Dat zou het zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
9 jaar, en nu 23.. weet niet, raar
mutenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee?
Ligt er aan wat je eet ook. Sommigen mensen kunnen niet overal tegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik voel me juist zoveel beter sinds ik niet meer ontbijt![]()
Zelfs op 2e Kerstdagtoen stond ik al vanaf 9 uur in de keuken om alles klaar te maken en voor te bereiden, en ik ben pas m half 3 wat gaan eten
Uitstekend idee.quote:
Klopt, is ook 4 of 5 jaar gelegen veranderdquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Alleen in mijn herinnering begon de top2000 om 12 uur 's avonds, niet 's middags.. Dan waren we met de hele familie bij elkaar (een man of 25) en dan ging 's avonds de radio aan want de top2000 begon.
T'is te merkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies
Sorry, loop wat achter met de reacties
Ik vind het zo heerlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nee, ik begin 's ochtends met yoghurt met vruchten en dan om 10u een bammetje en dan ergens tussen 12-14u lunch.
k heb heel veel verschillende soorten ontbijt geprobeerd kan ik je wel vertellenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je eet ook. Sommigen mensen kunnen niet overal tegen.
Ik bleef anders niet op gewicht en dan kreeg ik zo'n Anorexia hoofd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het zo heerlijkNIet ontbijten
Geen gedoe, geen zwaar gevoel in m'n buik meer de hele dag
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, is ook 4 of 5 jaar gelegen veranderd
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
k heb heel veel verschillende soorten ontbijt geprobeerd kan ik je wel vertellen
Ja, Gijs deed even ctrl+f, maar bij de andere noteringen staat Emeli.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |