Ja zo kunnen we heel Nederland aandachtshoer noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een eigen mening/karakter != aandachtshoer
Dat het ook kan werken als een vrouw dat bij een man doet en dat het dus afhankelijk is van karakter en niet geslacht.quote:
!= is "ongelijk aan"quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we heel Nederland aandachtshoer noemen.
Was dit maar Rusland.
Ik zei al dat het waar is, kutwijf.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat het ook kan werken als een vrouw dat bij een man doet en dat het dus afhankelijk is van karakter en niet geslacht.
van mij mag je, ik ben weg hier!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post ben ik het volledig eens met je. GVD heey wat een niveau hier.![]()
Kunnen we weer OT gaan?
Had ik het tegen jou dan, klapmongoolquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zei al dat het waar is, kutwijf.
Nee, dat ben je niet. Stop ook eens met valse beloftes maken, want het interesseert niemand als je weggaat. De teleurstelling is groter als je ook daadwerkelijk blijft.quote:
Wollah als ik je pak he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou dan, klapmongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Stop ook eens met valse beloftes maken, want het interesseert niemand als je weggaat. De teleurstelling is groter als je ook daadwerkelijk blijft.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Stop ook eens met valse beloftes maken, want het interesseert niemand als je weggaat. De teleurstelling is groter als je ook daadwerkelijk blijft.
Sprak de kabouter tegen de reusquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:28 schreef wickedmen het volgende:
Uhhhhhhh nee maar goed verzonnen kleintje.
Het is triester om quotes te editten omdat je probeert (lukken doet het je zeker niet. Zoals je met alles faalt in het leven doe je dat hier ook) grappig te zijn.quote:Fixed.
Hier ben ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef Applecreampie het volgende:
Is je ex inmiddels alweer terecht?
moet jij zegge, idioot!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin aan t uithuilenquote:
suckelhoer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''Maar ik was AARDIG tegen haar en ze heeft me gefriendzoned. Wat een hoer. Vrouwen willen alleen maar klootzakken''
Waarschijnlijk een samenstelling van sukkel, suck en hoer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is een ''suckelhoer''?
Jij bent een suckelhoer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is een ''suckelhoer''?
Wow, heel creatiefquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een samenstelling van sukkel, suck en hoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |