Jij bent wel heel druk bezig met mijn maagdelijkheid zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij/zij heeft seks gehad en jij bent een kinderachtige irritante maagd die 24/7 op FOK! zit, post ongeldig verklaart.
Ja het ergert me, zeker als iemand met een figuurlijke kleine penis zo'n grote mond heeft maar ja ook op FOK! zitten er gefrustreerde users, niks aan te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel druk bezig met mijn maagdelijkheid zeg
Moet je me misschien iets vertellen?
hij valt op jequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel druk bezig met mijn maagdelijkheid zeg
Moet je me misschien iets vertellen?
Ok.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef wickedmen het volgende:
En dat duimpje omhoog bij je posts kan je voortaan ook maar weg laten, echt niemand geeft een neuk.
Waarom reageer je steeds op hem dan? En waarom maak je zo'n topic? Ruikt zoveel naar aandacht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja het ergert me, zeker als iemand met een figuurlijke kleine penis zo'n grote mond heeft maar ja ook op FOK! zitten er gefrustreerde users, niks aan te doen.
14.gifquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef wickedmen het volgende:
En dat duimpje omhoog bij je posts kan je voortaan ook maar weg laten, echt niemand geeft een neuk.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hij/zij heeft seks gehad en jij bent een kinderachtige irritante maagd die 24/7 op FOK! zit, post ongeldig verklaart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |