Nee geen anorexiaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie nou beide anorexia gehad?
Of lees ik het gewoon helemaal verkeerd?
Oh okquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben dol op eten. Maar ik ben een jaar erg ziek geweest waardoor ik heel slecht kon eten en uiteindelijk 4 weken lang bijna niets binnen hield.
bij Q-Music hoefde hij alleen maar fragmenten te draaien van een op en neer bewegende fietspompquote:
of de radio edits, als ze van alle nummers de volledige versies draaien zijn ze in juni nog bezigquote:
Helaas het is Fischer Zetquote:
Fischer Ziequote:
Dus je verplicht jezelf om op bepaalde tijden te eten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen anorexia![]()
Ik heb een aangeboren afwijking, wat precies is niet duidelijk. maar ik heb nooit honger (dat seintje ontbreekt volledig bij mij, zou niet weten hoe dat voelt honger hebben) en ik zit heel snel vol. En met de hormonen erbij in de pubertijd kwam dat uit bij dat ik helemaal niks meer naar binnen kreeg. Ik kon het gewoon NIET doorslikken
Intermittent Fastingquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook eens proberen.. ik heb vaak een afwijkend ritme door het werk wat ik doe. Goed eten is wel een pre eigenlijk
quote:
Bobby Fischer Zet schaak?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Helaas het is Fischer Zet
Die van Diaan is in beeld geweest, schijntquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Iemand hier trouwens die (ooit) heeft gesmst of getwitterd naar radio 2?
Searching for Bobby Fischer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bobby Fischer Zet schaak?
Ik 1 keer vanochtendquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Ik had gisteren een tweet in de balk op tvquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef HPLC het volgende:
Apart, maar jij krijgt na drie dagen nog steeds geen honger?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee geen anorexia![]()
Ik heb een aangeboren afwijking, wat precies is niet duidelijk. maar ik heb nooit honger (dat seintje ontbreekt volledig bij mij, zou niet weten hoe dat voelt honger hebben) en ik zit heel snel vol. En met de hormonen erbij in de pubertijd kwam dat uit bij dat ik helemaal niks meer naar binnen kreeg. Ik kon het gewoon NIET doorslikken
Genoeg te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Intermittent FastingGoogle daar maar eens op
Gewoon een britse band, dus zetquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bobby Fischer Zet schaak?
Hij tenminste wel.quote:
He tkwam regelmatig voor dat mijn nichtje van 2 op een dag ruim 2x zoveel naar binnen werkte dan ikquote:
Heftigquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
He tkwam regelmatig voor dat mijn nichtje van 2 op een dag ruim 2x zoveel naar binnen werkte dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |