnaam ingestemd.
Niet veel aan zegt ie... Gewoon compleet kut.quote:
Ik kan dit natuurlijk weer woord voor woord meezingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef FritsFlits het volgende:
Het is dat ik koffie op heb, anders lag ik nu te slapen
Ik vind 3 minuten al lang duren... pfff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik de hele dag op repeat hebbenFor the heart
Kon je niet slapen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan dit natuurlijk weer woord voor woord meezingen.
Die vind ik juist heel mooi, maar ja, misschien ook door jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind deze wel ok van George. Beter dan a different corner.
Van Gerwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
ns kijken of mighty mike al mag beginnen met pijltjes gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |