SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Werk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
Goede binnenkomer
5.5u niet kunnen luisteren
Ik ook,quote:
Ik kan het stadion vanuit mijn appartement ook zien liggen, al is dat wel een km of 3-4 verderquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:15 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja ik woon dicht bij het psv stadion
Zo lopen wij naar spoor 1 op Sloterdijkquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij gebrek aan een gitaar en muzikaal gehoor heb ik dat maar niet gedaan
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had niet uit The Beatles moeten stappen, het is nooit meer wat geworden
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef FritsFlits het volgende:
Een goeie van ex-Boyzone backstreet boys
Van je eigen grappen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef FritsFlits het volgende:
Begin nu wel een beetje moe te worden
De bowling in venhuizen is afgebrandquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:20 schreef Pedroso het volgende:
Robbie heeft pas geleden zijn favoriete kroeg zien afbranden.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
De bowling in venhuizen is afgebrand
In Volendam?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:20 schreef Pedroso het volgende:
Robbie heeft pas geleden zijn favoriete kroeg zien afbranden.
Nee, hij heeft zijn zoontje geboren zien worden.quote:
quote:
Zat er natuurlijk aan te komenquote:
Ben jij daar als Horinees wel eens geweest?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij daar als Horinees wel eens geweest?
Ben volgens mij maar 1 keer in venhuizen geweest. iets met een autoshow.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij daar als Horinees wel eens geweest?
Auping is wel vochtwerendquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef Pedroso het volgende:
Patti was het Hollywoodse matras van de jaren 70
Wat is er leuk aan darten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat zo darten opzetten ipv dit slome cafe
Nu je het zegt. Heeft ook een beetje dat zweverige op het einde aan de zinquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef Molurus het volgende:
Techniek van zingen doet enigszins denken aan Shakira. Weet niet wat het precies is... alsof ze uit hun neus zingen ofzo.
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben volgens mij maar 1 keer in venhuizen geweest. iets met een autoshow.
Ik laat darts lekker aan me voorbij gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan darten?![]()
Ik vraag het me echt serieus af
wat is er leuk aan welke sport dan ook?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bierquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Winnnennquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wat is er leuk aan welke sport dan ook?
Bij bepaalde sporten gebeurt er nog wat, maar Darten zijn twee dikke kerels die pijltjes gooienquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Meedoenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik ben een jonkiequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Die is toch wel de slechtste plaat van de BG's
De eerste keer dat ik de top2000 luisterde was toen ik 9 wasquote:
Oe, even worstenbroodjes in de oven schuivenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:29 schreef Uccie het volgende:
Lunch ook weer naar binnen geschoffeld...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik de top2000 luisterde was toen ik 9 was(bijna 10) en dat was in 1999
Ik ga zo ook maar eens ontbijten, heb alleen nog een kopje thee gehadquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:29 schreef Uccie het volgende:
Lunch ook weer naar binnen geschoffeld...
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat klinkt dan weer engquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik de top2000 luisterde was toen ik 9 was(bijna 10) en dat was in 1999
Die ene die bij de drie zat was toch ook een zus ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en nog 2 zussen geloof ik, eentje zong wel eens mee
Komt door dit nummer, zo mooi, maar zo zieligquote:
Ik ben praktisch opgegroeid met de top2000 dusquote:
Wat een die hardquote:
Poeh, nee dan was ik ondertussen al van mijn graatje gegaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens ontbijten, heb alleen nog een kopje thee gehad
Hoezo?quote:
9 jaar, en nu 23.. weet niet, raarquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt door dit nummer, zo mooi, maar zo zielig![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoog talentenjacht gehalte, ergo rotzooi
Ik voel me juist zoveel beter sinds ik niet meer ontbijtquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Poeh, nee dan was ik ondertussen al van mijn graatje gegaan.
Allebei!quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag deze muts bij de opening of sluiting van de Olympische Spelen, het is nooit meer goedgekomen
Oh nee, ik begin 's ochtends met yoghurt met vruchten en dan om 10u een bammetje en dan ergens tussen 12-14u lunch.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me juist zoveel beter sinds ik niet meer ontbijt![]()
Zelfs op 2e Kerstdagtoen stond ik al vanaf 9 uur in de keuken om alles klaar te maken en voor te bereiden, en ik ben pas m half 3 wat gaan eten
Dat zou het zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
9 jaar, en nu 23.. weet niet, raar
mutenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee?
Ligt er aan wat je eet ook. Sommigen mensen kunnen niet overal tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me juist zoveel beter sinds ik niet meer ontbijt![]()
Zelfs op 2e Kerstdagtoen stond ik al vanaf 9 uur in de keuken om alles klaar te maken en voor te bereiden, en ik ben pas m half 3 wat gaan eten
Uitstekend idee.quote:
Klopt, is ook 4 of 5 jaar gelegen veranderdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Alleen in mijn herinnering begon de top2000 om 12 uur 's avonds, niet 's middags.. Dan waren we met de hele familie bij elkaar (een man of 25) en dan ging 's avonds de radio aan want de top2000 begon.
T'is te merkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies
Sorry, loop wat achter met de reacties
Ik vind het zo heerlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, ik begin 's ochtends met yoghurt met vruchten en dan om 10u een bammetje en dan ergens tussen 12-14u lunch.
k heb heel veel verschillende soorten ontbijt geprobeerd kan ik je wel vertellenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je eet ook. Sommigen mensen kunnen niet overal tegen.
Ik bleef anders niet op gewicht en dan kreeg ik zo'n Anorexia hoofd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het zo heerlijkNIet ontbijten
Geen gedoe, geen zwaar gevoel in m'n buik meer de hele dag
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, is ook 4 of 5 jaar gelegen veranderd
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
k heb heel veel verschillende soorten ontbijt geprobeerd kan ik je wel vertellen
Ja, Gijs deed even ctrl+f, maar bij de andere noteringen staat Emeli.quote:
magere kwark met aardbeien, banaan en all branquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
k heb heel veel verschillende soorten ontbijt geprobeerd kan ik je wel vertellen
Ohja dat ken ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bleef anders niet op gewicht en dan kreeg ik zo'n Anorexia hoofd.
968 plaatsen gestegenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Molurus het volgende:
Hierna Move On Up - Curtis Mayfield - 1971, en die is inderdaad moving on up.
Opmerkelijk dat een nummer uit 1971 pas nu begint te scoren in de top 2000.
Die andere van Otis op de Dock is ook ineens populair aan het worden laatste jarenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Molurus het volgende:
Dat kanquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik word onrusten van bepaalde type broden
Bizarquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat ken ikDat ik 16 was woog ik maar 42 kilo
![]()
Nu ben ik gezond![]()
![]()
En ik eet zelfs beter nu ik niet meer ontbijt
Nick Drake zou dit ook kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Molurus het volgende:
De mens is ook oorspronkelijk niet gemaakt om brood te eten maar vruchten bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kanVerschillende soorten grranen hebben verschillende uitwerkingen idd
Had m al jaren in mijn vrije keuze lijst. Over 2 jaar op 1 als het zo door gaat, hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Molurus het volgende:
Oeii ja dat is niet gezond, 42kg....het lichtste was 38kg, toen ik heel erg ziek was, maar toen moest ik ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Toen had ik 4 weken niet kunnen eten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat ken ikDat ik 16 was woog ik maar 42 kilo
![]()
Nu ben ik gezond![]()
![]()
En ik eet zelfs beter nu ik niet meer ontbijt
Het voelt nu alsof ik nu mijn lichaam lang genoeg 'pauze' geef om alles te verteren zodat ik weer 'schoon' aan de eerste maaltijd beginquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeii ja dat is niet gezond, 42kg....het lichtste was 38kg, toen ik heel erg ziek was, maar toen moest ik ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Toen had ik 4 weken niet kunnen eten.
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De mens is ook oorspronkelijk niet gemaakt om brood te eten maar vruchten bijvoorbeeld
Daar moest ik ookal aan denken, dus ik dacht al Kayne West in de lijst?quote:
Hebben jullie nou beide anorexia gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeii ja dat is niet gezond, 42kg....het lichtste was 38kg, toen ik heel erg ziek was, maar toen moest ik ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Toen had ik 4 weken niet kunnen eten.
Ook eens proberen.. ik heb vaak een afwijkend ritme door het werk wat ik doe. Goed eten is wel een pre eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het voelt nu alsof ik nu mijn lichaam lang genoeg 'pauze' geef om alles te verteren zodat ik weer 'schoon' aan de eerste maaltijd begin![]()
En dit voelt zo heerlijk
Geen naar gevoel meer de hele dag, meer energie
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar moest ik ookal aan denken, dus ik dacht al Kayne West in de lijst?
Ik kreeg gewoon maandenlang bijna niets naar binnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel Radio 2 héquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ze niet de volledige versie gaan draaien. Gokje.
Hoeft niet. Niet iedereen komt aan van eten. Ik kan eten wat ik wil, maar blijf rond hetzelfde gewichtquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie nou beide anorexia gehad?
Of lees ik het gewoon helemaal verkeerd?
Sondevoeding?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon maandenlang bijna niets naar binnen
En terechtquote:
2:58 minuten volgens de playlist.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was ook niet leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Dat is wel erg weinig.. zeker met jouw lengte. Heeft mijn moeder ook gehad. Zelfde lengte, maar was zelfs 36 volgens mij.
Haha, nee. Staat ook in de PDF. Ze draaien 3 minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was ook niet leukIk had het continu koud, werd neit meer ongesteld, kreeg een donslaagje op m'n huid
Nee man, ik ben dol op eten. Maar ik ben een jaar erg ziek geweest waardoor ik heel slecht kon eten en uiteindelijk 4 weken lang bijna niets binnen hield.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, nee. Staat ook in de PDF. Ze draaien 3 minuten.
Excuusnegertquote:
Sowieso de singleversies toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:40 schfreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, als je te licht bent, dan slaat je lichaam op hol.quote:
Ja weet hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als je te licht bent, dan slaat je lichaam op hol.
Nee geen anorexiaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh okquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben dol op eten. Maar ik ben een jaar erg ziek geweest waardoor ik heel slecht kon eten en uiteindelijk 4 weken lang bijna niets binnen hield.
bij Q-Music hoefde hij alleen maar fragmenten te draaien van een op en neer bewegende fietspompquote:
of de radio edits, als ze van alle nummers de volledige versies draaien zijn ze in juni nog bezigquote:
Helaas het is Fischer Zetquote:
Fischer Ziequote:
Dus je verplicht jezelf om op bepaalde tijden te eten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen anorexia![]()
Ik heb een aangeboren afwijking, wat precies is niet duidelijk. maar ik heb nooit honger (dat seintje ontbreekt volledig bij mij, zou niet weten hoe dat voelt honger hebben) en ik zit heel snel vol. En met de hormonen erbij in de pubertijd kwam dat uit bij dat ik helemaal niks meer naar binnen kreeg. Ik kon het gewoon NIET doorslikken
Intermittent Fastingquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook eens proberen.. ik heb vaak een afwijkend ritme door het werk wat ik doe. Goed eten is wel een pre eigenlijk
quote:
Bobby Fischer Zet schaak?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Helaas het is Fischer Zet
Die van Diaan is in beeld geweest, schijntquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Iemand hier trouwens die (ooit) heeft gesmst of getwitterd naar radio 2?
Searching for Bobby Fischer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bobby Fischer Zet schaak?
Ik 1 keer vanochtendquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Ik had gisteren een tweet in de balk op tvquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Apart, maar jij krijgt na drie dagen nog steeds geen honger?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen anorexia![]()
Ik heb een aangeboren afwijking, wat precies is niet duidelijk. maar ik heb nooit honger (dat seintje ontbreekt volledig bij mij, zou niet weten hoe dat voelt honger hebben) en ik zit heel snel vol. En met de hormonen erbij in de pubertijd kwam dat uit bij dat ik helemaal niks meer naar binnen kreeg. Ik kon het gewoon NIET doorslikken
Genoeg te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Intermittent FastingGoogle daar maar eens op
Gewoon een britse band, dus zetquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hij tenminste wel.quote:
He tkwam regelmatig voor dat mijn nichtje van 2 op een dag ruim 2x zoveel naar binnen werkte dan ikquote:
Heftigquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
He tkwam regelmatig voor dat mijn nichtje van 2 op een dag ruim 2x zoveel naar binnen werkte dan ik
Smakelijkquote:
Net nog om Gijs te attenderen op zijn foutje mbt Emeli Sandé.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Geef maar, ik offer me wel op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit aan de chocola, is niet goed
Ik help je wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Bobby Fischer Zet schaak in de auto, terwijl Lou Reedquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik kan niet tegen zuivelquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
Waarom nou ei?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ga zo maar ff een eitje bakken oid
Ja zo gaat het meestal jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus je verplicht jezelf om op bepaalde tijden te eten?
Maar heb je nu wel een gezond gewicht? Bij mij ging het afgelopen jaar weer mis, maar voor mijn ziekte aan de Prednison dus nu weer de goede kant op.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
He tkwam regelmatig voor dat mijn nichtje van 2 op een dag ruim 2x zoveel naar binnen werkte dan ik
Pas sinds vorig jaar ook in de lijst.quote:
Toch lastig als je een dag weg bentquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo gaat het meestal jaIk moet mezelf er aan herinneren dat ik moet eten
![]()
Maar nu gaat het een stuk beter hoorMaar als ik ergens te gast ben en ik lust iets niet, dan eet ik het niet op
Dat lukt me niet
Eten is gewon moeilijk, dus ik wl he top zijn minst lekker vinden
![]()
Nope, mijn lichaam weet niet hoe je dat seintje moet gevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Apart, maar jij krijgt na drie dagen nog steeds geen honger?
James Bond toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk hoort "We Have All The Time In The World" ook in de lijst.
Had 'ie maar geen doping moeten gebruikenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de onvolprezen Louis Armstrong.
1001quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1010 Hungry Heart Bruce Springsteen
1009 Mr. Tambourine Man The Byrds
1008 Wild Rover Dubliners
1007 Hilversum 3 Herman van Veen
1006 You Give Love A Bad Name Bon Jovi
1005 Cowboys And Angels George Michael
1004 Les Lacs Du Connemara Michel Sardou
1003 Carry On Crosby, Stills, Nash & Young
1002 Marian The Cats
1001 Fireflies Owl City
1000 Everybody Wants To Rule The World Tears For Fears
999 Lay Lady Lay Bob Dylan
Ik hou niet zo van jazz, maar ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de onvolprezen Louis Armstrong. Staat twee keer in de lijst. Later komt uiteraard nog What A Wonderful World voorbij.
Eigenlijk hoort "We Have All The Time In The World" ook in de lijst.
Ga toch naar de maan met dit soort grappen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had 'ie maar geen doping moeten gebruiken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Prachtig nummer is dat.
Mooi nummer is datquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef Molurus het volgende:
Vera Lynn - We'll meet again staat veel te laag trouwens. Die heb ik gemist.
Klopt, op dagjes weg neem ik ook altijd zelf wat broodjes mee, maar voor de rest gaat er nauwelijks iets naar binnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toch lastig als je een dag weg bent
Sneed hij zichzelf?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Eerste keer dat Bond echt emo werd
Dat was mijn eerste LP als 9jarige ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef Molurus het volgende:
Vera Lynn - We'll meet again staat veel te laag trouwens. Die heb ik gemist.
Help mij volgend jaar met het stemmen eropquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jazz, maar ik ben het met je eens
Hee Claudiaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga toch naar de maan met dit soort grappen.
En dame Shirley Bassey staat er maar 1x inquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef HPLC het volgende:
Over James Bond gesproken, volgens mij ontbreekt For Your Eyes Only
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef HPLC het volgende:
Over James Bond gesproken, volgens mij ontbreekt For Your Eyes Only
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |