Ga huilenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij speelt de hoer voor suckels, dat is een suckelhoer.
apekuthoed.
Ik denk dat die dat al uitgebreid aan het doen is na al jouw stommiteiten. Ik vrees voor je dat zelfs dhr. Wickedmen ze niet gemaakt zou hebben en aangezien die nog niet eens zijn eigen gebruikersnaam goed kan spellen is dat waarschijnlijk weer een nieuw dieptepunt in je leven. Dat dit alles zich ook nog anoniem op een internetforum heeft afgespeeld maakt het drama natuurlijk compleet. Ik wens je oprecht sterkte in deze moeilijke periode.quote:
Sterke analyse van de situatie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat al uitgebreid aan het doen is na al jouw stommiteiten. Ik vrees voor je dat zelfs dhr. Wickedmen ze niet gemaakt zou hebben en aangezien die nog niet eens zijn eigen gebruikersnaam goed kan spellen is dat waarschijnlijk weer een nieuw dieptepunt in je leven. Dat dit alles zich ook nog anoniem op een internetforum heeft afgespeeld maakt het drama natuurlijk compleet. Ik wens je oprecht sterkte in deze moeilijke periode.
Daar sta ik om bekend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sterke analyse van de situatie.
Als ik huilde als een waterval stond ik nu nog in de woestijn.quote:
81 x 34 = 2754quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:11 schreef TwentyFourr het volgende:
81 X 34 = 34x80+81 = 30x80+4x80+81 = 2400+320+81 = 2801
Jij bent ook een newbie hoowr :0 je bent er een jaartje tussenuit geweeest en dan moet je weer helemaal overnieuw beginnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef Socios het volgende:
Allemaal newbies in dit topic die denken na een jaartje FOK!ken een diehard KLB'er te zijn.
Daar een waardeoordeel aan vast hechtenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef Socios het volgende:
Allemaal newbies in dit topic die denken na een jaartje FOK!ken een diehard KLB'er te zijn.
Oh, 2014 wordt ook een FOK!loos jaar. Als ik dan in 2015 weer kom kijken in KLB zie ik weer allemaal nieuwe users die denken dit subforum uitgevonden te hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij bent ook een newbie hoowr :0 je bent er een jaartje tussenuit geweeest en dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen
Laten we met zijn allen het KLB eens gezellig maken, mensen afzeiken is toch niet leuk!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, 2014 wordt ook een FOK!loos jaar. Als ik dan in 2015 weer kom kijken in KLB zie ik weer allemaal nieuwe users die denken dit subforum uitgevonden te hebben.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, 2014 wordt ook een FOK!loos jaar. Als ik dan in 2015 weer kom kijken in KLB zie ik weer allemaal nieuwe users die denken dit subforum uitgevonden te hebben.
"Oldbies" die niets bijdragen zijn net zo klachtwaardig hoor Socios.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:26 schreef Socios het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat het ook kan werken als een vrouw dat bij een man doet en dat het dus afhankelijk is van karakter en niet geslacht.
Hij/zij heeft seks gehad en jij bent een kinderachtige irritante maagd die 24/7 op FOK! zit, post ongeldig verklaart.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat al uitgebreid aan het doen is na al jouw stommiteiten. Ik vrees voor je dat zelfs dhr. Wickedmen ze niet gemaakt zou hebben en aangezien die nog niet eens zijn eigen gebruikersnaam goed kan spellen is dat waarschijnlijk weer een nieuw dieptepunt in je leven. Dat dit alles zich ook nog anoniem op een internetforum heeft afgespeeld maakt het drama natuurlijk compleet. Ik wens je oprecht sterkte in deze moeilijke periode.
Ik ben blij dat je wel lief doet tegen mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij/zij heeft seks gehad en jij bent een kinderachtige irritante maagd die 24/7 op FOK! zit, post ongeldig verklaart.
Waarom reageert niemand op mijn vorige postquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wel lief doet tegen mij
Oei lage standaard?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:52 schreef klawie het volgende:
Ik heb je vriendin onderweg keihard geneukt
Grgr
Jij bent wel heel druk bezig met mijn maagdelijkheid zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij/zij heeft seks gehad en jij bent een kinderachtige irritante maagd die 24/7 op FOK! zit, post ongeldig verklaart.
Ja het ergert me, zeker als iemand met een figuurlijke kleine penis zo'n grote mond heeft maar ja ook op FOK! zitten er gefrustreerde users, niks aan te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel druk bezig met mijn maagdelijkheid zeg
Moet je me misschien iets vertellen?
hij valt op jequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel druk bezig met mijn maagdelijkheid zeg
Moet je me misschien iets vertellen?
Ok.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef wickedmen het volgende:
En dat duimpje omhoog bij je posts kan je voortaan ook maar weg laten, echt niemand geeft een neuk.
Waarom reageer je steeds op hem dan? En waarom maak je zo'n topic? Ruikt zoveel naar aandacht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja het ergert me, zeker als iemand met een figuurlijke kleine penis zo'n grote mond heeft maar ja ook op FOK! zitten er gefrustreerde users, niks aan te doen.
14.gifquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef wickedmen het volgende:
En dat duimpje omhoog bij je posts kan je voortaan ook maar weg laten, echt niemand geeft een neuk.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |